תובנות ליום שלישי 25.6.13

מה עושות ג׳קי ושלי במטבח? מה דעתי על הפרסומת לדואר ישראל? דגני בוקר חדשים ואוכל לכלבים.

פעמיים כי טוב?
אז זהו שלא כל כך…
היום 2 תובנות על פרסומות, תהייה אחת וטעם חדש על המדף. סה"כ 4 הגיגים להיום. הישארו איתי…

1. – הפרסומת החדשה של הום סנטר עם ג׳קי ושלי, כוכבות מאסטר שף, כל כך לא משכנעת שאני מקוה שלבשל הן יודעות יותר טוב מאשר לשחק.
ומילה אחת לשלי: לתשומת ליבך, למרות האמור לעיל, בעלך (ח״כ בועז טופורובסקי) הידוע בכינויו הח״כ עם השמיכה, עדיין מוביל עליך במדד ״הפדיחה״.

2. – הפרסומת של דואר ישראל עם אלי ומריאנו המציגים הנאה מהטרדה המינית – מיותרת וכל מילה נוספת, מיותרת!
בעצם אני לא יכולה להתאפק, אז אוסיף משפט אחד: בימים אלו ששופט אומר שנשים נהנות מאונס, לא ראוי להראות אישה שכביכול נהנית מסיטואצייה של מישוש ע״י שודד בסמטה. אחרי התערבות של הרשות השניה קוצרה הפרסומת והקטע הבעייתי הוסר. למעשה, כמקובל בעולם הפרסום (האמינו לי, הייתי בסרט הזה הרבה שנים), ממילא, בתכנון המדיה המקורי הסתיימה תקופת הקרנת הוורסיה הארוכה ועוברים למקוצרת, אך חשוב מאד שלא עברו לסדר היום ושהרגולטור שם קץ לעניין.


3. – תהייה: מישהו יכול להסביר לי מה ההיגיון הכלכלי שעומד מאחורי מזון לכלבים של פנינה רוזנבלום? איפור – הבנתי. טיפוח – הבנתי. שמפו, צבעי שיער, גרבי ניילון, אפילו מצעי סאטן. אבל אוכל לכלבים (נוני, רינגי ונינט)?

טוב, מה ׳כפת לי, תקראו לי כשהיא תוציא אוכל לחתולים (ג׳יל, ג׳סי, ג׳ואי).

4. – חדש על המדף: קלוגס ספיישל K: מבחן טעימה ותכונות:


2 טעמים חדשים של קלוגס ספיישל K.

חגיגה מגוונת לארוחת הערב שלי.

אמנם אלו דגני בוקר, אך אני אוכלת מהם בערב. מה תעשו לי?

קיבלתי להתנסות משני הטעמים החדשים:
ספישל קיי שוקולד חלב- דגני בוקר בשילוב שברי שוקולד חלב.
ספיישל קיי אגוזי לוז- דגני בוקר בשילוב אגוזי לוז.

הטעם מצוין, והם הולכים נהדר עם יוגורט וגם סתם כך כארוחת ביניים…
ספיישל K מתאם לנשים כמוני, המודעות לבריאות ומעוניינות לשמור על הרגלי תזונה נכונים. הם מכילים סיבים תזונתיים, מועשרים בויטמינים מקבוצת B, ויטמין C וברזל. מנה אחת (30 גרם) מספקת 40% מצריכת הויטמינים היומית המומלצת, ו 20% מצריכת הברזל המומלצת ליום לנשים. המוצרים הינם ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים.

יום נפלא!
חיים וטעים!

אורלי כהן - חיים וטעים
אוהבת את החיים הטובים והטעימים: לבשל, לאפות, לצלם, לטעום, לטייל, לבלות, ליצור, לעצב, לשתף, לכתוב ולספר. יחד עם זאת, בריאות הגוף, הנפש והנשמה חשובים לי ואני משתדלת לשלב ביניהם. חיים וטעים זה המוטו שלי.