מה עושים עם שיער דליל?

יש לך שיער דליל ואת רוצה להוסיף נפח לשיער שלך? המדריך שלנו עושה סדר בכל האפשרויות שלך

natural-17-5-2017

כל מי שיש לה שיער דליל ודק, מכירה היטב את הבעיה ואת התשוקה למראה שיער מלא ומרשים. עולם טיפוח השיער מציע כמה פתרונות שניתן ליישם באופן מיידי, קל ומהיר. בעזרת עומר אסף, מעצב השיער הראשי של נטורל פורמולה, הכנו לך מדריך קצר שיסייע לך להשגת המטרה. את יכולה להשתמש בשיטה אחת מהמוצעות כאן או , בהתאם לנוחות ולהעדפות הפרטיות שלך, בין כמה שלבים: לדוגמה לייבש את השיער בפן ולהשלים את התהליך בספריי.

למראה שיער עוצמתי: פן או סירוק הפוך

נשים רבות בעלות שיער דליל חוששות מסירוק השיער מפני שהן חושבות שהסירוק יוריד עוד יותר מהנפח הטבעי של השיער והן צודקות. הפתרון – לסרק את השיער בכיוון ההפוך לצמיחת השיער ולהתמקד באיזור השורשים כלומר, סירוק מהקצוות לכיוון השורש. חשוב להשתמש במסרק ולא במברשת.

אפשרות נוספת היא לייבש את השיער עם פן שיש לו ראש דיפיוזר רחב, כאשר את מרכינה את הראש ומייבשת את השיער מלמטה כלפי מעלה. גם כאן, מתמקדים בשורשי השיער מפני שכאשר הם מורמים מהקרקפת נוצר אפקט של נפח מוגבר לשיער כולו.

SANO-17-5-2017

למראה שיער מלא: מוס לבניית נפח

כשהשיער דק ודליל, הוא נטול נפח, מה שגורם למראה 'שטוח' ולא מחמיא. שימוש במוס יכול לפתור את הבעיה באמצעות הוספת נפח שיוצר מראה שיער מלא, בלי תחושת כובד משמעותית. כדאי לבחור במוס שמכיל מרכיבים טבעיים-צמחיים כמו חמניות, אפרסק, חוחובה ופרוטאין משי שגם מזינים את השיער בלחות איכותית ומשקמים אותו תוך כדי בניית הנפח. חשוב לציין שהמוס מהדור החדש אינו מקשה את השיער אלא משאיר אותו נעים למגע ובריא למראה.

איך משתמשים: על שיער לח מורחים מוס נפח ומתמקדים בעיקר בשורשי השיער . מייבשים את השיער עם ראש הדיפיוזר של הפן כאשר הראש מורכן כלפי מטה.

MUSS-NATURAL-2017-17-5

לשמור על שיער מלא ומרשים: ספריי נפח

אחרי שייצרת נפח, אם זה באמצעות דיפיוזר או באמצעות סירוק הפוך, ובכדי לשמור על התוצאה לאורך זמן, מקבעים את התסרוקת עם ספריי מקבע נפח וגלים. מי שלא אוהבת את התחושה של המוס – עדיין יכולה ליהנות משיער מלא בזכות השימוש בספריי.

הספריי מוסיף אשליה של נפח לשיער דק ודליל והוא גם גורם לתסרוקת להישאר יציבה לאורך זמן רב. בנוסף, הספריי איננו דביק ויש בו תמציות טבעיות שמסייעות לטיפוח השיער בזמן העיצוב וסיליקונים עדינים שמוסיפים ברק מרהיב לשיער.

איך משתמשים: לאחר יצירת הנפח, בכל שיטה שהיא, מרססים על השיער במרחק של 20-30 ס"מ. כשאת רוצה להוריד את הנפח ולהחזיר את השיער למראה הרגיל שלו, כל מה שאת צריכה לעשות הוא להבריש אותו בקלילות והוא חוזר לעצמו.

SPRAY-NATURAL-2017-2

להוסיף נפח מיידי, ללא חפיפה: שמפו יבש

כשחפיפה מדי יום איננה אפשרית עבורך (וכידוע, היא גם לא בריאה לשיער) אבל הקרקפת שומנית והשיער דק ודליל – הפתרון הקל, המהיר והיעיל ביותר הוא שמפו יבש – ללא צורך בחפיפה עם מים. כל מה שאת צריכה לעשות הוא להתיז את השמפו על השיער ולעסות אותו קלות. השמפו היבש סופח שומנים ולכלוך, מנקה את השיער בשניות ומעניק לשיער נפח מושלם שמעבה את המבנה הדק והדליל של שיערך.

השוק מציע מבחר סוגי שמפו, כאשר מדובר בשיער דליל יש לבחור בשמפו יבש שמותאם במיוחד לסוג שיער דק או דליל, שהוא גם מועשר בחוחובה וקומפלקס, מרכיבים שהוכחו כמעניקים לשיער נפח משמעותי.

איך משתמשים: משפריצים על שיער יבש, מעסים מעט באצבעות.

SHAMPOO-NATURAL-2017-3

איך משתמשים בשמפו יבש? לחצי לצפייה

[youtube baaci3iisBE]