סלונה גאה להציג: פרס אשת השנה של נשים בחזית 2017

מדי שנה ארגונים שונים מחלקים פרסים שונים, אך סלונה היא היחידה שמעניקה את הפרס השנתי שלה לנשים בלבד. מי יהיו נשות השנה שלנו ב-2017?

הזמנה לטקס פרס נשים בחזית

למה פרס לנשים?

סלונה היא לא רק אתר התוכן הגדול ביותר בישראל המכוון לקהל נשי, אנחנו מובילות אג'נדה פמיניסטית, נותנות קול לנשים כותבות ויוצרות ומשמשות במה למכלול הנושאים המעסיקים נשים בישראל, מאופנה ודיאטות ועד פרשנות פוליטית וכל מה שבאמצע.

זה לא סוד שייצוג נשים בצמתי ההשפעה – פוליטיקה, ניהול, עסקים ועוד, עדיין נמוך משמעותית מייצוגנו באוכלוסייה. זה גם לא סוד שזה לא בגלל שנשים אינן טובות מספיק, אלא שעדין קיימת תקרת זכוכית שמקשה על נשים להתקדם ובמובנים מסוימים, אנחנו עדיין שקופות.

אחת המטרות המוצהרות של סלונה היא להוקיר ולחזק נשים מוצלחות ומצליחות, נשים פעילות שכל אחת בתחומה, משנה את העולם, סלונה קיימת גם כדי שנשים יפסיקו להיות שקופות וכאן בדיוק נכנס מפעל פרסי "נשות השנה של נשים בחזית", היחיד שמוענק לנשים בלבד.

טקס הענקת הפרס יתקיים בסופו של כנס "נשים בחזית" ב-29 בנובמבר, בבית ציוני אמריקה שבתל אביב.

אילנה דיין, זוכת פרס אשת השנה במדיה 2016 עם שירה מרגלית, יו"ר סלונה (צילום: גיל חיון)

מי הן נשות השנה?

בין הזוכות בפרס בשנים הקודמות נמנות אילנה דיין, עדי קיסר, סתיו שפיר, קארין אלהרר, מקסין פסברג, רים יונס, נורה נסייר, אורלי בר-לב, טל שניידר, תום יער, נשים עושות שלום, אלונה ברקת. רבות ומצוינות נוספות היו בין המועמדות.

לצפייה בזוכות פרס נשים בחזית 2016

הפרסים ניתנים בקטגוריות הבאות: חברה וחינוך, עסקים וניהול, פוליטיקה וממשל, מדע ורפואה, אופנה ועיצוב, תרבות, יזמות טכנולוגית, מדיה וספורט, כל זאת על סמך הישגים יוצאי דופן בכל תחום. בנוסף, מוענק פרס מיוחד, חוצה קטגוריות,  “אשת השנה של נשים בחזית 2017”.

[youtube QqVegVfxqV4 nolink]

עריכה: זיו מורגן

תהליך בחירת הזוכות

במהלך חודש ספטמבר יצא קול קורא להצעת מועמדות מתאימות וההיענות היתה עצומה. בימים אלה בוחנת ועדת ההיגוי מטעם סלונה, שבה חברות נשים מובילות ממגוון תחומי עשייה, את רשימת המועמדות מכל קטגוריה. הרשימה תתפרסם גם באתר סלונה והציבור יוזמן אף הוא להצביע למועמדת בכל קטגוריה ולהשפיע על הבחירה.

חברות ועדת ההיגוי הנן:
אלה אלקלעי – יושבת ראש שדולת הנשים
טלי גורן – סמנכ"ל "קשת" וחברת דירקטוריון בערוץ 24
דנה מיטב – ממונה על שוויון מגדרי ויועצת נציב שירות המדינה לקידום נשים בנציבות שירות המדינה
גלית בן שמחון – מייסדת ומנכ"לית The Team TLV
סביונה רוטלוי – סגנית נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב (בדימוס)
חנה רדו – מייסדת Supersonas ומדבר תשעשרה
שירה מרגלית – יושבת ראש סלונה
רונית הבר – עורכת ראשית של אתר סלונה

למועמדות בקטגוריות: אופנה ועיצובחברה וחינוך, יזמות טכנולוגיתמדיה, מדע ורפואה, ממשל ופוליטיקה, ספורטעסקים וניהול ותרבות

כנס נשים בחזית אזלו הכרטיסים