שמלת התחרה הלבנה של קייט מידלטון

הדוכסית מקיימברידג' הגיעה למסיבת תה ונראתה נוצצת על אף שלבשה את אותה שמלה לאירוע דומה בעבר. בימים אלה הבריטים עסוקים בלנחש מה תלבש מידלטון בחתונה הקרבה של אחותה פיפה ואם היא תגנוב את ההצגה מהכלה

בימים אלה לא מעט בריטים עוסקים בחתונה הקרבה של פיפה מידלטון, אחותה הקטנה של קייט ורבים תוהים מה תלבש הדוכסית של קיימברידג' לאירוע המתוקשר שיתקיים במאי. מידלטון לא תרצה לגנוב את הפוקוס מאחותה (למרות שפיפה לגמרי גנבה את ההצגה בחתונה המלכותית שלה) והיא כנראה תגיע בלבוש סולידי במיוחד.

בינתיים מידלטון ממשיכה לבלוט לטובה באירועים הנוצצים אליהם היא מוזמנת ולאחרון, מסיבת תה שנערכה לכבוד ילדים של חיילים שנהרגו בצבא הבריטי, היא הופיעה בשמלת תחרה לבנה ואלגנטית של "קלואה", שעלותה 460 דולר. לאירוע האביבי, שהתקיים בארמון באקינגהאם, הגיעו 850 בנים ובנות ומידלטון עברה בין כולם בסבלנות, חייכה באצילות ולחצה ידיים לכל מי שהתקרב לשוחח איתה.

מידלטון ידועה כמי שמשלבת בחוכמה בין אופנה גבוהה לעממית ואין לה שום בעיה למחזר שמלות, גם לאירועים גדולים בו נמצאים עשרות צלמים. למשל, את השמלה המצולמת כאן, היא כבר לבשה בספטמבר האחרון, באירוע עבור ילדים של חיילים בקנדה. למרות שמידלטון יכולה להוציא הון תועפות על בגדים, היא מתנהלת כמו צרכנית נבונה וצנועה שלא משדרת לעולם "לבשתי-זרקתי". אין זה מובן מאליו, בעידן האינסטגרם, בו זה נחשב לפשע להצטלם עם אותו בגד פעמיים.

זו אחת הסיבות לכך שקייט מידלטןן הפכה לדמות כל כך מעוררת השראה בכל העולם. היא נשארה ערכית, נגישה ועם שתי רגליים על הקרקע.

קייט מידלטון מהפרופיל בשמלה לבנה

קייט מידלטון בשמלה לבנה

קייט מידלטון בלבן

קייט מידלטון והנסיכים