מה בקולקציה? תמי חומסקי

איך מגשרים על הפער בין הרצון להתלבש קצת שונה לבין הנטייה של רובנו לחזור תמיד למוכר והבטוח? המעצבת תמי חומסקי ניסתה לפצח את הסוגיה בקולקציית הקיץ החדשה

תמי חומסקי מירי דוידוביץ' קולקציית קיץ 17  (174)

מי? 

T9, מותג האופנה של תמי חומסקי

מה? 

קולקציית קיץ 2017

סגנון:

אלגנטי מודרני לנשים שאוהבות להתלבש בסטייל גם בחיי היומיום ולא שואלות "לאן אני אלך עם זה?"

תמי חומסקי מירי דוידוביץ' קולקציית קיץ 17  (159)

רקע

לקולקציית הקיץ שלה קראה תמי חומסקי "סיכונים מחושבים", כיון שבמהלך העבודה עליה, ניסתה לבחון עד כמה אפשר לצאת מהמוכר-הנמכר, ולמתוח את הגבולות לספקטרום יותר רחב, כזה שיהיה מקורי וחדשני אבל עדיין ידבר לטווח רחב מספיק לקוחות שמוכנות להיות מעט יותר נועזות בבחירות האופנתיות שלהן.

האתגר שעמדה בפניו כלל את הרחבת מנעד הצבעים המונוכרומטי הבטוח לעבר מחוזות נוצצים, שקופים ו"בלתי מתואמים" ומשחק עם גזרות חדשות.

TAMI3139

במהלך העבודה על הקולקציה נסעה תמי לאיטליה לבחור בדים ומצאה עצמה קונה הדפסים שלא נגעה בהם בעבר, למשל הדפסים פרחוניים. הבדים הייחודיים הם  אלו שהובילו אותה בסופו של דבר ליצירת קולקציה המורכבת ממספר קבוצות נושא המאפשרות קומבינציות ושילובים מגוונים, לעיתים מפתיעים, למשל בין צבעים חזקים למעושנים, הדפסים סולידיים מול נועזים ושפע פריטים מטאליים ומנצנצים.

TAMI3134

מה בקולקציה? 

אהבתה של חומסקי לטי-שירטים, הולידה גם בקולקציה הזו, כמו בקודמותיה, מבחר גדול של חולצות מבדי סריג נעימים בהדפסים ייחודיים שהופכים את הטי-שירט הפשוטה לפריט לבוש כמעט אלגנטי, במיוחד בשילוב עם חצאית קפלים מנצנצת או מכנסיים מחוייטים.

תמי חומסקי מירי דוידוביץ' קולקציית קיץ 17  (114)

בולטות בקולקציה חצאיות וחולצות מבדים שעברו קימוט ליצירת טקסטורה מיוחדת. הן יכולות להילבש כחליפה (עבור הנועזות יותר), או בנפרד עם פריטים בטקסטורה עדינה יותר שתמי דאגה להתאים להן. לכל חולצה בקולקציה, בין אם מודפסת או חלקה, יש מכנסיים או חצאית תואמים ומגוון אפשרויות לשילובים.

תמי חומסקי מירי דוידוביץ' קולקציית קיץ 17  (117)

עוד בולטים שפע פריטים מבריקים ומטאליים, שאינם מיועדים בהכרח לאירוע מיוחד. כמעט כל פריט בקולקציה יכול להתאים במקביל גם ליום עבודה וגם כלבוש "חגיגי", בשילובים שונים וסטיילינג תואם.

TAMI3133

ראוי לציין גם את החצאיות של תמי, ובמיוחד גזרה אחת מתרחבת עם קפלים רחבים ומותניים צרים, שחוזרת מדי עונה בבדים שונים והצליחה לקנות לה קהל אוהדות.

תמי חומסקי מירי דוידוביץ' קולקציית קיץ 17  (199)

ולאחר שכל זה נאמר, חשוב להזכיר שהקולקציה כוללת גם לא מעט פריטים קלאסיים שמרניים יחסית, במובנה הטוב של המילה. למשל שמלות באורך ברך עם הדפסי פסים דקים, מכנסיים מחוייטים, חולצות מכופתרות ופתרונות לאירועי ערב בהם את רוצה להרגיש חגיגית אבל לא מחופשת.

תמי חומסקי מירי דוידוביץ' קולקציית קיץ 17  (131)

ומה עוד? 

צילומי הקטלוג של תמי חומסקי נערכו העונה על גג בניין משרד הפרסום "אדלר חומסקי" בדרך מנחם בגין בתל-אביב. תמי נשואה לפרסומאי איל חומסקי והיתה מעורבת באופן פעיל בעיצוב ושיפוץ המשרדים שארכו 4 חודשים והסתיימו בדיוק בזמן לצילומי הקולקציה על רקע הנוף האורבני של תל-אביב.

מי שאחראית על הצילומים המרהיבים היא הצלמת מירי דוידוביץ'.

תמי חומסקי מירי דוידוביץ' קולקציית קיץ 17  (155)

TAMI3137תמי חומסקי מירי דוידוביץ' קולקציית קיץ 17  (184)תמי חומסקי מירי דוידוביץ' קולקציית קיץ 17  (196)תמי חומסקי מירי דוידוביץ' קולקציית קיץ 17  (213)TAMI31319

 טווח מחירים: 245-980 שקל

להשיג בסטודיו המעצבת מחולה 18 רמת אפעל ובחנויות בוטיק ברחבי הארץ ובאתר: www.tammichomski.com. טלפון לברורים : 03-5348037

 תמי חומסקי בפייסבוק 

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק