הפטנט לשיקום שיער שעבר החלקה

מעכשיו, אפשר לשקם שיער שעבר החלקה גם בבית! כל הפרטים על התגלית החדשה בכתבה לפניכם

550X650_V2

כשכל אישה חמישית בישראל עוברת טיפול החלקה, מה הפלא שיצרניות מוצרי טיפוח השיער לא מפסיקות לחשוב על הדבר הבא? והנה, נטורל פורמולה מציגה פטנט חדשני שעולה בימים אלה על המדפים –  Keratin intense ampoules, מארז אמפולות קרטין טהור שמיועד לשיקום שיער שעבר החלקה בטיפול ביתי, אינטנסיבי ומקצועי. נתנו את האמפולה לנסיינית בכדי לבדוק האם אכן השיער הפך חלק, חזק ומלא ברק.

דבר הנסיינית

"כבר כמה שנים שאני עוברת החלקות שיער, בממוצע אחת ל-8 חודשים. ההחלקה שינתה את חיי לטובה – לא עוד מאבקים מדי בוקר עם השיער, אלא שיער שתמיד מסתדר. זה נוח, חוסך לי זמן, אני לא צריכה לעשות פנים ולהשתמש במחליק, פשוט כיף. הדבר היחיד שמפריע לי הוא העובדה שמחיר הנוחות הוא בזה שההחלקות פוגמות לי בשיער ומחלישות אותו. אז בין החלקה להחלקה אני הולכת לספר האישי שלי לתספורת וצבע. בכל פעם שאני מגיעה הוא עושה לי גם טיפול עם אמפולה שלאחריה השיער מבריק, חלק ונעים למגע. הטיפול באמפולה במספרה הוא בתוספת תשלום, אבל התוצאה מצוינת ואני לא מוותרת על האמפולה. לכן, שמחתי מאוד שעכשיו ניתן להשיג את האמפולה גם לטיפול ביתי.

הטיפול פשוט ביותר. למעשה, עקבתי את השלבים שמצוינים על האריזה:

  • 1. חפפתי את השיער בשמפו ללא מלחים. כמחליקה מנוסה אני כבר יודעת שאסור להתקמצן על השמפו והמסכה– אם רוצים לשמור על התוצאות לאורך זמן, חייבים לעבור למוצרים שמצד אחד אין בהם מלחים ומצד שני, הם עשירים בקרטין. ספגתי טוב טוב את עודפי המים ועברתי שלב.

 

  • wash-hair-natural
  • 2. פתחתי את האמפולה. שוברים את הקצה העליון של האמפולה. יש לציין שבהתאם להוראות, בחפיפה זו דילגתי על המסכה כי אין בה צורך.
  • open-ampula-natural
  • 3. מרחתי את האמפולה. פתחתי בעזרת האצבעות שבילים בשיער ופיזרתי את תוכן אמפולת הקרטין הטהור על הקרקפת ולכל אורך השיער. השתדלתי להקפיד על פיזור מלא ואחיד ככל שיכולתי.

 

  • ampula-hand-natural
  • 4. עיסיתי את השיער.

 

  • ampula-wait-natural

 

5. המתנתי 3 דקות – ואז שטפתי היטב.

 

ampula-wash-natural

אמפולה קרטין טהור: התוצאות

ניסיתי את האמפולה במשך חודש ימים, אמפולה אחת בכל שבוע. בחלק מהפעמים ייבשתי מיד את השיער בעזרת פן ובחלק אחר, הנחתי לשיער להתייבש באופן חופשי באוויר הפתוח. בשני המקרים התוצאות היו זהות. השיער נראה מעולה, הוא מבריק וחלק ויפה כל כך.

העברתי יד בשיער והוא אכן, בדיוק כמו שהבטיחו לי, רך ונעים למגע, כמו משי. כשאני מסרקת את השיער אני ממש יכולה להבחין בהבדל – אני מרגישה שהשיער שלי חזק יותר וגמיש יותר. ועוד דבר: המחיר. האמפולה מגיעה במארז שמכיל 4 בקבוקונים, כאשר כל אחד מיועד לטיפול שבועי. כלומר, ערכה ל-4 טיפולים עולה כמו המחיר של טיפול בודד במספרה!

 צד ימין- לפני, ומשמאל - אחרי, רך ונעים למגע

על המוצר: אמפולה קרטין טהור מסדרת "קרטין אינטנס" של נטורל פורמולה

לסדרת "קרטין אינטנס" של נטורל פורמולה מצטרף בימים אלה פיתוח חדש שגם הוא, ככל מוצרי השיער, נטול מלח, סודיום כלוריד ופארבנים – אמפולת קרטין טהור. האמפולה פותחה במיוחד לטיפול בשיער שעבר החלקה בכל השיטות ולשיער שעובר עיצוב בחום בתדירות גבוהה (פן או מחליק קרמי).

הטיפול השבועי באמפולת קרטין מקצועית משקם את השיער על ידי הענקת ריכוז מרכיבים פעילים במגע ישיר עם הפגמים הנוצרים עקב טיפולי החלקה או עיצוב בחום. ריכוז הקרטין הגבוה שנמצא באמפולה בונה  מחדש את השערה ויוצר מעטה הגנה שעוטף ומחליק את השערה לכל אורכה ובכך מסייע לשמירת תוצאות ההחלקה לזמן ארוך יותר.

לאחר הטיפול השבועי – תוצאות ההחלקה נשמרות, השיער מקרין חיוניות, גמישות ורכות.

לאחר חודש של טיפול –  השיער חלק יותר, חזק יותר ועמיד בפני שבירה, מקרין ברק, רך ונעים למגע.

את ערכת האמפולות ניתן להשיג בסופר פארם במחיר משתלם של 49.90 ₪ . בערכה 4 בקבוקונים, בקבוק לכל שבוע – כך שהערכה מספיקה לחודש.

650X550_google6