רק דברים טובים: מייקאפ מפתיע

נסייניות סלונה בודקות מוצרי טיפוח וחוזרות לדווח. והפעם: מייקאפ קליל במרקם נהדר, מסכת לחות מרעננת ואמפולות למראה עור צעיר

//מייקאפ מפתיע//

Double+Wear+Nude+Water+Fresh_Ad+Product_Global+ex+Asia+US_Expiry+July+2018_FINAL

לסדרת הדאבל וור המעולה של חברת אסתי לאודר מצטרף בימים אלה מייק אפ נוזלי DoubleWear Nude Water Fresh Makeup SPF 30 שלדברי נסיינית המדור הפתיע אותה בזכות המרקם הקליל שבמבט ראשון היא חשבה "מה כבר יכול מייק אפ כל כך קל לעשות?" ואז מרחה והתלהבה מהכיסוי הטוב, מהמרקם החלק ששיווה לעור מראה אחיד וקורן, התחושה הנינוחה על העור שהמייק אפ לא מכביד עליו וגם מהעמידות הטובה מאוד.

המייק אפ מגיע ב-18 גוונים ומתאים לכל סוגי העור.

מחיר: 200 שקל, להשיג בחנות אסתי לאודר בקניון איילון רמת גן וברשתות הפארם.

//מסכת לחות מרעננת//

FLUIDE_HYDRATANT_24H. מחיר- 266 שח. קרדיט צילום- יחצ חול

חובבות הטיפוח המושבעות שיודעות שעור הפנים ייראה טוב יותר בזכות לחות ומרכיבים פעילים כמו חומצה היאלרונית ישמחו לגלות שהמותג AQUA PHYT'S עשה עלייה לארץ עם סדרה של מוצרים המבוססים על החומצה שבשילוב שמנים גורמת לעור להיות מלוחח היטב ולהיראות נפלא.

נסיינית המדור ניסתה את מסכת הג'ל שכמו יתר מוצרי החברה איננה כוללת חומרים סינתטיים, משמרים או כימיים. המסכה נותנת מנה הגונה של לחות לעור ומשאירה אותו גמיש ורך ועם תחושת רעננות נעימה במיוחד. לדברי הנסיינית, כדאי להשתמש פעם עד פעמיים בשבוע ולמרוח כמות קטנה (החומר מאוד מרוכז וחבל לבזבז). שווה לנסות.

מחיר: 240 שקל, להשיג בניו פארם.

//דאודורנט מרענן לכל עונה//

Lady Speed Stick Pure Freshness39

נסיינית המדור שמחה לקבל את הסטיק החדש של ליידי ספיד סטיק וחשבה איפה הוא היה כל הקיץ הנורא? הדאודורנטים בסדרה החדשה מבוססים על פורמולת הגנה בעלת ניחוח עדין אך מרענן שלא יתנגש עם הריח של הבושם הרגיל שלך. הוא מתאים גם למי, שכמו הנסיינית שלנו, לא משתמשת בבושם בקיץ ואוהבת ניחוחות עדינים מאוד. מבחינתה מדובר במוצר מושלם: גם עושה את העבודה לאורך זמן, מונע זיעה ונטול אלכוהול וגם ריח עדין וטוב, כמעט בלתי מורגש. יופי!

מחיר: 13.9-24.9 שקל, להשיג ברשתות השיווק והפארם

//אמפולות למראה עור צעיר//

HYALURONIC ACID AMPOULES - GEROVITAL. 4צלם קיט גלסמן

נסיינית המדור הבוגרת קיבלה לידיה ערכה הכוללת 10 אמפולות חומצה היאלורונית מבית "ג'רוויטל" העולמית. היא השתמשה בקפידה על פי ההוראות – אמפולה אחת ליום במשך עשרה ימים רצופים (היצרן מציין שאסור בתכלית האיסור יותר מכך) והייתה מרוצה מהתוצאות.

החומצה ההיאלורונית הטהורה הקנתה לעור מראה רענן, בריא ומעט יותר חלק. שני קמטים עמוקים התרככו מעט, אך כמובן לא נעלמו כליל, והמראה הכללי היה בהחלט טוב יותר ממצב העור קודם לשימוש בערכה. מומלץ להשתמש כסרום עם קרם הלחות הרגיל שלך.

מחיר: 139 שקל ל-10 אמפולות, להשיג באתר החברה www.gerovital.co.il ובבתי מרקחת פרטיים נבחרים. ​בחודש ספטמבר ואוקטובר, על רכישת 2 ממוצרי מותג ג'רוויטל באתר המותג יוענק זיכוי של 50 שקל לרכישה באתר הלייף סטייל ביו גאיה. טלפון מידע ושירות לפרטים נוספים: 072-2204990.​

//בושם יוקרתי בניחוח חלומי//

Atalier Des Ors Iris Fauve

יום שלם הסתובבה נסיינית המדור עם הבושם החדש Iris Fauve של המותג Atelier Des Ors (אטלייה דז'ור) שנמכר בבוטיק הבשמים אינידיבדואל בנווה צדק. הבושם החושני, שמורגשים בו במיוחד הפצ'ולי, הברגמוט והמושק ומשולבים בו חלקיקי זהב זעירים הוא בושם עשיר מאוד, דומיננטי וכזה שאי אפשר להתעלם ממנו. וגולת הכותרת: במשך יום שלם, ארוך ועמוס במיוחד, ניחוח הבושם שרוסס בעידון ובמשורה, לא נעלם והורגש היטב גם בדרך למקלחת של סוף היום. ולסיום, בקבוק הבושם הכבד המעוצב בקפידה מעיד שמדובר ביוקרה ומופת של איכות וכך גם המחיר. מומלץ במיוחד כמתנה לאישה שאוהבים.

מחיר: 990 שקל, להשיג בבוטיק "אינדיבידואל – קבינט דה פרפיום" , שבזי 40 נווה צדק, ת"א

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק