קורע לב: הכלה מתה שעות אחרי שנישאה

דייויד מושר הפך מחתן לאלמן תוך כמה שעות לאחר שאשתו האהובה מתה מסרטן. "אף אחד לא האמין שתצליח לעשות את זה והיא הראתה לכולם"

לסיפור הבא מומלץ להצטייד בטישו. הת'ר ודיוויד מושר נישאו לצד בני משפחתם וחבריהם הקרובים אך זו הייתה ככל הנראה החתונה הקצרה בעולם. 18 שעות לאחר שהתחתנו מתה הכלה מסרטן. סיפורם המטלטל, הפך ויראלי בכל העולם וגולשים רבים שלחו דברי עידוד ותמיכה לדיוויד, שכבר לא יבנה עתיד לצד אהובתו.
דיוויד והת'ר, במקור מקונטיקט, נפגשו ב-2015 בשיעורי סווינג ומיד הפכו לזוג. לפני כשנה הציע דיוויד נישואים לאהובתו אבל את השמחה קטעה הבשורה הקשה שהת'ר אובחנה בסרטן השד. "לא היה לה מושג שאני עומד להציע לה, והיה לי חשוב שהיא תבין שהיא לא עומדת לצאת לדרך הזאת לבדה," סיפר דייויד. החדשות הקשות לא עצרו את הזוג מלהמשיך את תוכניתם להינשא והשניים נשבעו אמונים מתוך תקווה שאולי עם הזמן היא תביס את המחלה הארורה.
הת'ר כלה מתה צילום פייסבוק
למרות האופטימיות באוויר, הזוג גילה שהסרטן היה מזן אלים במיוחד. במקום לתכנן את יום החתונה בכיף השניים התמודדו עם מאבקה במחלה. בספטמבר התבשרה הת'ר שהסרטן התפשט למוחה וחודשיים לאחר מכן היא כבר הייתה מחוברת למכונת הנשמה. "היא הייתה לוחמת" סיפר דיוויד באהבה. "כל אדם אחר היה כבר מוותר מזמן. הרופאים אמרו שזה בלתי נתפס שהיא עוד איתנו."
כלה שמתה צילום: כריסטינה לי
השניים, שהיו אמורים להינשא ב-30 בדצמבר הקדימו את התאריך ל-22. החתונה, שהתקיימה, בבית החולים, לא הותירה איש אדיש. הת'ר לבשה שמלת כלה והחזיקה פרחים בידיה. את התמונות צילמה כריסטינה לי ותוך שניות הן סחפו את הרשת.
הת'ר כלה שמתה צילום: כריסטינה לי
בלוויה דיוויד ריגש את הקהל עם הדברים היפים שאמר לזכרה: "היא אהבתי הגדולה ביותר," אמר דייויד. "אני מאבד אותה עכשיו, אבל עוד נפגש. הת׳ר אמרה לי: אני רוצה להמשיך להלחם, וזאת המנטרה שאני עומד לקחת ממנה. היא הצליחה להילחם עד הסוף ועכשיו מגיע תורי להלחם עד יומי האחרון. מבחינתי הת׳ר חצתה את קו הסיום של המרתון כמנצחת. אף אחד לא האמין שתצליח לעשות את זה והיא הראתה לכולם."
צילום: כריסטינה לי ובפייסבוק לחצו כאן

גוף ונפש
כתבות, חדשות ודעות על הקשר שבין הגוף לנפש, איך לשמור על הבריאות, הכושר והאושר האישי