סינדי קרופורד מציגה: בלונד פלטינה

לכבוד צילומים הטופ מודל לשעבר הציגה באינסטגרם את המהפך הדרמטי בהשראת מרלין מונרו האייקונית. אל תתרגלו לזה, עד מחר היא כבר תחזור לשורשים שלה

דוגמנית הצמרת לשעבר, סינדי קרופורד, מזוהה עם אותו לוק טבעי סולידי שלא השתנה מאז האייטיז – מחלפות חומות וארוכות אבל עכשיו היא חושפת בפנינו שיער בגוון בלונד פלטינה בהשראת מרילין מונרו. את המהפך המסעיר היא הציגה בחשבון האינסטגרם שלה והוסיפה שהלוק הגלאמי נוצר לכבוד צילומי אופנה חדשים. כלומר, תוך יום היא כבר תחזור למראה הרגיל שלה. כצפוי, הגולשים החמיאו לה מאוד אבל היו כמה שפחות התלהבו ("סינדי מסכנה", "למה?!").

קרופורד, 51, עדיין מככבת בכותרות (כשהיא עושה סלפי ללא איפור, מתפייטת על הגיל או חושפת את הבית במליבו), למרות שהיא מזמן פינתה את הבמה ליורשת שלה, קאיה, בת ה-15 שצעדה בעקבותיה והפכה לדוגמנית ואיט גירל פופולארית (ולא ממש בזכות עצמה). היא אמנם יפה מאוד ודומה בטירוף לאמה אבל ספק לא היינו שומעים עליה אלמלא הייתה "הבת של". היא גורפת לא מעט קמפיינים בזכות הייחוס ולאחרונה אף צולמה לבושם "דייזי" של מארק ג'ייקובס לצד סופיה מצטנר הישראלית.

סינדי קרופורד

בכל פעם שאני נתקלת בתמונה של אחת מה"בנות-של", "אחות-של" או כל אחת שהגיעה למעמדה בזכות קשרים וכסף, אני נתקפת געגוע לימי התום של הניינטיז, כשדוגמניות הפכו למפורסמות בזכות עצמן בלבד ועבדו קשה מאוד כדי להגיע לטופ. קייט מוס, כריסטי טורלינגון, טטיאנה פטיטץ, לינדה אווג'ליסטה, נעמי קמפבל וסינדי קרופורד התפרסמו בזכות יופיין ואישיותן הכובש. לא היו להן חשבונות אינסטגרם או אמהות ידועות שעזרו להן להידחף לאור הזרקורים. אלה היו הימים! אז הנה, תתמוגגו מקרופורד, בלונדינית או לא, היא בהחלט מהפנטת.

סינדי קרופורד בלונד

סינדי קרופורד בלונד