דיקלה סולחת? (כי הסקרנות הורגת)

בכל בוקר כשאני נוסעת על כביש 4, אני שואלת את עצמי את אותה שאלה וכיוון שתכף הסקרנות תהרוג אותי, אולי תעזרו לי לגלות מה הסיפור של דיקלה?

** עדכון **

מאז פרסום הכתבה, תויגו אין ספור נשים בשם דיקלה והועלו עשרות השערות על הסיפור שמאחורי השלט ושלטי ההמשך שנצפו במקטעים נוספים בכביש 4 ואז, למחרת הפרסום, שלט "דיקלה, סליחה" נעלם. במשך שבועות ארוכים תהינו אם דיקלה סלחה, עד שהיום הופיע שוב שלט על אותו גשר עם הבשורה לה ציפינו כולנו – דיקלה סלחה! (כמובן שייתכן שמדובר בזיוף, אבל אנחנו בוחרות לשמור אל אופטימיות)

דיקלה סלחה (צילום מטוויטר)

את דיקלה אני פוגשת מדי בוקר על כביש 4 בכיוון דרום, אחרי רעננה ולפני מורשה, בגשר שלפני תע"ש. היא תמיד שם, באדום על גבי לבן. כבר יותר משבוע שבכל בוקר אני קצת נעצבת ללבי שאני לבד באוטו ושאין מישהו לידי שיכול לשלוף טלפון ולצלם את הגשר שעליו שלט לבן גדול "דיקלה סליחה".

דיקלה סליחה (צילום מסך מפייסבוק)

מי זאת דיקלה? מי מבקש ממנה סליחה ובעיקר, על מה? מה הוא (או היא) כבר עשה שמצדיק הכנת שלט ענק ותלייתו על עורק תחבורה ראשי? איזה חטא גדול כל כך מצדיק התנצלות פומבית שכזאת וחשוב מכל – האם דיקלה תסלח אי פעם? האם היא כבר סלחה? איך נדע?

בכל בוקר, מתע"ש ועד רמת החייל אני חושבת על דיקלה ובונה לי בראש בכל פעם סיפור אחר על מה שקרה שם. אולי זה סיפור אהבה עם משולש רומנטי טרגי? אולי חברות אמיצה שנקטעה? מה היה שם? ואני מודה, הסיפורים שאני ממציאה לעצמי לא רעים בכלל, אבל אני לא טובה עם סקרנות והרצון לדעת את הסיפור האמיתי קצת משגע אותי. יש לי הרגשה שבעבודה כבר מתחיל להימאס מהחפירות שלי בנושא.

אז אם את דיקלה או מי שפגע/ה בה, או שאולי אתם מכירים אותה או אותו או אותם, אולי תגאלו אותנו מייסורי הסקרנות?

ואם לא, מה לדעתכם הסיפור מאחורי השלט?