לצאת עם עורך דין למחיקת חובות…

הייתן יוצאות עם בן אדם שעובד במשהו שממש לא מעניין אתכן? לפני שבוע היה לי דייט עם עורך דין למחיקת חובות, שהצליח לשכנע אותי שהמקצוע לא ממש מגדיר את הבן אדם. כל מה שחשבתי על המקצוע היה אחר לגמרי, כנראה שמשנה הכוונה.

בחורה עם מחשב נייד

אתם מכירים אותי,

אני משתדלת לא להיות בררנית,  ולא לבחור את הדייטים שלי לפי המקצוע או הקריירה. אז נכון, יש דברים שאכפת לי מבחינה אסתטית ואני לא ממש אצא עם כל אחד, אבל ת'כלס – איך אפשר להחליט אם לתת צ'אנס או לא לתת לפי תמונה באתר וכמה שקרים שהבן אדם כותב על עצמו.. זאת הסיבה שלמדתי לא לפסול. היו לי דייטים מאוד מעניינים עם אנשים שיש להם מקצועות משעממים (כמו רופא שיניים) אבל לצאת עם עורך דין שמתמחה בתחום של מחיקת חובות? זה עוד לא היה לי. כאילו מה אני אמורה לדבר איתו: מי הלקוחות שלך? מה קורה אם הם לא מבסוטים ממך? או יותר טוב: איזה הגעת לתחום? מה רצית להיות בגיל 4? איזה מקצוע מדכא..

אז אחרי שהחלטתי שזה הולך להיות דייט באסה הסכמתי דווקא כדי להוכיח לעצמי אחרת. תופתעו לשמוע שלא הגיע איזה בחור מוזר או מחשיד. הוא נראה "השכן החתיך". זה שאת מאוד רוצה לצאת איתו ואפילו למד באוניברסיטת תל אביב. חיכיתי חמש דקות אבל הייתי חייבת לשאול אותו. למה בחרת להתמחום דווקא בתחום של מחיקת חובות? אין מספיק צרות בעולם?? (ואני עוד חשבתי שהמקצוע שלי בעייתי..). הוא אמר שכולן שואלות ואתו את זה והאמת היא שהגיע לזה די במקרה. אז הסיפור הוא כזה: הבחור רצה להתמחות בפלילים והתחיל לעבוד באיזה משרד נורא נחשב בצפון תל אביב. נתנו לו כמובן לעשות את כל העבודות השחורות וחלק מהן היה ללכת להביא לאנשים צווים של הוצאה לפועל. הבחור לא עצלן וזה דווקא מצא חן בעיניי, לקח אופניים והיה עושה מזה חלק מהספורט של היום. באחת הפעמים, הוא סיפר לי, הגיע לבית מאוד יוקרתי בנווה צדק וכשצלצל בפעמון פתח לו את הדלת איש עם חליפה ועניבה. "את לא מאמינה, הוא נראה מיליון דולר וגם הבית היה ממש שווה". ואז הוא סיפר לי שהגיש את הצו לבן והוא קרע לו אותו מול העיניים. הוא אמר לו שזה צו של הוצאה לפועל ושאל אם לשלוח עוד פעם אבל האיש אמר לו שזה ממש לא מעניין אותו ושחבל שאני מבזבז את החיים שלי על העבודה המחורבנת שיש לי. הוא סיפר שאמר לו שהעבודה שלו היא לפחות עם משכורת ושאולי עדיף להיות על אופניים מלגור בבית כזה יפה ולהיות שקוע בחובות. ואז הוא עלה על האופניים והתחיל לחשוב על זה לעומק. הוא סיפר להוצאה לפועל את השיחה והם אמרו שיש מלא כאלה, שפשוט כל כך רגילים להיות בחובות שכבר לא אכפת להם. "בטח מגלגל כספים" אמרה אחת העורכות דין ואז התפתחה שיחה עם הטמטום בזה. כי מסתבר שחצי מהלקוחות שמגיעים לפשיטת רגל בכלל לא היו צריכים להיות שם אם רק היו פותחים את המעטפות..

אז זה הסיפור של הבחור. הוא אמר לי שיש לו משרד עצמאי ושהוא מקווה שלא אכפת לי לצאת עם עורך דין למחיקת חובות. אמרתי לו שדווקא זה בסדר, אבל מטריד אותי מאוד שהוא רוכב על אופניים..

אז נשתמע

 

2

https://www.lawmt.co.il/lawyer-to-write-off-debts/

דנה שמעוני
ככל שאנחנו גדלים, מתבגרים ומתפתחים, החיים מציבים בפנינו אתגרים חדשים. המסע שלי בחיים האלה מגוון ומלא צבעים, וכל שלב, כל גל, כל שביל חדש מזמן לי שיעור, אותו אני רוצה לחלוק אתכם, הגולשים.