השם הוא בונד – ג'יימס בונד והשעון – אומגה סימסטאר 300

שעוני יוקרה: ג'יימס בונד וניקול קידמן עונדים את שעוני אומגה ורפאל נדאל את מותג השעונים הסופר יוקרתי ריצ'ארד מיל וגם צמידי צ'ארם במהדורת חורף

גיימס בונד מתוך הסרט עונד את השעון סימסטאר 300 אומגה 27,990שח קרדיט צילום יחצ חול   (2)גברי, מרשים ויוקרתי מתארים באומגה את שעון ג'יימס בונד החדש ועם הפרזנטור הזה (דניאל קרייג -לעיל) יש כנראה אמת בפרסום

מותג שעוני היוקרה אומגה, משיק שעון חדש במהדורה מוגבלת לרגל צאת הסרט החדש SPECTER מסדרת ג'יימס בונד. את הדגם OMEGA SEAMASTER 300 SPECTRE עונד כוכב  הסרט, השחקן דניאל קרייג (בתמונות מתוך הסרט).

השעון מושק במהדורה מוגבלת ומבוסס על דגם הצלילה הראשון של המותג, אשר הושק בשנת 1957 בשם-SEAMASTER 300 (סימאסטר 300) ועוצב במיוחד לצוללנים ואנשי מקצוע שעבדו מתחת למים. בשעתו נחשב השעון למהפכני בתחומו, בגלל העיצוב המיוחד המאפשר לצוללנים לראות את השעה בצורה ברורה מתחת למים כמו גם ביבשה. יותר מ-50 שנה אחרי, משיק כאמור מותג אומגה דגם מודרני בהשראת הסרט החדש של ג'יימס בונד.

גיימס בונד מתוך הסרט עונד את השעון סימסטאר 300 אומגה 27,990שח קרדיט צילום יחצ חול   (3)

הדגם החדש – OMEGA SEAMASTER 300 SPECTRE מגיע עם שתי רצועות: האחת מפלדת אל חלד והשנייה מרצועות טקסטיל ניילון, הידועה בשם NATO הקיימת בצבעי אפור שחור, בהתאמה ללוק הגברי המזוהה עם ג'יימס בונד. כל שעון מגיע עם תעודה מיוחדת עם מספר השעון ועם הסיפור של ג'ימס בונד. בסרט ובתוך הקופסה יש רצועת מתכת נוספת ואביזרים מיוחדים להחלפת הרצועה.

השעון בקוטר 41 מ"מ, עם לוח מחוגים בצבע שחור קרמי וסקאלת השעון עשויה מקרמיקה היוצרת בפטנט ייחודי, השומרת על עמידות השעון לאורך זמן.  מחוגי השעון, כמו גם האינדקסים המראים על השעה, מצופים סופר לומינובה המאפשר ראייה טובה ביותר בשעות החשיכה. זכוכית השעון הינה מספיר קריסטל, עמידה בפני שריטות, עם טיפול אנטי רפלקטיבי בשני הצדדים להגנה על השעון מנזק.

מחיר לצרכן: 27,990 ₪ 

גיימס בונד מתוך הסרט עונד את השעון סימסטאר 300 אומגה 27,990שח קרדיט צילום יחצ חול   (5) גימס בונד מתוך הסרט עונד את השעון סימסטאר 300 אומגה 27,990שח קרדיט צילום יחצ חול   (1)ג'יימס בונד, בתמונה מתוך הסרט החדש

וקולקציית סתיו חורף 2015/16 של שעוני אומגה לנשים, עם הפרזנטורית ניקול קידמן

ניקול קידמן לאומגה חורף 2016 קרדיט צילום יחצ חול  (5)

ניקול קידמן פרזנטורית מותג שעוני היוקרה אומגה (מקבוצת רולטיים), מציגה את קולקציית סתיו חורף 2015/16 החדשה לנשים. הקולקציה מציגה מגוון רחב של שעונים, משתי סדרות קלאסיות של המותג:

סדרת שעוני פרפר העיר De Ville Butterfly השעונים בסדרת "פרפר העיר" מעוצבים בהשראת היופי הנמצא בטבע ומעוטרים בציורים של פרפרים עדינים, הלקוחים מתרבות המזרח הרחוק ומסמלים אהבה ואריכות ימים. השעונים מגיעים עם רצועת חוליות בצבע כסף, לוח השעון הוא בצבע לבן והכתר משובץ יהלומים. 

 מחיר שעון בסדרה: 115,000 ₪.

De-Ville Lady Matic OMEGA – שעון אומגה De Ville Lady Matic מנגנון Co-Axial 8520. השעון היוקרתי מעוצב בעיצוב ייחודי עם שיבוץ  נדיב של יהלומים בסקאלת השעון. עיצובו של השעון, מאופיין בשילוב טבעת קרמיקה לבנה בתוך קופסת השעון הדקורטיבית. סקאלת השעון משובצת ב -184 יהלומים שהם כ1.04 קרט. לוח השעון הינו מפנינת אם לבנה ומשובץ ב -11 יהלומים שמהווים 0.12 קרט. גם כתר השעון משבוץ ביהלום אחד של 0.08 קרט.

מחיר שעון בסדרה: 79,595 ₪

ניקול קידמן לאומגה חורף 2016 קרדיט צילום יחצ חול  (4)

שעונים2מימין : שעון הפרפרים של אומגה 115,000 ש"ח; השעון במרכז 79,595 ש"ח; שעון ג'יימס בונד סימסטאר 27,990 ש"ח

ניתן להשיג ברשת חנויות אימפרס ובחנויות יוקרה ברחבי הארץ. למידע נוסף על הסניף הקרוב לביתך: 1-599-523333 או באתר אימפרס

*

חברת השעונים ותכשיטי היוקרה JB משיקה בישראל את מותג העל לשעונים Richard Mille

resized_GettyImages-497403460

מותג שעוני הבוטיק השוויצרי Richard Mille נחשב לחדשני ומהפכני בעולם שענות היוקרה (ויקר להחריד גם בתוך טווח המותגים הזה). המותג היחסית צעיר, שנוסד בשנת 2,000 הספיק להגיע להכרה עולמית בזמן קצר ולכבוש אלופי עולם וסלבס הנוהגים לענוד את השעונים שלו גם בתחרויות ספוטיביות: רפאל נדאל, פיליפ מסה, מישל יאו, נטלי פורטמן ועוד.

הייחודיות של המותג נובעת קודם כל מהעובדה שהם מייצרים ומפתחים לבד את מנגנוני השעונים, אלמנט יוצא דופן ונחשב עד מאוד בתעשיית השעונים. ב-15 שנה הספיקו מומחי המותג לפתח למעלה מ-60 מנגנונים שונים.

שלושה פרמטרים מרכזיים מאפיינים את המותג היוקרתי: 1. חדשנות טכנולוגית ומנגנונים מסובכים במיוחד – וזו הסיבה שטובי הספורטאים בעולם הם מעריצים של שעוני המותג, שבנוי כך שיישאר מדויק לחלוטין גם תוך כדי פעילויות ספורטיביות בעצימות גבוהה. 2. עיצוב בהשפעות אומנותיות וארכיטקטוניות 3. שימוש בחומרים חדשניים ויוצאי דופן, המשמשים גם בתעשיית התעופה והחלל כגון: קרבון (סיבי פחמן), פחמן, טיטניום רמה 5 וקרמיקה.

המטרה היא ליצור שעוני אקסטרים ללא פשרות וללא גימיקים. אין בשעונים האלה חלק מיותר: כל בורג, כל גלגל שיניים ולו הקטן ביותר, בא למלא פונקציה של בטיחות ודיוק. אפילו הברגים החיצוניים של השעון, דורשים חודשים של פיתוח. במותג משקיעים ללא הרף במחקר אחר בחומריים חדשניים, נדירים וקשים לעבודה, מתוך מטרה להיות צעד אחד קדימה בדיוק ובמכאניות מהפכנית. ייצור השעונים נעשה ביחידות בודדות וכל שעון ממוספר כחלק מאותה מהדורה מוגבלת ויקרה עד מאוד – כבר ציינתי?!

פליפה מסה נהג המירוצים של קבוצת פרארי היה הראשון שענד שעון של ריצ'ארד מיל בנהיגה במכונית מירוץ ה F1 במרוץ הגראנד פרי. שחקן הטניס רפאל נדאל עונד את השעון שהותאם במיוחד עבורו בכל טורניר והשחקנית נטלי פורטמן עיצבה את השעון הראשון הנושא את שמה, בדמותו של עכביש עוצמתי משובץ יהלומים.

resized_GettyImages-150741537שעונים1השעון ריצ'ארד מיל לתכשיטי ג'יי בי בעיצוב נטלי פורטמן

טווחי מחירים : החל מ- 500 אלף ₪ ועד למיליון וחצי ₪

ניתן להשיג את מותג העל לשעונים Richard Mille בחנויות תכשיטי JB: רחוב אבן גבירול 71, גן העיר, תל אביב 03-5231127 וברחוב המלך דוד 16, ירושלים 02-6234585

*

קולקציית צמידי הצ'ארם של מותג התכשיטים תומס סאבו, במהדורה חורפית מוגבלת

מותג תכשיטי הכסף הבינלאומי תומס סאבו מציע קולקציית תכשיטים חורפית עם טרנד צמידי הצ'ארם שכבש את העולם. הקולקציה מתאפיינת בצבעי חורף עמוקים של כחול כהה, שחור, סגול, אדום וכסף ובסמלים המהווים אייקון חורפי. ההתאמה אישית של תליוני הצ'ארם, מבטאת את הייחודיות של כל עונדת.

שעונים

הקולקציה של תומס סאבו מציעה צ'ארמים של מגף, פתית שלג, עלה שלכת, קשת בענן, סנטה קלאוס ומגפוני החלקה על הקרח המהווים את הסימבוליות המובהקת של החורף. בנוסף ניתן להוסיף גם צ'ארמים של אות התחלתית של אדם קרוב: שם בן הזוג , שם הילד או כל שם אחר.

ב

מחירים: צ'ארמס: החל מ- 125 ₪;  שרשראות בסיס: החל מ – 195;  צמידי בסיס: החל מ- 165 ₪ 

ג

ניתן להשיג ברשת החנויות אימפרס ברחבי הארץ: תל אביב – קניון עופר רמת אביב, קניון עזריאלי. רמת גן – קניון אילון, פתח תקווה – רחוב אימבר 7, חיפה – קניון עופר גרנד קניון, קריית ביאליק – קניון עופר הקריון, מודיעין – קניון מודיעין, רחובות – קניון עופר רחובות, נתניה – קניון עיר ימים, באר שבע – גרנד קניון, אשדוד – ביג פאשן. או באתר אימפרס

תמונות: יח"צ חו"ל

מתוך הבלוג של אלישבע כספי

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.