חדשים ומטפחים: איפור שימושי

סומק קליל במגע משי, מסקרה מעולה, שפתון נעים בגימור מאט, טוש הארה ושמן מטפח לשפתיים בגוון עדין – מוצרי איפור חדשים ומומלצים מאוד למתאפרת הבסיסית

מייבלין ניו יורק- מאסטר סטרובינג סטיק הארה  מגיע ב3 גוונים שונים מחיר35שח צילום יחצ חול

השנה החדשה היא הזדמנות נהדרת לחדש גם את המוצרים על מדף האיפור שלך ולבחור את אלו שיהיו הכי שימושיים ויאפשרו לך ליצור מראה איפור מהיר וטבעי ללא מאמץ.

בחרנו עבורך חמישה מוצרים מצטיינים שיעשו את העבודה לאורך כל השנה

סומק LIKE A DOLL

8011607254590_MAXI BLUSH_301 - Copy

LIKE A DOLL MAXI BLUSH Radiant Colour Compact Blush Velvet Effect – השם הארוך הזה שייך לסומק חדש ומצויין מבית PUPA. יתרונו הגדול טמון במגע המשי הקליל שלו והפיגמנט העדין שתורם למראה סמוק טבעי. האבקה הורדרדה מתמזגת עם העור ומשאירה אותו רך וקטיפתי עם נגיעה קלה של צבע.

מחיר: 99 שקל

שפתון בגימור מאט VELVETEEN PURE MATTE

GADE18917

חברת הטיפוח והאיפור הישרלית ג'ייד הוציאה לאחרונה סדרת ליפסטיקים חדשה שכוללת גוונים משגעים במרקם נעים במיוחד בזכות נוסחה הכוללת שמנים ושעוות. השפתיים נשארות רכות ומטופחות והפיגמנטים המרוכזים מתמזגים עם השפתיים ונותרים לאורך זמן. זה בדיוק מסוג השפתונים שכדאי לשאת איתך בתיק האיפור לכל מקום כדי לרענן את המראה ברגע וגם המחיר מעולה.

מחיר מבצע עד 27.9 : 49.90 שקל

מסקרה VOLUME MILLION LASHES FATALE

MASCARALOREAL18917

אם את רוצה רק תכשיר איפור אחד שיעשה את ההבדל הכי משמעותי במראה הפנים ויעזור לך להיראות רעננה ועירנית, זו כמובן תהיה המסקרה.

המסקרה החדשה מבית לוריאל פריז עושה עבודה מעולה (כאילו השתמשת במעגל ריסים), בזכות מברשת סיליקון שמפרידה את הריסים ומאפשרת לפורמולה להגיע לכל אחד מהם. כך נוצרת מניפת ריסים צפופה (ומכאן שמה – מיליון ריסים), מורמת ומודגשת בגוון שחור עמוק.

מחיר הכרות לחודשים ספטמבר-אוקטובר: 55 שקל

סטיק הארה MASTER STROBING

מייבלין ניו יורק -מאסטר סטרובינג ב3 גווניים שונים מחיר 35 שח צילום יחצ חול

הלהיט של עולם האיפור בתקופה האחרונה הוא סטיק הארה, ויש לזה סיבה טובה. בנגיעות בודדות שכל אחת יכולה בקלות ללמוד לעשות, הסטיק מאפשר לחטב ולהאיר את הפנים.

הסטיק של מייבלין ניו-יורק מוצע במרקם קרמי קל למריחה וטשטוש ב -3 גוונים שימריים שונים – בהיר בתת גוון ורדרד, גוון מדיום זהוב אוניברסלי וגוון זהב נחושתי עמוק. יש למרוח בטפיחות קלות בעזרת קצות האצבעות על עצמות הלחיים, גשר האף ומרכזי המצח והסנטר (ישירות על עור פנים נקי או מעל מייקאפ), לטשטש היטב ולצאת ליום (או ערב) מלא אור.

מחיר לרגל ההשקה: 35 שקל (מבצע מיוחד לחודש ספטמבר – מאסטר סטרובינג + מייק אפ בטר סקין ב- 75 שקל)

שמן עם גוון לשפתיים Instant Light Lip Comfort Oil

מייבלין ניו יורק -מאסטר סטרובינג ב3 גווניים שונים מחיר 35 שח צילום יחצ חול

אם אתן מאלו שסובלות מיובש בשפתיים, במיוחד עכשיו כשאנחנו נכנסים לעונת המעבר, המוצר הבא של קלרינס הוא בשבילכן.

Instant Light Lip Comfort Oil הוא שמן מטפח ומזין לשפתיים שמכיל בתוכו גם גוון עדין ורענן שמשאיר ניצוץ קל על השפתיים. המוצר הושק לפני מספר חודשים בשלושה גוונים ולאור ההצלחה, הוסיפו בחברה ממש לאחרונה 4 גוונים חדשים – Candy על בסיס תמציות של ירבוז אורגני וניחוחות של תותים ופירות יער, Tangarine המכיל ניחוח על בסיס דומדמניות, Mint בעל נוסחת קירור אודות לתמציות מנטה רעננה ו- glam Honey על בסיס דבש טבעי ומיקור חלקיקי פנינה לסיומת מנצנצת במיוחד.

אם אתן לא מותרות על ליפסטיק דומיננטי תוכלו להשתמש בשמן מעליו, הוא יעצים את הגוון ויספק גימור מבריק, אבל הוא יעשה עבודה מצויינת גם על שפתיים נקיות ובעיקר ישאיר אותן רכות ומלוחחות היטב.

בנוסף, הם כל כך יפים שהם יכולים גם לשמש כמתנה נהדרת לחג.

מחיר: 133 שקל.

 ***