אני אקח את מנהטן ואת את לוס אנג'לס

אתרי הרכילות מלאים בספקולציות לפרידה של ג'ניפר אניסטון וג'סטין ת'רו אך כבר לפני כשנה דווח על המחלוקות ביניהם ועל כך שהם בדרך לסוף

ג'ניפר אניסטון וג'סטין ת'רו כבר לא זוג דביק ואם להאמין להשערות המרוחות בתקשורת, הסיבה נעוצה בכך שהשניים לא הגיעו לפשרה לגבי אזור המגורים בו יחיו ביחד. בעוד שאניסטון מעדיפה את טירתה בבל אייר, לעשות יוגה ולבקר את חבריה באל איי, ת'רו הוא יותר טיפוס ניו יורקי-בוהמייני שאוהב לדהור על האופנוע שלו בחופשיות, ללא צלמי פפראצי בכל פינה ולהתערבב עם אינטלקטואלים ואמנים. במילים אחרות: לא בא לו להסתכל באניסטון לוגמת תה ירוק אחרי פילאטיס במרפסת ביתה בקליפורניה.
למעשה, עוד לפני שהשניים ערכו מסיבת נישואין לפני שנתיים, פורסמו המחלוקות ביניהם וגם כאן סיקרנו את אי ההסכמה לגבי מגורים ואת האופציה לפרידה. על פניו, איך ההתחבטות סביב אזור מגורים יכולה לקרוע בין בני זוג? אהבה אמורה לנצח כל מכשול אבל אם להאמין לפרסומים, דווקא ת'רו, 46, שחקן "הנותרים" עשה ניסיונות מרובים כדי להקל על כוכבת "חברים", 49, בכל הנוגע למעבר לעיר התוססת. הוא הסכים לעבור לדירה אחרת בניו יורק שתמצא חן בעיניה ואף הגיע להסכמה עם צלמי הפפראצי שיתעדו את אהובתו המפורסמת "רק פעם אחת ביום" אבל כנראה שכל מאמציו היו לשווא כי אניסטון מעדיפה את החיים הרגועים שבנתה לעצמה.

ג'ניפר אניסטון וג'סטין ת'רו (Photo by Jason Merritt/Getty Images

לצד הספקולציות לפרידה, ישנן טענות על כך שהשניים בכלל לא היו נשואים באופן רשמי. אתר TMZ דיווח שלא נעשתה מצדם אף פנייה לאחד מעורכי הדין הידועים באל איי וכי אין שום רישום של חתונה בין אניסטון לת'רו. יכול להיות שהם רק ערכו "מסיבת חתונה" אך לא באמת ערכו טקס לפי הספר. אם כך, פרידתם תתנהל בקלות יחסית מאחר והגיוני ששניהם עשו הסכם ממון  מסודר וגם אין להם ילדים. הונה של אניסטון מסתכם בסביבות ה-220 מיליון דולר בעוד של ת'רו "רק" כ-20 מיליון ונראה כי היא תישאר עם מה שצברה.
ב"דיילי מייל" הבריטי מאמינים כי הסיבות בכלל אינן גיאוגרפיות אלא קשורות להתנהלותו של ת'רו סביב נשים אחרות. פורסם כי אניסטון מאוד לא אהבה את החיבוק שנתן ת'רו לשחקנית נעמי ווטס באיזה אירוע מתוקשר. תמונות של השניים פורסמו ועוררו הרבה עניין למרות שקשה להבין אם היה מעבר לרגע האינטימי יותר מסתם עוד חיבוק חמים. מה שבטוח, לא נדע את הסיבה האמיתית לפרידה הזאת, כמו שעד היום לא באמת גילינו מה הפריד בין אנג'לינה ג'ולי לבראד פיט. הצהובונים לא יפסיקו לחטט בסיפור הפרידה של אניסטון ות'רו למרות ששניהם יצאו לתקשורת עם ההצהרה על הפרידה המכובדת שלהם כדי למנוע בדיוק את מה שקורה עכשיו – ספקולציות. אך כאשר זוג מצהיר שההחלטה היא "הדדית" ברוב המקרים זה ממש ההפך מכך.

ג'ניפר וג'סטין בערב Charley Gallay/Getty Images for FIJI Water

הגולשים התחלקו לשתי קבוצות מרגע הבשורה על הפרידה – אוהדי ת'רו ותומכי אניסטון. אלה שמצדדים בשחקן טוענים שהוא באמת אוהב את אניסטון ועשה מאמצים עילאיים כדי לרצות אותה בעוד שאניסטון אגואיסטית ולא יודעת להתפשר. אלה שמעדיפים את אניסטון טוענים שהוא פשוט דושבג שניצל את מעמדה כדי לטפס למעלה בסולם הסלבריטאיות ואלמלא היא, הוא היה נשאר כשחקן ליגה ז'. אותם גולשים בטוחים שהוא ימצא עד מהרה איזו כוכבנית ניו יורקית ויקים איתה משפחה. לא יודעת מה איתכם, אני מחכה לקאמבק של ג'ן ובראד. וכשחושבים על זה, אנג'לינה  דווקא מתאימה לג'סטין. בבסיסה היא נמשכת לבאד גאי שיק. תודו שזה לגמרי יעשה את 2018.