שבוע האופנה 2017: קרן וולף

במיצג יוצא דופן ובפעם הראשונה בשבוע האופנה, הציגה המעצבת קרן וולף קולקציית תכשיטים עם אמירה נוקבת

קרן וולף - מיצג בשבוע האופנה צילום אבי ולדמן (108)

מעצבת התכשיטים והאביזרים, קרן וולף, השתתפה לראשונה בשבוע האופנה גינדי תל אביב, עם מיצג ייחודי באמצעותו חשפה קולקציה חדשה בשם "פה גדול".

התכשיטים עוצבו בהשפעת המשפט: "החיים והמוות  ביד הלשון", שמבטא את היכולת שלנו להשפיע, לברוא ולהרוס, במיוחד בעידן שבו כולנו מסתתרים מאחורי מסכי מחשב וטלפונים ניידים. בהתאם להשראה, המוטיב המוביל בקולקציית "פה גדול" הוא שפתיים – גם כאייקון המבטא נשיות ותשוקה ובעיקר כאלו שמבטאות במילים כל מה שיוצא לנו מהפה.

בין הפריטים שהוצגו על דוגמניות ששכבו באמבטיות מלאות במי חלב (תוצר של שיתוף פעולה עם מותג VILLEROY & BOCH שמיוצג בישראל על ידי נגב קרמיקה), ניתן למצוא מחוך זהב עם נגיעות תקופתיות, תכשיט כתפיים מעוטר באבנים, עגילים, צמידים מטפסים, קישוטי ראש ועוד, כשאת רובם מוביל מוטיב מרכזי של פרחים מטפסים עם קוצים דוקרניים.

קרן וולף - מיצג בשבוע האופנה צילום אבי ולדמן (173)

האמבטיות, על פי המעצבת, מסמלות מקום אישי ואינטימי והחלב שמסמל תום, ניקיון וראשוניות. להשלמת האווירה הדוגמניות אובזרו בתוספות שיער ארוכות במראה של שיער בתולי וגולמי שמעולם לא סופר, והדוגמניות שישבו על שפת האמבטיות לבשו שמלות לבנות נשפכות מבד גולמי לבן, המשדר רומנטיות ובתוליות של ליל כלולות, בעיצוב שני צימרמן. לסטיילינג ולארט אחראי הסטייליסט שלו לבן.

קרן וולף - מיצג בשבוע האופנה צילום אבי ולדמן (301)קרן וולף - מיצג בשבוע האופנה צילום אבי ולדמן (108)קרן וולף - מיצג בשבוע האופנה צילום אבי ולדמן (193)KEREN153175קרן וולף - מיצג בשבוע האופנה צילום אבי ולדמן (136)קרן וולף - מיצג בשבוע האופנה צילום אבי ולדמן (225)קרן וולף - מיצג בשבוע האופנה צילום אבי ולדמן (146)

Keren Wolf. שבזי 1 וה' באייר 18, תל אביב, 03-5161222

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק