''אביב דיגיטלי'' - כנס הלקוחות השנתי של סלונה

השבוע התכנסו נשות ואנשי תוכן, דיגיטל, שיווק ומסחר ב''קלארו'' לרגל כנס הלקוחות השנתי של סלונה. קבלו הצצה לאירוע האביבי, הטעים ומלא ההשראה שהיה. נתראה בשנה הבאה!

מערכת סלונה

07/04/2016


בבוקר רביעי, ב"קלארו", ברחוב הארבעה, התכנסו נשות ואנשי תוכן, דיגיטל, שיווק ומסחר לרגל כנס הלקוחות השנתי של סלונה, "נשים ברשת 2016". מדי שנה אנחנו מארגנים אירוע מסורתי ייחודי, מפגש שכולו אוכל טוב, פאן, מינגלינג והעשרה עם כל מי שיש לו חלק גדול בהצלחת סלונה. באווירה אינטימית החלפנו רעיונות שיקדמו את החזון שלנו בכל הנוגע למגזין הדיגיטלי לנשים ברשת.

את הבוקר היפה פתחנו באווירה רגועה על קפה, שקשוקה, מאפים טעימים, דגים ויוגורטים מובחרים. מיד אחרי כן מנכ"ל "סלונה", אימי עירון, נתנה דברי פתיחה והזכירה לכולם שחלומות לפעמים מתגשמים, כי סלונה כיום הוא אתר הנשים המוביל בישראל אבל עובדה זו לא גורמת לנו לנוח על זרי הדפנה ואנחנו בסלונה תמיד שואפים לגעת ביותר ויותר אנשים ולהעשיר את עולמם.

השנה הכנס התמקד בנושאים מרתקים וחשובים שמעסיקים את כל מי שעובד באונליין ועוסק בשיווק וסחר ובחרנו לדון בנושא "הדור הבא של מהלכי התוכן: איך משלבים תוכן, קהילה וסחר", אותו הנחה לירון אברהם, משנה למנכ''ל סלונה. כידוע, סלונה שמה דגש חזק על שלושת התחומים האלה ומאמינה שלא ניתן להתמקד באחד בלי לתת משק לאחר. כיום, יותר מתמיד, חובה לאמץ ראייה מרחבית ולסנכרן בין כל הקטגוריות באופן היעיל ביותר.

אחרי הדיון המרתק עלתה עדי יופה, טרנדולוגית "Spotrend" כדי לספר על "3 טרנדים שכל מנהל שיווק חייב להכיר השנה". בעולם דינמי שכל הזמן משתנה ומה שהיה אתמול כבר לא רלבנטי היום, חשוב להבין את המגמות הנוכחיות והעתידיות כדי להיות מובילים בתחום. את האירוע המושקע חתמה קרן נהיר, סמנכ"ל שיווק אדידס, שסיפרה על הצלחת הקמפיין  (Cross Platform Campaign ) עם ההאשטאג המנצח findyourmore#.

היה מפגש מרגש, מעשיר ומלא באנשים נפלאים ואנחנו ב"סלונה" מודים לכל מי שהגיע. נתראה בשנה הבאה!

כנס לקוחות סלונה

תותים באירוע סלונה

ורדית גונדטר ואלדד טלמור

יעל מסוגת בכנס לקוחות

אימי עירון וקרן נהיר

גילי סימנטוב ויפית מנטין

כנס לקוחות סלונה

שירה מרגלית ורונית הבר בכנס

אירוע כנס לקוחות

כנס סלונה לקוחות

אילן בושרי, דנה זיו ולירון אברהם

כנס לקוחות סלונה

כנס לקוחות

לירון אברהם בכנס לקוחות

צילום: ליאור אביטן