בעלה של גל גדות פירגן לאשתו בענק

ירון ורסנו הפך לכוכב רשת לאחר שהעלה תמונה ובה לבש חולצה משעשעת ששיקפה את גאוותו לאשתו, וונדר וומן. התצלום הפך ויראלי וגרף יותר ממיליון צפיות

הטירוף סביב "וונדר וומן", שהפך לסרט הנצפה ביותר בחודש האחרון, מסרב לגווע וגל גדות הפכה באופן רשמי ליקירת העולם. מי שעמד עד עכשיו בצד והביט איך השחקנית הפכה לשם הרותח ביותר בהוליווד הוא בעלה הנאמן, ירון ורסנו. אבל בימים אלה איש הנדל"ן הפך לכוכב רשת בעצמו לאחר שהעלה תמונה ובה הוא עומד לצד אהובתו (בלי טיפת איפור!) כשהוא לובש חולצה עם הדפס משעשע במיוחד.

התמונה, שפורסמה בעמוד האינסטגרם של ורסנו, הפכה ויראלית תוך שניות וזכתה ליותר ממיליון צפיות לאחר שפורסמה באתר הקהילתי "Imgur". החולצה עצמה הפכה ללהיט אופנתי וניתן לרכוש אותה כעת באמזון. אין זו הפעם הראשונה שוורסנו פרגן לאשתו ברשת. אמנם הוא לא מתראיין ולא דוחף את עצמו בפרונט אבל הוא הקפיד עד היום להעלות לא מעט תמונות רומנטיות של השניים משלל מקומות בעולם.

גולשים רבים, שהתאהבו באשתו על המסך, כותבים לו בתגובות "איזה גבר בר מזל אתה!" ו"כולנו מחכים שתעשה טעות עם גל". לאור התנהלותו התומכת הם יצטרכו לחכות עוד הרבה מאוד זמן.

ירון ורסנו

 

והנה עוד טעימה מגדות, שהעלתה תמונה נוספת שלה ללא איפור:

גדות ללא איפור