מתגלה עכשיו: זהו מזון המלכות האמיתי

כבר שנים רבות ידוע שתזונה נכונה באמת היא תזונה מותאמת אישית, ובמקרה שלנו – תזונה מותאמת נשית. אז מהו המרכיב הסודי שישפר את התזונה שלך ואת הרגשתך כמעט בכל תחום

שאטרסטוק

התזונה שלנו היא אחד הדברים שמשפיעים על היומיום שלנו, היא הראי של תחושותינו, הרגשתנו וגם של מבנה הגוף וחוסנו, לכן לא פלא שבעשרות השנים האחרונות תחום התזונה והדיאטה הולך והופך יותר ויותר נוכח בחיינו, והמודעות אל חשיבות התפריט שלנו עולה.

בשנים האחרונות כבר ידוע שתזונה נכונה באמת היא תזונה מותאמת אישית, ובמקרה שלנו – תזונה מותאמת נשית.
אחרי שדיאטות שונות ומשונות כבשו את המקום הראשון במצעד הצמצומים ונדחקו ממנו, ועם ההבנה המחלחלת שאי אפשר לנהל אורח חיים בריא על בסיס מרק כרוב בלבד או בהרחקת פחמימות מהתפריט לעד, הולך ותופס מקום של כבוד התפריט המאוזן והמותאם אישית, שמכיל את כל אבות המזון ומתחשב במאפייני הגוף והאישיות של האדם, ובכלל זאת ההבנה שלגוף יש צרכים משלו, ושהצרכים של נשים הם ייחודיים למשל.

  שאטרסטוק

 הקוואקר, שיבולת שועל מלאה, דגן שרבים מכירים כבסיס משובח לדייסה מזינה, כמסייע להפחת במשקל וכמונע סרטן המעי, הוא לא פחות מדגן על, ובגרסתו החדשה נטולת הגלוטן הוא מתאים יותר מתמיד לשיפור כמעט כל פרמטר באורח החיים הנשי בהתאמה לכל שלב בחיי האישה. והוא מהווה דוגמה מצויינת לכך שלפעמים השינוי העיקרי שנדרש בתפריט שלנו הוא הוספת רכיב איכותי ומשביע במקום הוצאת מרכיבים אהובים וחשובים.

הנה 8 דברים שהופכים את הקוואקר למושלם עבורך  

1. הגברת תחושת השובע – הוספת קוואקר לתפריט על בסיס יומי מגדילה את תחושת השובע לאחר הארוחה ומחזירה את המנגנון לתפקודו הטבעי, מה שמאפשר לנו לנהל נכון יותר את סדר הארוחות ולהמנע ממלכודות כמו ׳אכילת חבלים׳ (שאריות מצלחות הילדים למשל), וכך לשמור על משקל גוף תקין ותחושה קלילה יותר.

2. שיפור פעולת העיכול – מערכת העיכול מאוד רגישה אצל נשים, ועל כן חשוב לספק לה תמיכה טובה בתפריט מותאם, ובאכילה מסודרת. הקוואקר מכיל סיבים שמגבירים את תחושת השובע ומקילים על פעולת העיכול שאצל נשים רבות מהווה מטרד של ממש.

שאטרסטוק

3. הפחתת תחושת נפיחות – במיוחד סביב ימי המחזור אבל לא רק, נשים רבות מדווחות על תחושת נפיחות בבטן. הפחתת גלוטן נמצאה כיעילה להפחתת תחושת האי נוחות, והוספת קוואקר ללא גלוטן לתפריט תשמור על רמת שובע טובה ותפחית את אי הנוחות משמעותית.
4. שיפור איכות השינה – המשוואה היא פשוטה: תזונה טובה + פעולת עיכול מאוזנת + שובע =  שינה טובה. כאשר הגוף מרגיש שצרכיו מסופקים הוא מאפשר לעצמו שינה איכותית, שבתורה משפרת את רמת העירנות, את חילוף החומרים ואת תפקוד מערכת החיסון. השריית השינה האיכותית משפיעה על תחושת הרוגע הכללי ועל איזון המערכת הרגשית.

 שאטרסטוק

5. הגברת ייצור החלב אצל מניקות – בין תרופות הסבתא הידועות להגברת חלב תמצאו את הבירה השחורה שמבוססת על לתת – דגן שנחשב כמגביר את ייצור החלב. שיבולת השועל, דגן על בפני עצמו, פועלת באופן דומה, ובגרסתה נטולת הגלוטן גם משפרת את איכות התזונה והחלב אצל האם ואף תורמת להפחתת ייסורי הגזים אצל התינוק.

6. שיפור הכושר הספורטיבי – הקוואקר הינו פחמימה שעשירה גם במקורות חלבון, והוא למעשה המזון האולטימטיבי לצריכה בארוחה האחרונה שלפני אימון עצים. הוא תורם להעלאת רמת האנרגיה והגברת שריפת השומנים ובכך מסייע למיקסום היכולות וההישגים באימון.

שאטרסטוק

7. שמירה על העור – ניתן למצוא המון מתכונים לפילינג ביתי או משרה אמבטיה בסגנון ביתי עם קוואקר לשמירה על מראה עוד בריא וחיוני או להקלה על פגעי עור מגורה. צריכת הקוואקר במסגרת התפריט הקבוע מסייעת אף היא לשמירה על הלחות בעור מבפנים בשל תכולת המינרלים הגבוהה שבו.
בשורה משמחת לחובבות מתכוני הטיפוח הביתיים הרגישות לגלוטן, היא שניתן להכין את כל המרקחות והתכשירים הביתיים עם קוואקר ללא גלוטן וליהנות מאותם יתרונות ללא הרגישות.
8. תורם למראה שיער נהדר – אותם חומרים ששומרים על העור שלנו משפרים גם את מראה השיער, וגם כאן כמו בזירת טיפוח העור, כל סבתא תגיד לך שצריכת קוואקר דרך התפריט לצד שימוש בו בתכשירים ביתיים תתרום לתחזוקת מראה השיער והפחתת נשירה.
רוצה לדעת איך להכניס את הקוואקר לתפריט היומי? הנה כמה רעיונות מוצלחים