OR PUR הבשמים החדשים לנשים וגברים

unnamed[1]

הדבר הראשון שאני עושה בכניסה לפרפומריה הוא לגשת אל מדפי הבשמים, לחפש מה חדש, להריח, להתיז מעט ולבדוק איך זה מתקבל עלי. במדף הבשמים שלי תמצאו בשמים ליומיום, לאירועים, לערב, לאירועים סופר מיוחדים. יש בשמים שנשארו איתי שנים וימשיכו ללוות אותי. יש כאלה שהיו וחלפו. יש שאני זוכרת בגעגוע ויש ששכחתי מיד. כן, ככה אני עם בשמים. נאמנה לאחדים ושוכחת אחרים.

השבוע קיבלתי להתנסות מחברת ג'יוואגו בברלי הילס וגולדן אלמנטס בשמים חדשים. OR PUR – בשמים  לנשים וגברים. פירוש השם OR PUR הוא זהב טהור בצרפתית. מיד התזתי על עצמי גם את הבושם הנשי וגם את הגברי, כי כבר קרה לי  שהתאהבתי בבושם הגברי ולא בנשי. הרחתי את עצמי בהתלהבות ונתתי גם לבן הזוג להתיז על עצמו. (הוא סרב בכל תוקף לנסות את הבושם הנשי.) לאחר מספר דקות הבנתי ש- 1. הבושם הגברי הוא דומיננטי ובעל נוכחות ואין מצב ש'אגנוב' אותו מבן הזוג. 2. הבושם הנשי הוא מהסוג שיישאר איתי להרבה הרבה זמן.

בבושם בודקים גם את הקנקן ולא רק את מה שיש בתוכו. הקנקן, במקרה הזה, מעודן, אלגנטי ויפה במיוחד. מכירים את כדורי הזכוכית עם פתיתי השלג? מנערים ופתיתי השלג מרצדים בתוך הכדור? כך גם בבקבוקי הבושם  .OR PURהבשמים מועשרים בפתיתי זהב 24 קארט וכשמרימים את הבקבוק פתיתי הזהב מתערבלים בו והמראה מקסים.

 ראט

בצילום- הבושם לאישה

אני אוהבת בבושם את הניחוח הפירותי. אך הוא חייב להיות עדין ושלא ישתלט על שאר הריחות. התווים בבושם הנשי הם של פרחי איריסים ויסמין- תו עליון. פירותי- תו אמצעי ופטצ'ולי ונילה- תו בסיס. השילוב המוצלח הזה הוא עדין, נעים ולא כבד מדי. ניתן להשתמש בו במשך היום וגם לאירועים, הוא מספיק אלגנטי ובעל נוכחות להתאים גם ליום וגם לערב. חשוב לי לציין שהוא החזיק מעמד במשך שעות ארוכות והניחוח לא התעמעם.

גכע

בצילום- הבושם לגבר

תווי הבושם הגברי הם ארומתי- תו עליון, הדרים- תו אמצעי ומאסק עצי -תו בסיס. לדעתי, הבושם הגברי הוא דומיננטי יותר מאשר הנשי. חושני מאד ובעל נוכחות גברית. כשאני חושבת על בושם לגבר. זה הריח. ריח של עשן מרומז, של חופש, של חשק. גם ניחוח זה החזיק מעמד במשך שעות ארוכות ולא התנדף מיד.

בשמים מצוינים, איכותיים שימשיכו ללוות אותנו. ממליצה בהתלהבות.

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ובפרפומריות נבחרות. מחירים לצרכן- בושם לאישה 996 ₪, לגבר- 915 ₪. עכשו במבצע היכרות 40% הנחה.

Iaffa Gavish
כותבת על נושאים מגוונים. הצגות, ספרים, אוכל, מסעדות ולייף סטייל. תמצאו כאן את היומיומי, את שעות הפנאי ואת ההנאות הקטנות של החיים.