חלון ראווה: עינב צוקר

עינב צוקר מעצבת פריטי בייסיק איכותיים בגזרה מוקפדת, כאלו שכל מלתחה צריכה להיות בנויה סביבם

עינב צוקר אלבום פרטי

מי אני?

עינב צוקר, בת 41, נשואה +3. המעצבת והבעלים של מותג האופנה  Zucker משנת 2014.

Zuckerstudio.com

רקע

גדלתי בקריית ביאליק ומגיל מאוד צעיר נמשכתי לאופנה וידעתי שאעסוק בזה.

אחרי התיכון התקבלתי לשנקר, סיימתי בהצטיינות ובשנה האחרונה התמודדתי בתחרות IT'S ONE, תחרות בחסות דיזל העולמית שהתקיימה בטרייסטה. זכיתי במקום הראשון בפרס דיזל – DIESEL AWARD.

עברתי לגור באיטליה, שם עיצבתי קולקציית קפסולה לדיזל תחת השם שלי שנמכרה ב- 5 חנויות הדגל שלהם בעולם ומיד החתימו אותי על חוזה ארוך טווח לעצב את קולקציית הנשים. שם עבדתי במשך 3 שנים.

עם סיום העבודה בדיזל החלטתי ביחד עם אחותי הדס להקים מותג משלנו. קראנו לו  RHUS OVATA והוא נמכר ביותר מ-50 נקודות מכירה בחו"ל וב-3 חנויות המותג בארץ. בשנת 2012 המותג נסגר ובשנת 2014, הקמנו את המותג האון ליין ZUCKER.

צוקר. צילום: יח"צ

מתי ולמה הבנת שאת רוצה להיות מעצבת?

בגיל מאוד צעיר, סביב גיל 10 התחלתי להמשך לתחום בעקבות חוג בבית ספר ומשם נשאבתי לזה ועפתי עם הדמיון לפריטי לבוש שעיצבתי לעצמי באותן שנים.

מה היה החלק הכי מאתגר בדרך?

כל יום הוא אתגר חדש. זה תחום שמשתנה מאוד מהר. עכשיו כשאנחנו עובדים בעיקר און ליין, האתגרים רבים מאוד. הטכנולוגיה כל הזמן משתנה ומתפתחת וזה מאתגר מאוד לעקוב אחרי כל השינויים והאפשרויות בתחום ולשכלל את העסק בהתאם.

צוקר. צילום יח"צ

איך את מתארת את סגנון העיצוב שלך?

המותג שלנו מבוסס על פריטים חיוניים למלתחה – WARDROBE OF ESSENTIAL PIECES.

זהו מותג שלא מונע מטרנדים חולפים, לא תלויי עונות, ובעיקר מורכב מפריטי בייסיק איכותיים בגזרה מושלמת ומוקפדת ובמחיר נגיש. ופה זו תמצית גם סגנון הלבוש שלי, בייסיק איכותי ומוקפד, עם דיטיילים מעניינים שילוו אותי שנים קדימה.

לסגנון האופנתי של איזו מפורסמת את מתחברת?

המוזה שלי מאז ומתמיד פטי סמית'. עם לוק קולי ולא מתאמץ, בחורה עם נוכחות ומראה אנדרוגני משובח.

פטי סמית' (Photo by Dimitrios Kambouris/Getty Images)

מה מאפיין את הקולקציה החדשה?

בקולקציית החורף האחרונה הרחבנו את קטגוריית המעילים ואת קולקציית סריגי המשי קשמיר האיכותיים שלנו. בקטגוריית הג'ינסים הצטרפו דגמים חדשים שמבוססים על הגזרות הידועות והמוכרות שלנו ובקטגוריית החולצות אפשר למצוא דגמי בייסיק טובים שילוו אותך מעונה לעונה.

צוקר. צילום תום מרשק

צוקר. צילום תום מרשק

צוקר. צילום תום מרשק

טווח מחירים: 150-690 שקל

טווח מידות:  Xs-L

איפה קונים? און ליין באתר שלנו, ויש אפשרות להגיע אלינו פיזית לחדר המדידה שנמצא בצהלה ובקרוב ביריד Dress Code Last Piece Winter 2018 שיתקיים בתאריכים 17-16 בפברואר בוילה דלאל כל ישראל חברים 5 תל אביב.

 ***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק