מינימום מאמץ, מקסימום ביוטי

לא תמיד יש לנו זמן (או כסף) להשקיע בטיפוח אבל אנחנו רוצות להיראות טוב. 5 פתרונות מעולים ומהירים שאת יכולה לאמץ עוד היום

אם גם את מוצאת את עצמך מתרוצצת מבוקר עד לילה בין הבית לעבודה למסגרות החינוך של הילדים ומנסה גם לנהל חיים חברתיים, את כבר יודעת שזמן ללכת לקוסמטיקאית או למכון המני-פדי ואפילו למספרה – לא תמיד יש לך. שלא לדבר על כך שתהליכי ביוטי מורכבים מצריכים לפעמים זמן רב וממון רב לא פחות, אמצעים שלא תמיד יש ברשותנו. מצד שני, את רוצה להיראות טוב, זה חשוב לך. אז בדקנו ומצאנו במיוחד בשבילך: 5 דרכים בהשקעה מינימלית של כסף וזמן שבאמצעותן תשיגי את התוצאה המקסימלית מבחינת מראה מצוין.

 

גוף חלק – בדקות וללא מאמץ

נשים רבות אוהבות את הגוף שלהן, ובעיקר את הרגליים ובתי השחי, חלקים, אסתטיים וללא שיער מיותר בכלל. רק מה, שבשביל זה יש למצוא את הקוסמטיקאית הנכונה, את השיטה המתאימה (שעווה, לייזר וכולי) וכל אלה דורשים התארגנות, השקעה וכמובן תשלום גבוה. אז גם לכך יש לנו פתרון שהוא אפילו פטנט חדשני: מכשיר הגילוח החדש שיק אינטואישיין לנשים, שמבטיח רגליים חלקות, מטופחות ומושלמות, ללא גירויים או אדמומיות וכל זה ב- 5 דקות זריזות.

 Intuition_Overslept_Sink_jpg-634

מניקור – אצלך בבית

לידיים שלך שעובדות כל היום – מגיע פינוק אמיתי וגם להיראות מטופחות ויפות. אבל למי יש זמן לכל התהליך של להרים טלפון למכון המני-פדי, להשתחל לתור הקרוב ואז להגיע לשם ולשרוף שעתיים לפחות, לא כולל טיפ? אז יש פתרון ואת אפילו לא צריכה לצאת מהבית, מקסימום מהסלון לחדר האמבטיה: מצטייידים בכל הדרוש למניקור ביתי: פצירה חשמלית, למשל, משייף וכמובן לקים מלק בסיס שיהווה שכבת הגנה לציפורניים, דרך לק צבעוני לפי הטעם הפרטי שלך ועד לק מחזק (טופ קואוט) שישמור על הצבע של הלק לאורך זמן. פגישה עם עצמך אחת לשבוע ואת מסודרת עם ציפורניים אסתטיות ונאות.

 shutterstock_380839351-manikur

פנים מטופחות – עם מסכות חד פעמיות

הפנים הם כרטיס הביקור שלך אבל לפעמים העייפות ניכרת עליהן, הגוון שלהן מעט אפרפר ובכלל, המראה נטול חיות וזוהר. מסיכות חד פעמיות שניתן לקנות באריזות שמכילות יחידה אחת או שתיים ועולות כ-10 שקלים בסופר פארם הקרוב למקום מגוריך, יכולות להיות פתרון מהיר ומוצלח. כמה דקות עם מסיכת הבד על הפנים, הסרה קלילה והמראה זוהר, רענן וחיוני מתמיד.

 shutterstock_686282071-mask

מה עושים כשאין זמן לרוץ מספרה

התעוררת עם שיער שלא מסתדר ואין לך זמן לרוץ למספרה? גם אם אין לך תכשיר ייעודי את יכולה להכין תכשיר ביתי בדקה: בבקבוק ספריי שימי כמות ביחס של 1/3 קונדישנר ו-2/3 מים ורססי על השיער. התערובת תשליט סדר מיידי בשיער ואפשר לחדש את הלוק עם עוד כמה טיפות במשך היום. סובלת מחשמל סטטי בשיער? העבירי עליו דף של מייבש כביסה ו'חוטי החשמל' ייעלמו מיידית. זקוקה ללחות מיידית לשיער ואת לא בבית? שלפי קרם ידיים מהתיק ולא תאמיני כמה ברק וזוהר תוכלי לקבל מכמות מזערית ממנו.

 shutterstock_530886328-shampoo

השיער שומני ונטול ברק? יש פתרון בזק

לפעמים בקושי זמן למקלחת זריזה יש לך, אבל מה עושים כשהשיער שמנוני וחסר ברק? נצמדים למכל של שמפו יבש אותו מרססים על השיער בכל הזדמנות והוא סופח את חלקיקי הלכלוך מיידית, מוסיף לשיער שכבה יפה של ברק וגם, לא פחות חשוב מכל אלה, יוסיף ניחוח נהדר.