נואר - הבלוג של נואר רמת-השרון

ברבור שחור

ברבור שחור (Black Swan) הוא  מונח שחדר לתודעה בזכות ספרו של נאסים טאלב, שנקרא The Black Swan: The Impact of the Highly Improbable. הספר עוסק במקריות, אי-ודאות ובחוסר היכולת שלנו, בני האדם, להעריך את הסיכוי להתרחשותו של אירוע קיצון ואת מידת השפעתו. המונח מקבל השראה מתפיסה נושנה בעולם המערבי, לפיה לא קיימים ברבורים שחורים. מאחר […]

נואר רמת-השרון

09/06/2011


ברבור שחור (Black Swan) הוא  מונח שחדר לתודעה בזכות ספרו של נאסים טאלב, שנקרא The Black Swan: The Impact of the Highly Improbable.

הספר עוסק במקריות, אי-ודאות ובחוסר היכולת שלנו, בני האדם, להעריך את הסיכוי להתרחשותו של אירוע קיצון ואת מידת השפעתו. המונח מקבל השראה מתפיסה נושנה בעולם המערבי, לפיה לא קיימים ברבורים שחורים. מאחר ועד למאה ה-17 לא התגלו ברבורים שחורים, ההנחה הייתה כי ברבור שחור הוא תופעה בלתי אפשרית. במאה ה-17 התגלו ברבורים שחורים באוסטרליה, והתפיסה הרווחת הופרכה באחת.

כשאלה ואני הקמנו את "נואר" חנות שכל המוצרים בה שחורים, התייחסו אלינו כמו אל "ברבור שחור" , תופעה לא אפשרית, כל מני נשמות טהורות הסבירו לנו שזה בחיים לא יתפוס, שאין לנו סיכוי, וכמו כל ברבור טוב תפסנו אותם לא מוכנים, בדיוק בגללם שנה אחרי אנחנו רוצות להגיד תודה לכל אישה שיש לה שמלה שחורה קטנה, לכל גבר שעונד תכשיט שחור, לכל מי שמחזיק שולחן שחור

לכל מי שהפך את "נואר" למה שהיא, חנות קונספט.

מי לא מכיר את השדרה החמישית בניו יורק?

הרחוב שהתחיל את אופנת חנויות המותג, הקונספט והמגה סטורס. חנויות חווייתיות עם המון קומות, אטרקציות וריגושים שמכילות מאות פריטים ממותגים בכל חנות.
כל מי שחושב שהוא משהו בתעשייה העולמית מקפיד לפתוח חנות בשדרה הזו. והקהל? מצביע ברגליים.

חנות קונספט היא בעצם חנות שהוסיפו לה ערך חוויתי נוסף, פרט לחוויות הקניה.

הערך החוויתי יכול להיות כל דבר - מעיצוב יוצא דופן, צבע, ריחות, טעמים, מוסיקה, ועד משחקים או כל דבר אחר נוסף שתורם להנאת הלקוחות.

העולם הפך אינטראקטיבי. היום צרכנים מגיבים, נותנים פידבק במקום. השיווק החווייתי של חנויות הקונספט מדבר על עולמות תוכן של אנשים. הטרנד תופס את הצרכן בשל לשינוי.

חנויות הקונספט מושכות אליהן את הצרכן. הוא בא לשם בילוי, ולא בהכרח לשם קניה. היא נעשית "על הדרך". חנויות קונספט הן  מיתוג תיאטרוהרגשות דרך החושים שלנו.כל אחד מחושי הלקוח מקבל עיסוי בנואר, מראה, טעם, ריח, שמיעה, ומישוש.

חנויות הקונספט, מטבען, מוכרות חוויה ולא מותגים. לכל מותג יש את קהל הצרכנים שלו בעוד  בחנויות הקונספט, יש חברים ולא קהל צרכנים, אנחנו לא מאמינו ב"צורך" אנחנו מאמינות בחוויות שונות

אז אם במקרה את רוצים להעשיר את העולם החוויתי שלכם

אנחנו נמצאות באוסשקין 24 רמת השרון

שלכן

תלמה ואלה

נואר

מוזמנים גם לאתר הבית ולדף האוהדים שלנו