orkrybus34 - הבלוג של אור קריבוס

ליווי מרחוק או פגישה אישית- מה מתאים יותר לך וללקוחותייך (הורים) ?

איזה שירות מתאים יותר ללקוחותייך (הורים)? שירות מרחוק או שירות פיזי, בקליניקה או בסדנא? כדי לדעת להתאים את השירותים שלך לקהל היעד שלך, עלייך לדעת מי נמצא בצד השני...

אור קריבוס

10/01/2016


רשת האינטרנט והעולם הדיגיטלי הכניסו שינויים עצומים בחיי היום יום של כולנו. בכל תחום ותחום מהשגרה אפשר לבחור בין ביצוע פעולות או משימות באופן פיזי או לבחור לעשות זאת באופן מקוון דרך המחשב הביתי. כך גם בכל מה שקשור במתן שירות על ידי איש או אשת מקצוע. ליווי של הורים או אימהות לילדים קטנים ותינוקות יכול כיום להינתן בפגישה אישית בין הצדדים, בשיחת טלפון או דרך מצלמת האינטרנט שבמחשב. ישנם יתרונות וחסרונות לכל אחת מן השיטות ולכל אדם יהיה נוח לקבל שירות בדרך אחרת.

dad1a0b2dfa7c18fb210078ab365a1a3

פגישה אישית, הגעה פיזית

אין כמו שירות אישי. מעבר למתן השירות עצמו, יש הרבה השקעה ומחשבה על הלקוח בעת שנפגשים איתו בבית קפה או אצלו בבית. הזמן, ההשקעה וההגעה יהיו זכורים לו, גם ובעיקר אם אפשר היה לקיים במקום הפגישה שיחה טלפונית או לשלוח הודעה בדואר האלקטרוני. כאשר אשת מקצוע תתלבט באיזה אופן לתת שירות ללקוחותיה - כדאי לה לחשוב ראשית על הנוחות שלהם ולהציע לעשות את המאמץ כדי להקל עליהם ולהגיע אליהם.

שיחת טלפון

לפעמים מילה טובה, שיחה של תמיכה או קול מעודד יכולים לעשות את כל ההבדל. למשל, אישה אחרי לידה עלולה לחוש שלא בנוח להיפגש עם אשת מקצוע לא מוכרת ולכן תעדיף שיחת טלפון שבנוסף למענה על שאלות ומתן השירות עצמו - תהווה גם מתן אוזן קשבת וכתף תומכת. בשיחת טלפון אפשר להביע יותר מאשר מה שתוכנן מלכתחילה ועשויה להירקם ידידות בין נותנת השירות לבין הלקוחה.

שירות דרך האינטרנט והדואר האלקטרוני

מתן שירות בדרך זו הוא המתאים ביותר עבור מי שלא חייב לקבל תשובה או מענה כאן ועכשיו ומעדיף לקבלם ולהתייחס אליהם בזמן שלו ומתי שיהיה לו נוח. שליחת שאלה או בקשת עזרה דרך הדואר האלקטרוני מהווה עבורו פעולה של שגר ושכח, וכאשר יתפנה מעיסוקיו יבדוק האם המענה התקבל. בנוסף, דרך זו מתאימה למי שמעדיף שלא להיחשף ולשמור על אנונימיות.

כדי להתאים את השרות שאת מציעה ללקוחותייך, עלייך לדעת במדוייק את הצרכים של הלקוח שלך. חשוב לבדוק האם מדובר באמא שנמצאת בחופשת לידה ואינה מעוניינת לצאת מביתה, או הורים עובדים ועסוקים שאינם יכולים לצאת לפגישה בערב. מצד שני, הייעוץ או ליווי של השירות שלך יכול להיות משמעותי יותר וליצור קירבה ובטחון חזק יותר במידה ותפגשי עם לקוחותייך באופן אישי.

ניתן להציע סל שירותים אשר יכיל גם וגם- גם שירות מרחוק גם שירות אישי, פרונטאלי. כדי לדעת אילו שירותים מתאימים ללקוחותייך, עלייך לאפיין אותם במדוייק.

אור קריבוס ליאון

המזניקה- ייעוץ שיווקי ועסקי לעסקים ממקצועות ההורות

לאתר שלי:

המזניקה

עמוד הפייסבוק שלי:

המזניקה