הסטייל של הנסיכה יוג'יני

קייט מידלטון הפתיעה והגיעה עם המשפחה לביקור בכנסיה בחג הפסחא, אבל מי שגנבה את ההצגה עם הופעה שכיכבה בכל מדורי האופנה היא דווקא הנסיכה יוג'יני, בת דודתם של ויליאם והארי שמתגלה כאייקון אופנה בפני עצמה

זה לא סוד שמדורי האופנה אובססיביים לגבי בנות משפחת המלוכה הבריטית. זה החל עם הנסיכה דיאנה שזוהתה כאייקון אופנה מיד עם נישואיה לנסיך צ'רלס, המשיך, בענק, עם הדוכסית קייט מידלטון שמספקת לנו עשרות רגעי נחת אופנתיים בכל שנה והגיע לשיא עם מייגן מרקל שעדיין לא הצטרפה רשמית למשפחה, אבל כבר פוקדת בקביעות את מדורי האופנה בזכות הסטייל הצעיר והעדכני שהביאה איתה לממלכה.

משפחת המלוכה Photo-by-Chris-Jackson-Getty-Images.

הפעם בחרנו להציג לכן פאשניסטה נוספת מממשפחת המלוכה – הנסיכה יוג'יני. היא אמנם קצת פחות מוכרת ומדוברת, אבל מתגלה לאחרונה כחובבת אופנה שלא חוששת ללבוש פריטים יוצאי דופן ביחס לסגנון השמרני יחסית של המשפחה.
הנסיכה יוג'יני ויקטוריה הלנה מיורק (28), היא בתם הצעירה של הנסיך אנדרו (אחיו של הנסיך צ'ארלס) וגרושתו שרה פרגסון (הידועה בכינויה פרגי), בת דודתם של ויליאם והארי, איתם היא שומרת על קשר קרוב ואחותה הצעירה של הנסיכה ביאטריס (30). היא סיימה בהצטיינות תואר בתולדות האמנות וספרות אנגלית, עוסקת בצדקה ולאחרונה התארסה לבן זוגה ג'ק ברוקסבנק. חתונתם צפויה להתרחש באוקטובר 2018 באותה הכנסיה בה ינשאו הארי ומייגן.

Photo-by-Alan-Crowhurst-Getty-Images-for-The-Patron-s-Lunch הנסיכה יוגיני

לאחרונה פקדה יוג'יני את מדורי האופנה בזכות שמלת המעיל שלבשה כשביקרה עם המשפחה המורחבת בכנסיה לכבוד חג הפסחא (לאותו אירוע הגיעה גם קייט מידלטון על אף שבאופן רשמי כבר יצאה לחופשת לידה מוקדמת).
השמלה השחורה עם כתמי הצבע בחלקה התחתון שלבשה יוג'יני ועוררה הרבה עניין, היא מבית היוצר של אוסקר דה לה רנטה ומחירה לא פחות מ-6,250 דולר. הכובע הורוד שמשלים את ההופעה הוא של המותג הבריטי Juliette Boterill Millinery.

הנסיכה יוג'יני Photo by Tolga Akmen - WPA Pool Getty Images)

הנסיכה יוג'יני, הארוס ובנות המשפחה. Photo by Tolga Akmen - WPA Pool Getty Images

זו לא הפעם הראשונה שהנסיכה יוג'יני הרשימה עם מה שלבשה, לתמונה הרשמית ששיחרר בית המלוכה עם ההודעה על האירוסים שלה בחרה בשמלה פרחונית יפהפיה של המעצב הבריטי ארדם ונעליים של ג'ימי צ'ו. בהזדמנויות נוספות הציגה צבעים והדפסים נועזים שהחמיאו לה והשתלבו נהדר עם האופי הג'ינגי שירשה מאמה וגם עם העובדה שבניגוד לקייט ומייגן, היא לא מתהדרת בגובה מרשים או גזרה דקיקה.
קבלו הצצה למלתחה שלה –

Photo by Jonathan Brady - WPA Pool/Getty Images הנסיכה יוג'יני

 

הנסיכה יוגיני -Photo-by-Jeff-Spicer-Jeff-Spicer-Getty-Images.

Photo-by-Chris-Jackson-Getty-Images.הנסיכה יוגיני

Photo-by-Chris-Jackson-Getty-Images הנסיכה יוגיני

Photo-by-Chris-Jackson-Getty-Images הנסיכה יוגיני

Photo-by-Jonathan-Brady-WPA-Pool-Getty-Images הנסיכה יוגיני

Photo-by-Bruce-Adams-WPA-Pool-Getty-Images הנסיכה יוגיני

Photo by Arthur Edwards - WPA Pool Getty Images בנסיכה יוגיני

Photo-by-Chris-Jackson-Getty-Images הנסיכה יוגיני פרגי והנסיכה ביאטריס

Photo by John Stillwell - WPA Pool/Getty Images הנסיכה יוגיני

לפני כחודש פתחה יוג'יני לראשונה חשבון אינסטגרם, אולי לאור העובדה שמדורי האופנה והרכילות החלו להתעניין בה, וכיום החשבון מונה כבר קרוב ל-40,000 עוקבים. בינתיים תמצאו שם בעיקר תמונות ילדות שלה ושל אחותה, אבל סביר להניח שבקרוב נראה שם יותר תמונות עדכניות שלה.

הנסיכה יוגקיני צילום מסך אינסטגרם