הטיפול האולטימטיבי לחורף – ביונסה כבר מכורה!

הדור הבא של הטיפולים הקוסמטיים – מכשיר ה – HydraFacia מבטיח ניקוי עמוק של העור והחדרת לחות אינטנסיבית. התוצאה: העור חלק, רענן וזוהר באופן מיידי

בחורה עם מחשב נייד

22580443_1963881897168410_9150106199797006336_nביונסה (תמונת אינסטגרם)

המכשיר החדשני לטיפול וטיפוח עור הפנים של כוכבות הוליווד – מכשיר ה – HydraFacial משנה את חוקי המשחק בעולם היופי ונותן תוצאות של עור זוהר, נקי ורענן כבר אחרי טיפול אחד.

צילום- יחצ חולHydraFacial--מכשיר ה- .

מכשיר ה- HydraFacial (צילום: יח"צ חו"ל)

מדובר בטכנולוגיה חדשנית לניקוי עמוק של עור הפנים באמצעות מכשיר HydraFacial שלאחריו העור נשאר זוהר וקורן ומלא לחות וברק. המכשיר הינו תחנת עבודה אחת, המחליף את טיפול הפנים המסורתי אצל הקוסמטיקאית ונותן תוצאות מרשימות של זוהר ורעננות מיד אחרי הטיפול. בניגוד לטיפולי ניקוי פנים מסוגים אחרים, בהם העור לרוב אדום ומגורה אחרי הטיפול, זהו טיפול "יופי" שבסיומו העור רגוע ומלא ברק. לכן מצוין במיוחד לעבור את הטיפול לפני אירוע חשוב או אירועי שטיח אדום, כפי שנוהגות כוכבות כמו בריטני ספירס וביונסה.

בנוסף לניקוי עור הפנים, הטיפול באמצעות המכשיר מטשטש קמטים וקמטוטים, משפר את גמישות ומיצוק העור, משפר את האלסטיות ואת מרקם העור ומטשטש כתמים.

22580768_256466691542792_3974956189082451968_n(1)ביונסה (תמונת אינסטגרם)

הטיפול אורך 30 דק' בלבד ומבטיח ניקוי עמוק של עור הפנים, מרווה את העור בלחות ורעננות ואף משפר את האלסטיות של העור. הליך הטיפול מנקה ומחטא את העור באמצעות מוט וואקום ייחודי המחובר למכשיר ומסיר את השכבה העליונה של עור. הליך זה מאפשר לעור הפנים לספוג חומרים פעילים טוב יותר בשלב השני והשלישי של הטיפול. קמטים קטנים, פיגמנטציה, נקבוביות מורחבות וכתמים שמנוניים – בעיות עור אלו יהיו נחלת העבר, הודות לטיפול החדשני.

מדובר בהליך הכולל 3 שלבים באמצעות ידית המחוברת למכשיר:

1. השלב הראשון בטיפול הינו ניקוי + פילינג,  המגלים שכבת עור חדשה ורעננה, ע"י קילוף עדין וחידוש עור מרגיע.

2. בשלב השני מסירים בלחות שאריות מן הנקבוביות, באמצעות פעולת ואקום /יניקה (ללא כאבים) ומזינים את העור ברכיבים המעניקים לחות ומרווים את העור.

3. בשלב השלישי והאחרון, כולל שילוב לחות והגנה. מרווים את העור באנטיאוקסידנטים ופפטידים, המעניקים עור קורן וזוהר באופן מיוחד.

Hydrafacial-טיפול הידראפיישל. צילום- יחצ חול (12)

טיפול במכשיר ה- HydraFacial (צילום: יח"צ חו"ל)

להבדיל משאר הטכנולוגיות הנמצאות בשוק מכוני היופי, הטיפול במכשיר אינו כואב וכאמור אינו משאיר את העור אדמומי ופצוע בסיום ההליך, כדרך שהעור מגיב לפעמים אחרי ניקוי פנים אגרסיבי מידיי. כדאי לדעת שעור הפנים הינו איבר חי הדורש ניקוי קבוע, פתיחת נקבוביות ע"י ואקום והחדרת לחות ונוגדי חמצון. על מנת שהעור יהיה בריא ורענן, אסור לוותר על ניקוי עדין של השכבות החיצוניות של העור אחת למספר חודשים, באמצעות טיפול עדין אך יעיל כמו הטיפול במכשיר HydraFacial.

ולמי שמתכננת לעבור הזרקות בוטוקוס, חומצה היאלרונית או טיפולי לייזר ופילינג

יודגש שיש חשיבות גדולה לטיפול וניקוי פנים מהסוג הנ"ל, גם כדי להכין את העור לטיפולים אסתטיים עמוקים יותר, דוגמת הזרקות בוטוקוס וחומרי מילוי, טיפולי פילינג ולייזר כדי שהתוצאות הטיפולים תהיינה יעילות הרבה יותר. בעולם ישנם רופאים רבים העוסקים ברפואה אסתטית, שאינם מוכנים לטפל בפציינטים מבלי שעברו לפני כן טיפול ב-HydraFacial.

מחיר הטיפול לצרכן: 800 ₪ – 1300 ₪

את מכשיר HydraFacial מייבאת לארץ חברת פרומדיקס, המייבאת ומשווקת מכשור בתחומי הרפואה האסתטית והכירורגיה הפלסטית ואת הטיפול ניתן לקבל ע"י קוסמטיקאית מומחית בקליניקה של ד"ר אברי רווה מומחה בכירוגיה פלסטית –  מגדל שקל, תש״ח 2 תל אביב. טלפון: 052-9708697. אתר – כאן

*

מתוך הבלוג של אלישבע כספי

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.