מייגן מרקל בטוקסידו

מייגן מרקל ממשיכה לבדל את עצמה אופנתית ובחרה באומץ להגיע לאירוע הערב הרשמי הראשון שלה עם הארי בחליפת טוקסידו שחורה

מייגן מרקל, שעתידה להינשא לנסיך הארי בעוד חודשים ספורים, ממשיכה לבדל את עצמה מבחינה אופנתית מגיסתה לעתיד קייט מידלטון, תוך שהיא מקפידה להציג סטייל  צעיר ועדכני, מינימליסטי ונקי עם העדפה ברורה לצבעוניות קלאסית של שחור ולבן.

בשבוע שעבר הגיעה מרקל עם הנסיך הארי לטקס חלוקת פרסים של קרן Endeavour שהקימו הארי, ויליאם וקייט למען חיילים בריטיים שנפצעו בגוף ובנפש, ואף זכתה להציג את המועמדים באחת הקטגוריות ולהגיש פרס. ויליאם וקייט נעדרו מהאירוע כיון שבאותה העת שהו בביקור מלכותי בשבדיה ונורבגיה, כך שהבמה כולה היתה של הארי ומייגן שמהווים אלטרנטיבה ראויה מבחינה זוגית ואפנתית.

מייגן מרקל  והנסיך הארי צילום מסך אינסטגרם

לו קייט היתה מגיעה, סביר להניח שהיתה בוחרת ללבוש לאירוע מסוג זה שמלה קלאסית ומחוייטת באורך הברך, אבל מייגן העדיפה מראה שנחשב ל"מתקדם אופנתית" ולבשה לאירוע הערב הרשמי הראשון שלה מאז ההכרזה על האירוסין, חליפת טוקסידו שחורה מבית המותג הבריטי החביב על קייט – אלכסנדר מקווין.

מייגן והארי Photo by Ben Stansall - WPA Pool/Getty Images

מייגן והארי Photo by Ben Stansall - WPA Pool/Getty Images

המראה הורכב מג'קט מחוייט ומדוייק ומכנסי סיגר צרים באורך הקרסול שנלבשו עם חולצת משי לבנה רכה (שבפועל היא בכלל בגד גוף של המותג TUXE שייסדה המעצבת הישראלית בוגרת שנקר תמר דניאל), נעלי סטליטו שחורות של מנולו בלאניק וקלאץ שחור קטן של פראדה. אחרי שקיבלה לא מעט ביקורת בהופעות הקודמות על השיער שנאסף ברישול, הפעם מייגן בחרה בשיער פזור מוחלק עם שביל בצד.

מחיר הג'קט: כ-6,000 שקל, המכנסיים: רק 2,800 שקל ובגד הגוף: 1,390 שקל. וזה לפני שדיברנו על הנעליים והתיק.

מייגן מרקל Photo by Ben Stansall - WPA Pool Getty Images

מייגן מרקל Photo by Ben Stansall - WPA Pool Getty Images

מי שעוקב בדריכות אחר מייגן וקייט שם לב מיד שבדיוק באותו הערב גם קייט לבשה אלכסנדר מקווין לארוחת ערב רשמית בארמון המלוכה בנורבגיה, אבל במקרה שלה מדובר בשמלה ורדרדה, עשירה בפרטים ומאוד מרשימה. צפו בה כאן.

יועצי תקשורת ושפת גוף שמרואיינים באתרים הבינ"ל לאחר כל הופעה פומבית של מייגן, גרסו שהבחירה בחליפה השחורה הקלאסית נעשתה כי מייגן לא רצתה לגנוב מקייט את תשומת הלב בעת הביקור החשוב בשבדיה ונורבגיה. ייתכן וזה נכון אבל ראוי לזכור גם שמייגן נמצאת בשלב שבו כל יציאה פומבית שלה מסיתה אליה את תשומת הלב באופן טבעי ובנוסף, סגנון הלבוש שלה מאוד שונה מזה של גיסתה לעתיד, כך שלא מן הנמנע שהיא בחרה בחליפה פשוט בגלל שזה בדיוק מה שהיא אוהבת ורוצה.

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק