למה באינטרנט זה עולה לי יותר ???

פוסט כועס שמעלה את השאלה: למה רשתות השיווק לא רוצות שנקנה באינטרנט?

בחורה עם מחשב נייד


כמו לרבים ולרבות כמוני, קניות בסופר זו לא תמיד חוויה, שלא לדבר על זמן וחשק…
לכן, אני בוחרת מעת לעת לערוך קניות מוצרי מכולת, ירקות ובשר באינטרנט.

נכון, אני לא נחשפת למוצרים חדשים, נכון, לפעמים אני שוכחת לרשום משהו ואז אין לי אפשרות להיתקל בו תוך כדי קנייה, לכן אני מעדיפה לעשות פעם ככה ופעם ככה.

אך אז אני מגלה שהמחירים שונים. מחירי הרשת גבוהים מהמחירים בסניף.

למה???

הרי הרשת מרוויחה מזה שאני לא באה לסניף. כי בקנייה ברשת אין גניבות, אי אפשר ״לטעום״ פירות יבשים ואגוזים, אי אפשר לפתוח במבה לילד או שקית שוקו ו״לשכוח״ אותה בין בקבוקי היין, אי אפשר להפיל מערום של צנצנות ריבה לשבור את כולן ולהמשיך הלאה כאילו כלום, אי אפשר למשש ולעשות קווץ׳ מכל העגבניות??? או לפתוח ולנסות את כל הדיאודורנטים/הבשמים/ הקרמים בסניף ובסוף להחליט לקנות בדיוטי או בחו״ל…

נכון, יש פחות קניות ספונטניות ואימפולסיביות ברשת והליקוט נעשה בסניפים כך שלא חוסכים קופאית, ארנונה וכדומה.

אבל בכל זאת, למה לא נותנים לי לקנות איך שהכי נוח לי בלי לפגוע לי בכיס?

אני רוצה לקנות ברשת במחיר זול יותר מאשר בחנות הפיזית.
אתם יודעים מה? לפחות באותו המחיר.

אגב, שיהיה ברור, על הליקוט והמשלוח אני משלמת בנפרד, וזה בסדר. אני מוכנה לשלם על השירות הזה 25 ₪.

אגב, אם כבר קניות ברשת, אני קונה רק בברטה, שלפחות נותנת לי את המחיר הזול מבין שופרסל ומגה ברשת.

אורלי כהן - חיים וטעים
אוהבת את החיים הטובים והטעימים: לבשל, לאפות, לצלם, לטעום, לטייל, לבלות, ליצור, לעצב, לשתף, לכתוב ולספר. יחד עם זאת, בריאות הגוף, הנפש והנשמה חשובים לי ואני משתדלת לשלב ביניהם. חיים וטעים זה המוטו שלי.