שבוע ההוט קוטור בפריז – מבט מבפנים

בלוגרית האופנה אירה סימונוב הוזמנה לתצוגה של ז’אן פול גוטיה בשבוע אופנת הקוטור בפריז. איך זה נראה מבפנים ומה לובשים לכזה מאורע?

אירה סימונוב

16/07/2017

ira simonov pfw haute couture 5

בתחילת החודש השתתפתי באירועי שבוע ההוט קוטור בפריז. שבוע אופנה זה תמיד עניין מרגש אבל כשמדובר על להיות מוזמנת כבוד של Jean Paul Gaultier ועוד בהוט קוטור – שבוע האופנה העילית, בו מציגים המעצבים הגדולים ביותר את קולקציות הקוטור שלהם – מפלס ההתרגשות עולה ואיתו גם הציפיה לשואו בלתי נשכח.

בכלל לחוות את פריז במהלך שבוע האופנה זו חוויה בפני עצמה. העיר מלאה באנשי התעשייה, דוגמניות ובלוגריות שמתלבשות עם מחשבה רבה על כל הפרטים.

אירה סימונוב

אירועי שבוע ההוט קוטור החלו עבורי עם הנחיתה בשדה. שם חיכה לי נהג פרטי עם מרצדס E שחורה. נסענו ישירות למלון ״Hôtel Du Ministère״ האופנתי שנמצא בלב האקשן, 2 דקות הליכה מכיכר המדלן המפורסמת. במלון חיכו לי שלל הזמנות וביניהן ההזמנה לתצוגה של Jean Paul Gaultier יחד עם הבושם החדש מבית האופנה הצרפתי ‘סקנדל’.

ira simonov pfw haute couture 7

התרעננות קצרה והופ אנחנו כבר בחוץ מצלמים סטריט סטייל. פריז בתקופה זו של השנה לא פחות לוהטת מישראל שלנו מה שהכריח אותנו לעצור לדרינק ומקרונים כמובן. Ladurée ו Pierre Hermé ריספקט.

ira simonov pfw haute couture 16אירה סימונוב

התחנה הבאה היא מסיבה שנערכה בחנות הקונספט המפורסמת COLETTE ברו סנט הונור (רחוב הקניות מהנחשבים בפריז). אחרי המסיבה יצאתי לדרך לעוד פרזנטציה בשדרת מונטיין, שדרה יוקרתית במרכז העיר המארחת את חנויות הדגל של כמה מבתי האופנה הפריזאיים הגדולים.

ira simonov pfw haute couture 8

בדרך התעכבתי והבנתי שלפרזנטציה הספציפית כבר לא אגיע. אז התיישבתי לרגע בבית קפה וכך פגשתי במקרה את שרה סמפיו המדהימה! יצא לנו קצת לדבר ושאלתי אותה איך היא מתמודדת עם כל הלחץ הזה בשוטף (מלאכית של VS בכל זאת) ועכשיו גם בשבוע האופנה והיא ענתה לי שאכן יש עליה הרבה לחץ, אבל שהיא שמחה ושכל תצוגה שהיא משתתפת בה בשבוע האופנה היא הגשמת חלום במובן מסוים.

רציתי להישאר שם עוד, אבל בתור פרזנטורית דיגיטלית שמפרסמת מותגים שונים המשכתי במהרה לנקודה הבאה כדי להספיק לעשות עוד צילומים כל עוד יש אור. הגענו לגני הטרוקדרו המקסימים ומשם המשכתי למטה לכיוון האייפל, מון אמור.

ira simonov pfw haute couture 6ira simonov pfw haute couture 15

בדרך חזרה עצרתי בפור סיזונס, מלון שהוא אטרקציה בפני עצמו. בכל פעם שאני בחו”ל ויש לי הזדמנות לבקר באחד ממלונות הרשת אני קופצת על ההזדמנות. המלון מעוצב מדהים והאוכל בבר הוא מאסט. את הערב סיימנו בצד השני של העיר במסעדת KINUGAWA, מסעדת סושי נהדרת (אך יקרה) שהוכתרה כאחת הטובות בעיר. ירח מלא קיבל את פני בדרך חזרה למלון שלי, שם חיכו לי בקבוק שמפניה, שוקולדים ופרחים מהצוות המקסים של Jean Paul Gaultier.

אירה סימונובIRAPARIS1673

למחרת הייתי בכמה פרזנטציות על הבוקר אבל הכי התרגשתי לקראת התצוגה שלJean Paul Gaultier.

ira simonov pfw haute couture 10

התצוגה של ז’אן פול גוטייה הייתה בקומה השביעית במטה החברה ברו סנט מרטין. לפי הקהל הבנתי שהגעתי למקום הנכון. קרלה ברוני, קתרין דנב, אוליביה פלרמו ועוד מלא אנשי תעשייה נחשבים כולל צלמים, סטייליסטים ועוד מוכרים מאוד.

ira simonov pfw haute couture 4ira simonov pfw haute couture 9

בזמן שבחוץ הטמפרטורות להטו בפנים חיכתה לנו הפתעה: WINTER PARADISE של ממש. הכי לא צפוי. זה היה טוטאל קונספט. הדוגמניות הופיעו בסוודרים אוברסייז, אפודות קצרות ומכנסי סקי מקטיפה. לתלבושות היו שמות שנונים כגון SANTA CLOTHES, ANNA WINTER ועוד. בעוד שהפסקול נע בין שירים של Björk ל-השיר של כריסטמס בביצוע של מריה קארי.

AAAAA

בסוף התצוגה הכרתי את המעצב בעצמי אבל עם כל הבלאגן שכחתי להצטלם איתו!

אחרי שיצאתי ממתחם התצוגה בחזרה לרחוב צילמו אותי לטלוויזיה וראיינו אותי למספר מגזינים כולל WGSN, שנחשב למגזין הטרנדים המוביל בעולם. בין השאלות השונות שאלו אותי מאיפה מה שאני לובשת (שמלה של PORTAY, כובע TAMI BAR LEV, משקפי FENDI לשטויר, תיק MARTELL, נעליים CRAZY4HEELS), מאיזה ארץ אני (עניתי להם בגאווה שמישראל) ואיך אני מרגישה לגבי להיות משפיענית ברשתות חברתיות. התשובה שלי כמובן הייתה שמרגש אותי להיות חלק מתעשייה שמשפיעה על טרנדים ואופנה, הרי לא סתם קוראים לנו ״INFLUENCERS״.

ira simonov pfw haute couture 13ira simonov pfw haute couture 11

אחרי התצוגה המשכתי לפרזנטציות של PACIOTTI ושל RAMI ALI (מעצב לבנוני) בפלס ונדום. שתיהן היו מהממות. לאחר מכן ביקרתי בבית תה (כן גם בחום הזה) בשם Nina’s Marie Antoinette. ביום האחרון בפריז קינחתי בביקור בתערוכה החדשה שנפתחה בעיר לכבוד חגיגות שבעים שנה לבית האופנה DIOR. אם אתם מגיעים לפריז בקרוב רשמו לפניכם! יש גם מסעדה נהדרת שמשקיפה על האייפל בשם Loulou הצמודה לתערוכה. תוסיפו עוד קצת שופינג בגלרי לאפייט ובחזרה לארץ.

ira simonov pfw haute couture

חוויה מדהימה. מתרגשת כבר לראות את שבוע אופנה הבא! נתראה בעונה הבאה.