הקמפיין החדש של גל גדות

אחרי תקופה ארוכה בה גל גדות נעדרה מקמפיינים מקומיים, נחשפות הבוקר תמונות ראשונות מהקמפיין החדש שלה לרשת המשקפיים אירוקה

גל גדות בבכורת הסרט קרימניל בלונדון. אפריל 2016. צילום: gettyimages

באוקטובר 2016 הופיעו בתקשורת פרסומים ראשונים שהכריזו שגל גדות נבחרה לכהן כפרזנטורית של רשת המשקפיים אירוקה, ככל הנראה בעבור סכום לא מבוטל של מאות אלפי דולרים.

הבוקר (חמישי) הפרסומים הפכו לעובדה כשקיבלנו תמונות ראשונות מאחורי הקלעים של צילומי הקמפיין החדש של הרשת, בדיוק חודשיים לאחר שגל בישרה לעולם על הריונה השני.

גל גדות לרשת אירוקה צילום דודי חסון  (1)

גדות עתידה לככב בכל הקמפיינים של החברה בשנת 2017. הצילומים לקמפיין הראשון נערכו במאליבו שבלוס אנג'לס, בבית פרטי ששוויו 40 מיליון דולר עם רצועת חוף ים פרטית.

בהמשך השנה יעלו קמפיינים נוספים שיציגו את קולקציית משקפי הראייה ואת משקפי השמש של המותגים הבינלאומיים החדשים באירוקה לשנת 2017 ביניהם: רוברטו קוואלי, טום פורד, דיסקוורד2 ועוד לצד משקפי השמש של המותגים הממשיכים ברשת: גוצ'י, פראדה, מייקל קורס, דולצה גבאנה, רייבאן, ורסצה, ארמני, מייקל קורס, אלכסנדר מקווין ועוד.

גל גדות לרשת אירוקה צילום דודי חסון

בנוסף, גדות תככב בקמפיינים שיערכו לרגל פתיחת שתי חנויות שלהמותג בדיוטי פרי בנתב"ג ובקמפיין להשקת החנויות החדשות של הרשת ביניהן חנות קונספט שתפתח בקניון האופנה גינדי TLV . הקמפיינים יכללו סרטוני טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג, פוסטרים בנקודות המכירה ופעילות רחבה בדיגיטל וברשתות החברתיות.

גל גדות לרשת אירוקה צילום דודי חסון  (2) (1)

[youtube tnF3rVMgLbo nolink]

ההכרזה על הצטרפותה של גדות לאירוקה הפתיעה במיוחד לאור העובדה שכבר מספר חודשים רצה השמועה שגל, שמכהנת על הנייר כפרזנטורית של רשת האופנה קסטרו ב-8 השנים האחרונות, נוטשת את התפקיד הנחשק. בניגוד למקרים בהם המותגים והפרזנטורית מכריזים בהודעה לעיתונות על סיום היחסים העסקיים ביניהם, פרישתה לכאורה של גל לא לוותה בהודעה רשמית. העובדות דיברו בעד עצמן כשנעדרה באופן קבוע מצילומי הקמפיינים ותצוגות האופנה האחרונות של קסטרו.

בסוף 2015 פרשה גדות גם מתפקידה כפרזנטורית של קרליין. בשני המקרים הדבר לא לווה בסערה תקשורתית ונראה כי ההסכמים הסתיימו ברוח טובה ומתוך הבנה של הסיטואציה החדשה בחייה של גל והמחוייבות לקריירת המשחק הבינלאומית.

גל גדות לקסטטרו, חורף 2014. צילום: אבי ולדמן

****

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק