קמפיין חדש ועוצמתי מציג נשים בכל המידות

נשים בכל המידות והגדלים הצטלמו לקמפיין חדש של Lane Bryant. כן, לאט לאט קורה משהו טוב בתעשיית האופנה

תעשיית האופנה עדיין מעדיפה לקדם בכל מקום, אם זה בצילום או על המסלול, דוגמניות רזות שעונות להגדרת "אידיאל היופי". לא משנה כמה לייקים תקבל אשלי גרהאם, דוגמנית המידות הגדולות, היא עדיין יחידת סגולה בעולם של שדופות. פה ושם ניתן לראות קמפיין כזה או אחר דוהר על הקונספט הנאור של גיוון אבל בסופו של יום, הקמפיינים הללו הופכים לגימיק רגעי. כל עוד עורכת "ווג", אנה וינטור או הצלם האגדי, סטיבן מייזל ושאר האנשים המשפיעים בתחום לא ישלבו נשים בכל המידות בהפקות ועל השערים, נישאר במקום – במידה 34.

למרות זאת, בימים אלה המותג Lane Bryant החליט להראות את היופי במידות מגוונות והעלה קמפיין חדש, בו ניתן לראות נשים בגדלים וצבעים שונים. אין זו הפעם הראשונה ובעבר המותג קידם קמפיין נהדר ברוח דומה, אותו ניתן לראות כאן. התוצאה בהחלט עוצמתית ופונה אל הקהל הרחב בהצלחה. המותג, הפונה לנשים מלאות מלכתחילה, החליט לגייס ספורטאיות מלאות כדי לקדם את עצמו. המטרה של המותג? להראות שנשים בכל המידות הן יפות וראויות להכרה.

הקמפיין המוצלח מופיע בכל הרשתות חברתיות תחת ההאשטאג: ThisBodycampaign# ובתמונות ניתן לראות את הנשים מצולמות בבגדי ספורט ומככבות שם כוריאוגרפית, מומחית ליוגה, אצנית ועוד רבות וטובות. לכל אחת מבנה גוף אחר ומי שהעלה את הקמפיין רצה להדגיש את הייחודיות של הנשים.

גולשים הגיבו ברשת בפרגון מוחלט אבל כאמור, אין זה מספיק על מנת לעורר שינוי רציני ומשמעותי בקרב מקבלי ההחלטות. טרנדים וקמפיינים באים והולכים אך ביום שנראה ברשימת "הדוגמניות העשירות בעולם", כמה מלאות, נבין שהגענו לנחלה. זה יקרה, זה קורה, אבל זה עוד לא שם.

בינתיים, הנה כמה תמונות מהקמפיין:

 

אשה מלאה בפעולה

בחורה מלאה בקמפיין

 

בחורה מלאה בקמפיין

 

נשים בכל המידות

 צילום: מהאינסטגרם של המותג