חדש על מדף הטיפוח

סדרת מוצרים המציעים שילוב של טיפוח ואיפור, מסכת סופר פוד, פילינג עדין וקרם פנים מועשר בריר חלזונות

shutterstock_358161848By goodluz

המידע ותיאור האיכויות של המוצרים הוא על פי מה שנמסר מהמותגים ולא מניסיון אישי.

המחירים הם ‘מחיר מומלץ לצרכן’, לפני הנחות ומבצעים שנקבעים על ידי הרשתות הקמעונאיות, אלא אם צוין אחרת.

***

1. קרם לילה מועשר של סקארה

קרם לילה מועשר במזונות על (גוג'י ברי עשיר נוגדי חמצון וזרעי צ'יה עשירים באומגה 3) ומינרלים מים המלח, לשמירה על בריאות העור ולמניעת קמטים וקמטוטים.

מחיר: 19.90 שקל לתכולת 50 מ"ל. להשיג בסניפי רשת סקארה ובאתר און ליין www.sacara.co.il.

2. מים מיסלריים של קיקו מילאנו  

Pure clean micellar biphase water all over waterproof make up remover, מים מיסלריים להסרת איפור מהפנים, העיניים והשפתיים, לעור רגיל עד יבש, ללא צורך בשטיפה. הפורמולה מועשרת בתמציות משי ושושנת מים להענקת מגע רך וחלק לעור.

מחיר: 34 שקל לתכולת 200 מ"ל. להשיג בחנויות קיקו מילאנו בקניון איילון ר"ג, קניון מלחה י-ם, קניון עיר ימים נתניה, קניון מול הים אילת, קניון עזריאלי תל אביב ובאתר www.kikocosmetics.co.il.

3. ג'ל רחצה לעור רגיש של לה רוש פוזה

lipikar gel lavant, ג'ל רחצה לעור רגיש. מנקה בעדינות, מרגיע ומגן על העור. הפורמולה אינה צורבת ומועשרת בניאצינמיד למניעת זיהום בקטריאלי, בחמאת שיאה להזנה ושיקום שכבת ההגנה של העור ובמים טרמליים ממעיינות לה רוש פוזה להרגעה. מתאים לשימוש על הפנים והגוף לתינוקות, ילדים ומבוגרים.

מחיר מומלץ: 59 שקל לתכולת 200 מ"ל, 79 שקל לתכולת 400 מ"ל.  להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים, בבתי המרקחת של קופות חולים מכבי ומאוחדת ברחבי הארץ ובקנייה און-ליין באתרי המכר השונים.

cosmetics231219 (2)

4. סדרת ARTIST SECRET של Embryolisse 

המותג הצרפתי Embryolisse, נחשב לסוד של אמני האיפור, כוכבות העל ויודעי דבר. לארץ הגיעו 4 מוצרים מסדרת ARTIST SECRET, המציעים שילוב של טיפוח ואיפור ומשפרים את האיזון בין השומן ללחות העור. מוצרי הסדרה: Lait-Crème Concentre – קרם לחות, פריימר לאיפור, מסכת הזנה ללילה ומסיר איפור במוצר אחד | Hydra-Mat Emulsion – תחליב לחות המעניק מראה מאט | The Radiant Eye – סטיק מרענן להרגעת אזור העיניים והענקת מראה מואר ומלא לחות | Smooth Radiant Complexion – תחליב ג'ל להמרצת עור הפנים המעניק אפקט מתיחה ומיצוק לעור ופועל מיידית לטשטוש ולתיקון סימני העייפות.

טווח מחירים: 119.90-49.90 שקל. להשיג בלעדית בסופר-פארם.

5. ג'ל עיניים של ג'ייד 

Enigma FX eye gel cream, קרם ג'ל לאיזור העיניים, המבוסס על נוסחה המשלבת רכיבים פעילים מתקדמים ואפליקטור עיסוי הממריץ את העור ומסייע בהחדרת הקרם לעומק. הקרם מעניק לחות, מבהיר את אזור העיניים ומסייע בהפחתת עיגולים כהים, נפיחות וקמטוטים.

מחיר מומלץ: 149.90 שקל. להשיג ברשתות הפארם, בתמרוקיות המובחרות ובחנות האונליין.

6. מסכת סופר פוד של GLAMGLOW

BERRYGLOW Probiotic Recovery Mask, מסכה במרקם קרמי דמוי יוגורט, המבוססת על מרכיבי סופר פוד עוצמתיים (פירות יער נוגדי חמצון, עלי כותרת של פרח היביסקוס וסלק) ופרוביוטיקה, לחידוש מלאי הלחות ואיזון העור. יש להניח על עור נקי למשך 10 דקות, להסיר בעזרת טישו ולעסות את העודפים לתוך העור.

מחיר: 165 שקל לתכולת 75 מ"ל. להשיג ברשתות אפריל, סופר-פארם, המשביר ו-BE.

cosmetics231219 (3)

7. קרם אנטיאייג'ינג של VICHY

ליפטאקטיב קולגן ספיישליסט, קרם יום אנטי אייג'ינג המסייע בתיקון מראה סימני הגיל הנגרמים כתוצאה מאיבוד קולגן בעור. הפורמולה משלבת מרכיבים פעילים שביניהם פפטידים עם נגזרת של ויטמין C לטיפול ממוקד בסימני ההזדקנות של העור ואת המים הטרמליים של וישי. התוצאה: הקמטים נראים חלקים יותר, קווי מתאר הפנים מוגדרים יותר, גוון העור נראה אחיד יותר וסימני פיגמנטציה קלים פחות נראים לעין. מתאים לכל סוגי העור ובמיוחד לגילאי 40+, לשימוש פעמיים ביום.

מחיר מומלץ: 229 שקל לתכולת 50 מ"ל. להשיג מוצרי וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, בסופר פארם און-ליין ובאתרי המכר השונים.

8. מוצרי פילינג של קלרינס 

Fresh scrub, ג'ל ממריץ ומרענן לקבלת עור נקי, רענן וגמיש. מכיל תמצית אורגנית של עץ החיים (ניצנית) המסייעת בהמרצת ההידרציה הטבעית של העור וגרגירים טבעיים התורמים להמרצה ורענון ומסייעים בהסרה עדינה של לכלוך ותאי עור מתים ובשיפור מרקם העור.

Pure scrub, ג'ל מקציף המתאים לעור מעורב עד שמן ומסייע בהמרצה וטיהור עור הפנים. מכיל תמצית ערבה אלפינית אשר מסייעת בהפחתת מראה מבריק וגרגירי לבה המסייעים בהסרה עדינה של לכלוך ותאי עור מתים תוך ניקיון עמוק של הנקבוביות.

מחיר: 149 שקל ליחידה. לרכישה בלעדית בסופר-פארם.

9. קרם אנטי אייג'ינג של L’Occitane

Immortelle Precious Fluid, קרם ג'ל המעניק אפקט הרמה, מחליק קמטוטים ויוצר מראה עור חלק בעל גוון אחיד, צעיר ורענן. מכיל שמן אתרי אימורטל, עשיר בנוגדי חמצון טבעיים, המסייע להגן על העור מההשפעות השליליות של זיהום הסביבה ומסייע בהגנה מפני אור כחול, ותערובת של חומצה היאלורונית עם סיליקון השומרת על הלחות ומשפרת את מבנה העור. מתאים לעור רגיל עד מעורב.

מחיר: 249 שקל לתכולת 50 מ"ל. להשיג ברשת חנויות L'OCCITANE ובאתר www.loccitane.co.il.

cosmetics231219 (4)

10. קרם פנים מועשר בריר חלזונות של טוני מולי 

Timeless Ferment Snail Cream, קרם פנים קוריאני, מועשר בחומצות אמינו ו-50% ריר חלזונות מוזהב ומותסס, הידוע כבעל סגולות אנטי אייג'ינג. תורם להפחתת מראה הקמטים ומניעת קמטים חדשים, מעניק לעור הזנה אינטנסיבית ומסייע לחידוש ומיצוק העור (אף חלזון לא נפגע במהלך ייצור הקרם  – בקוריאה יש חוק האוסר על ניסויים בבעלי חיים או פגיעה בהם ולכן המוצרים לא נוסו על בעלי חיים. היצרנים מקפידים על סביבה איכותית עבור החלזונות ודואגים להם, למשל, לתזונה המבוססת על ירקות, סביבה נוחה, טמפרטורה וגם תאורה נעימה).

מחיר: 299.90 שקל לתכולת 50 מ"ל. להשיג ברשת סופר-פארם, סופר-פארם און ליין ובחנות הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון.

11. פילינג ג'ל של פרמייר ים המלח 

פילינג L’emineral Essential, להסרת תאי עור מתים ולכלוך המצוי על פני העור. מסלק עודפי שומן ומסייע להגן על עור הפנים. מכיל חומצה היאלרונית, רטיניל (נגזרת של ויטמין A המסייע לחידוש התאים ולייצור קולגן ואלסטין) והממליס (רכיב אנטי-בקטריאלי, מרגיע, משכך ומאזן, אשר מסייע בחיטוי ובהרגעת העור).

מחיר: 299 שקל לתכולת 40 מ"ל. להשיג בחנויות Premier ברחבי הארץ.

cosmetics231219 (5)

12. סרום מזוטוקס של SR Cosmetics

סרום מזוטוקס המסייע לצמצום עומק הקמטים, מיצוק ומתיחת עור הפנים וכיווץ נקבוביות. משמש גם כסרום ייעודי בטיפולי מזותרפיה ובמכשירי החדרת מרכיבים ביולוגיים לעור הפנים. מתאים לכל סוגי העור לשימוש יומיומי.

מחיר: 399 שקל לתכולת 30 מ"ל. להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות. לפרטים נוספים :1-700-700-771.

13. שמן טיפולי של Shiseido 

Future Solution LX Replenishing Treatment Oil For Face /Body, שמן טיפולי רב תפקודי המשלב טכנולוגיה המבוססת על מולקולה לוכדת לחות בשילוב חמישה סוגי שמנים הנספגים אל תוך העור. מזין, מרגיע ומרכך את עור הפנים והגוף ומסייע בהאטת תהליכי הזדקנות. ניתן לערבוב עם קרם לחות או מייקאפ ומתאים גם לשיער, לשפתיים ולידיים, לשימוש פעמיים ביום.

מחיר: 1,140 שקל. להשיג בנקודות המכירה של שיסיידו ברחבי הארץ.

14. KIEHL’S למען הקהילה

מותג הטיפוח הניו-יורקי קיל'ס מציע מהדורה מוגבלת של מוצרי טיפוח (קרם לחות מתקן וקרם לחות 24 שעות), המעוטרים בציורים שצוירו בסימן "התחדשות ופריחה" ע"י ילדי עמותת "ילדים בסיכוי". על כל מוצר שיימכר יועברו 10 שקלים כתרומה לעמותה לכבוד השנה האזרחית החדשה.

עמותת "ילדים בסיכוי – המועצה לילד החוסה" מספקת תמיכה ותכנים לילדים שהוצאו ע"י רשויות הרווחה ממשפחות מפורקות ורב-בעייתיות, המתמודדות עם התמכרויות, מחלות קשות, תקופות מאסר, נטישה או יתמות. המטרה העיקרית של העמותה היא להעניק לכל ילד הזדמנות דומה לזו של הילדים החיים במשפחותיהם, כך שיוכלו לגדול ולהיות מבוגרים עצמאיים התורמים לקהילה. שיתוף הפעולה בין קיל'ס ל"ילדים בסיכוי" החל עם השקת המותג בישראל בשנת 2013 ובמסגרתו מועבר שקל אחד מכל מכירה במהלך השנה לעמותה.

להשיג בחנויות המותג.

cosmetics231219 (1)