'מאוזנר' משיקה את קולקציית סתיו- חורף 2016/2017. קולקציה אלגנטית, קלאסית ואיכותית

 

מ1

מה עולה בדעתכן כאשר אומרים 'מאוזנר' השיקה את קולקציית הסתיו והחורף? אני שואלת כיוון שאצלי כשמזכירים 'מאוזנר' אני מיד חושבת על נשים אלגנטיות, קלאסיות, לבושות איכותית ובסגנון אירופאי. זו התדמית שהייתה לי על חברת האופנה הידועה והשבוע הזדמן לי לבחון האם התדמית הזו אכן נכונה. זה קרה כאשר הוזמנתי למשרדי החברה להכיר מקרוב את האנשים העומדים מאחורי אופנת מאוזנר ולצפות בפריטי קולקציית הסתיו והחורף.

 

אומר מיד- דעתי לא השתנתה, אפילו התחזקה. רשת אופנת 'מאוזנר' שפועלת כבר ארבעה עשורים, מייצרת אופנה קלאסית, אלגנטית ועל זמנית. מי שאוהבת אופנה ומאמינה באיפוק אופנתי, בכך שהמועט מחזיק מרובה. מאמינה שהבגד צריך להיות נוח, איכותי ומתאים במדויק למידות. מאמינה בתפירה איכותית וגימור מוקפד, בגזרות שלא יצאו מהאופנה- זו, בדיוק, הרשת עבורה.

מ15

חברת מאוזנר הוקמה ע"י בני הזוג יהושע ורבקה מאוזנר. רבקה מאוזנר היא המעצבת של בית האופנה יחד עם דוד קליידר. רבקה היא אישה יפה ומרשימה שבקלות הייתה יכולה להיות הדוגמנית של הבגדים אותם היא מעצבת. עד לפני מספר שנים ייצור הבגדים נעשה בארץ והשאיפה היא תמיד לייצר כחול- לבן. אך, במשך השנים השתנו פני האופנה בארץ והיה צורך למצוא פתרונות בחו"ל. כיום, העיצוב, בחירת הבדים, הגזרות, התדמיתנות והמודלים הראשונים נעשים בארץ ואילו הייצור נעשה במפעלים בחו"ל , תוך הפעלת בקרת איכות נוקשה וקפדנית. מנכ"ל החברה הוא יהושע מאוזנר ובתם של בני הזוג יסמין מאוזנר-קוטליצקי מכהנת כפרזנטורית של החברה בעשור האחרון וכסנמכ"לית השיווק של החברה. אני חושבת שבארץ יש מעט מאד חברות אופנה משפחתיות. יפה לראות שגם הדור השני משתלב בחברה המשפחתית ואהבתי לראות את ההורים ובתם מספרים על רשת האופנה ועל העשייה המשותפת.

מ9

מ8י

מ3

מ2

מ4

מ7

 

מ6

בצילומים למעלה- בני הזוג יהושע ורבקה מאוזר, רבקה ובתה יסמין. המעצב- דוד קליידר. צילומים מבית מאוזנר- העיצוב, הגזירה והתפירה של המודלים

סיפור הקמת החברה מעניין כשלעצמו. רבקה סיפרה לנו שבתחילת הדרך לא היה לה ידע אך הייתה לה תשוקה אמיתית לאופנה. בעלה יהושע חזר מפריז לאחר שרכש השכלה פורמלית ומעשית אצל בן משפחה (דוד), אשר ניהל בעיר האורות חברת אופנה, זאת בימים בהם פריז היתה בירת אופנה עולמית. ואז בשנת 1975 הקימו את החברה. רבקה הבינה שיש הבדל בין הנשים האירופאיות לישראליות ושהאקלים בארץ דורש התייחסות מיוחדת הן בחומרי הגלם והתייחסות מיוחדת לאורח החיים ולמבנה הגוף. היא ידעה לזהות את הצרכים ולבנות קולקציה אלגנטית מבדים רכים. שמה של חברת מאוזנר הפך להיות מפורסם והם הקימו בוטיק ראשון ברחוב דיזינגוף שנודע כרחוב המעצבים. החברה הלכה וגדלה לרשת וכיום יש לה 14 חנויות בוטיק ברחבי הארץ. קהל הלקוחות הוא מגוון ונשים אשר מעריכות אופנת איכות, אופנה שהיא ייצוגית, קלאסית ומסוגננת תבחרנה להגיע לחנויות הבוטיק של מאוזנר כי שם הן תמצאנה את מבוקשן.

 

בכל עונה מקפידים המעצבים על חומרי גלם ופיתוחים חדשניים. רבקה סיפרה לנו שמדי חודש יוצאת מיני קולקציה לחנויות הרשת, ההתחדשות היא תמידית, הסדרות קטנות והלקוחות יודעות זאת.

 

אז מה מציעה לנו קולקציית סתיו-חורף 2017/2016 של Mausner?

 

DRESS FOR SUCCES  – להופעה ייצוגית כובשת ללא גיל וחלוקה ל-4 קולקציות:

 

אורבני – הקולקציה האורבנית הינה קולקציה המתאימה ליום יום של האישה הייצוגית האמורה להיראות מוקפדת במקום עבודתה או בשעות הפנאי שלה. הבדים נעימים ורכים הבולט מהם הוא פונטו דה רומא בשילוב לייקרה, היוצרים מראה צמוד ומודגש אך עם זאת נוח ללבישה. בד זה מחמיא לקימורי הגוף ובהיותו בד סרוג הוא נוח ונעים. עוד בקבוצה זו סריגי ויסקוזה לייקרה נעימים עם רקמות ייחודיות.

 

הצבעים הינם: בורדו ועד אדום, מכחול נייבי לכחול רויאל, שחור ואופוויט.

 

מקורות ההשראה הם: נוף אורבני וצבעים שלקוחים ממקור ההשראה זה.

מ19 מ11רומנטי – קולקציה זו מתאפיינת בבדים הלקוחים מעולם הלנז'רי, כגון תחרות, סאטנים, ובדים סמי שקופים ושקופים היוצרים מראה נינוח קז'ואלי עם נגיעות רומנטיות. האריגים הינם: פוליאסטר לייקרה בעל רכות ונפילה יוצאת מן הכלל, ובנוסף בדי כותנה ויסקוזה סרוגים ליצירת ז'קטים מחוייטים הנוחים מאוד ללבישה ותנועה. הדפוסים הינם של תחרות, אורנמנטים וכן ציורי פרחים מספרים עתיקים.

 

הצבעים להינם: ורוד עתיק, תכלת פודרה, שחור, אופוויט, נייבי וכאמל.

 

ההשראה לקבוצה זו הם: סיפרי בוטניקה עתיקים וכן תחרות ישנות.

 מ12 מ20

נטוראל – קבוצה זו מתאפיינת בבדים בעלי נפילה וזרימה היוצרים צלליות טבעיות המדמות צורות בטבע. ההדפסים לקוחים מעולם הטבע וכך גם הצבעים. בקבוצה זו תמצאו מגוון חלקים העשויים מדנים כותנה לייקרה בשטיפות

 

אקולוגיות, וכמו כן סריגי ויסקוזה לייקרה עם הדפסי פרחים ומוטיבים רקומים הלקוחים מעולם הטבע.

 

הצבעוניות הינה: בז', כחול ג'ינס, כחול נייבי, שחור וסגול.

 

מקורות ההשראה: טיול בטבע בעונת פריחת החצבים בצפון ותמונות של יערות ושלכת עצים.

מ17 מ16גלאם – כמענה לצורך בבגדים לאירועים עוצבה קולקצייה זו הכוללת מגוון פריטים כ MIX & MATCH (ערבב והתאם)

 

הבדים הינם: פוליאסטר לייקרה, תחרות גיפיור יוקרתיות, וכן רשתות רקומות.

 

הצבעוניות הינה: אדום, כחול רויאל, שחור וכחול נייבי.

 

מקורות ההשראה: שערים עתיקים, צילומי מבוכים, פירזול בדלתות עתיקות.

 מ14 מ13 מ18 מ21

מחירים:

 

• חולצות T: 369-499 ₪

 

• חולצות ארוגות: 399-799 ₪

 

• עליוניות: 429-899 ₪

 

• גופיות: 249-349 ₪

 

• סריגים: 249-999 ₪

 

• חצאיות: 499-599 ₪

 

• ג'קט עור: 3469-3999 ₪

 

• ג'קטים: 799-1099 ₪

 

• מכנסיים: 499-699 ₪

 

• שמלות: 999-1099 ₪

 

טווח המידות: 38 – 48

 

אתר החברה: www.mausner.co.il

 

פייסבוק: https://www.facebook.com/MausnerFashion

 

אינסטגרם: https://www.instagram.com/mausner_fashion

 

 

לחברה 14 חנויות בוטיק הפרושות בארץ, החברה מתעתדת לפתוח 2-3 חנויות נוספות בשנה הקרובה.

 

רשימת רשת הבוטיקים:

 

תל אביב – גן העיר, רח' אבן גבירול 71 | רמת אביב, מרכז שוסטר, רח' אחימאיר 25 | כיכר המדינה, רח' ה' באייר 14 | גבעתיים – קניון גבעתיים (קומה 2, צמוד לקפה אילן'ס) רח' ויצמן  71 | ראשון לציון- מרכז בן-גוריון, שד' בן גוריון 4, פינת רח' רוטשילד 126 | רחובות- רח' הרצל 196 | ירושלים – רח' שמאי  17 | רמת השרון- מרכז שופינג, רח' סוקולוב 34 |  רעננה- רח' אחוזה 88 | כפר סבא – קניון ערים, רח' כצנלסון 14 | חיפה- מרכז פנורמה, רח' הנשיא 109 | פתח תקוה, חובבי ציון 11.

 

Outlet: תל אביב- רח' וולפסון 15 (חנות עודפים) | בית טפר- רח' תל-גיבורים 5 (חנות עודפים).

 

קרדיט צילום הקולקציה- דביר כחלון

 

Iaffa Gavish
כותבת על נושאים מגוונים. הצגות, ספרים, אוכל, מסעדות ולייף סטייל. תמצאו כאן את היומיומי, את שעות הפנאי ואת ההנאות הקטנות של החיים.