"פרינס חיכה 3 שנים כדי לשכב איתי"

אשתו לשעבר של נסיך המוזיקה המנוח, מייט גרסיה, חשפה איך הזוגיות התחילה ועד כמה הזמר היה ג'נטלמן סבלני, שלא נגע בה בגיל 16 והמתין עד לרגע הנכון

מייט גרסיה הייתה רק בת 16 כשהיא פגשה את הנסיך הסגול, פרינס, שמת באפריל 2016, אבל לקח לבעלה לשעבר 3 שנים לחזר אחריה. גרסיה מתארת בספר חדש, "The Most Beautiful: My Life with Prince"איך הכירה את פרינס והיא חשפה פרטים אישיים על הקשר המורכב. השניים נפגשו כאשר גרסיה היתה רקדנית בטן ב-1990. היא העבירה לידיו קלטת, בה היא נראתה רוקדת לאחת ההופעות שלו. הזמר מיד הזמין אותה להיפגש מאחורי הקלעים ובישר לה: "אהבתי את הקלטת שלך. האם את באמת בת 16?".

הזמר רצה להיות בטוח בת כמה הצעירה המוכשרת שעמדה בפניו ואחר כך הוא ביקש ממנה את המספר שלה. "המפגש ארך 40 שניות אבל הרגשתי שנפלנו מחוץ לזמן", סיפרה גרסיה. מאוחר יותר באותו ערב, פרינס הזמין אותה לחדר המלון שלו, שם השניים צפו בעוד קלטות ריקוד שלה. מאותו יום, השניים החלו לתקשר דרך שיחות טלפון ומיילים.

פרינס ואשתו לשעבר

"לא היה לנו קשר מיני", סיפרה גרסיה, כיום בת 43. "הוא אף פעם לא הכחיש שהמחשבה עברה במוחו אבל הוא היה חכם מספיק כדי לא לנצל נערה בת 16". סמוך לאחר מסיבת סיום התיכון, גרסיה החלה לעבוד כרקדנית עבור פרינס. בגיל 18 היא עברה להתגורר ב-"Paisley Park" באופן קבוע ולמרות שפרינס יצא עם נשים אחרות, גרסיה סיפרה שהם היו יושבים בחדר ומדברים עד אור הבוקר .

אולי עוד יעניין אותך:

הצד האפל של פרינס נחשף

פרינס אובחן כחולה איידס שבועות לפני מותו

פרינס הלך לעולמו בגיל 57

פרינס ואשתו לשעבר

בסופו של דבר, כאשר גרסיה הפכה לבחורה בת 19, פרינס הצהיר: "אני חושב שהגיע זמן" וכיוון אותה להתחיל גלולות. "שבוע לאחר מכן, רשמתי לי אפילו ביומן, כבר לא הייתי בתולה. הסבלנות בהחלט השתלמה". השניים נישאו בחג האהבה, 1996 ונפרדו לבסוף ב-2000. תודו שהוא יצא ג'נטלמן למופת בסיפור הזה. בעידן בו גברים מפורסמים רק מחפשים להשכיב כל דבר שזז, נחמד לגלות שישנם כמה שעדיין יודעים לשמור על איפוק ומוסר.