מתיחת פנים עם חוטים

בחורה עם מחשב נייד

מתיחת פנים עם חוטים

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית מאוד באשר למודעות וחשיבות שהציבור מפנים כלפי המראה החיצוני. בשל עובדה זו כיום ישנם אנשים רבים שכל חייהם השתנו עקב פגם אסתטי כלשהו. פעמים רבות שפגמים אלה עלולים לגרום לחוסר ביטחון עצמי עמוק לאותו אדם ובכל בעצם להשפיע על כל חייו החברתיים. עם השנים ובמקרים קיצוניים בעיות אלה עלולות להתפתח לכדי דיכאון קליני אשר יהיה מאוד קשה לצאת ממנו.

טיפולים בחומרים טבעיים בלבד- גל הבריאות

בדומה לעלייה הגדולה בשנים האחרונות לחשיבות המראה החיצוני ללה עלייה משמעותית נוספת בקרב הציבור. בשנים האחרונות חלה עלייה חדה באשר למודעות הציבור לבריאות גופם ולחשיבות של שמירה על אורח חיים בריא וספורטיבי. על כן שוק הקוסמטיקה עשה את כל המאמצים בשביל להתאים את עצמו לרצונות הציבור ובעצם להציע מגוון רחב של טיפולים קוסמטיים ברוב אזורי הגוף וכמובן, שיהיו טבעיים. אחת הבעיות הגדולות ביותר ששוק הקוסמטיקה נתקל היא בעיית קמטים באזור הפנים. כפי שאמרנו בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית באשר לחשיבות המראה החיצוני על אחת כמה וכמה באזור הפנים אשר נתפס בעיני רבים כמעין כרטיס הביקור שלנו. כל פגיעה או פגם באזור זה יחייב טיפול להסרתו. הבעיה המצויה ביותר באזור הפנים היא בעיית הקמטים אשר על פי רוב אינם מאחרים להגיע ומופיעים פעמים רבות בגילאים צעירים מאוד. לשוק הקוסמטיקה קיימים מספר טיפולים טובים ואיכותיים לטיפול בבעיית הקמטים. אחד מהטיפולים נעשה על ידי הזרקה של חומרים הנראים כמעין חוטים. טיפול זה הינו מורכב מחומרים טבעיים בלבד כך שהוא בעצם גם מתאים לגל השני בשנים האחרונות, גל הבריאות. במהלך הטיפול מוזרקים לאזור הבעייתי חומרים טבעיים בלבד אשר מכילים ויטמינים ומינרלים רבים במטרה להזין היטב את האזור בהמון ויטמינים ומינרלים חיוניים לעורנו.

חומצה היאלורונית –  לאחר זמן קצר החומרים המוזרקים לאותו אזור בעייתי נמסים בתוך העור ומשחררים לכל האזור את שלל הוויטמינים והמינרלים שלהם. חשוב לציין כי טיפול זה הינו טבעי לחלוטין ובטוח מאוד. כמו כן אורך הטיפול קצר כך שתוכלו לשלבו אפילו באמצע יום במהלך לוח הזמנים העמוס שלכם. נוסף על כך גם תקופת החלמה אין בטיפול זה כך שהוא אידיאלי לבעלי לוח זמנים צפוף.