דעת הכהנה - הבלוג של cohena1

בדד תאגידי שכזה

אני אוהבת את הפלאפון שלי, מאד. פיתחתי אליו תלות לא כדאית שגורמת לי לבכות אם קורה לו משהו...ואכן קרה לא כיף בכלל בלשון המעטה...הניתוק והרדיפה להביא לתיקונו החד משמעי! יותר מידי זמן בטלפון, מנציג לנציג, לבדוק הגדרות, שינוי חבילה, החזרת תוכן, תיאום שליחים, זמן מעבדה, ובסופו של דבר בזבוז של יותר מ-6 שעות לסירוגין, מינוס […]

cohena1

18/12/2011


אני אוהבת את הפלאפון שלי, מאד.

פיתחתי אליו תלות לא כדאית שגורמת לי לבכות אם קורה לו משהו...ואכן קרה

לא כיף בכלל בלשון המעטה...הניתוק והרדיפה להביא לתיקונו החד משמעי!

יותר מידי זמן בטלפון, מנציג לנציג, לבדוק הגדרות, שינוי חבילה, החזרת תוכן, תיאום שליחים, זמן מעבדה, ובסופו של דבר בזבוז של יותר מ-6 שעות לסירוגין, מינוס פלוס בלי להיתפס על כל שאר הלו"ז שלי לאותן שעות רק כדי לקרב אותו לשלמותו הטכנולוגית.

וכל זה בבדד אמיתי, בדיוק כמו בפרסומת החדשה של מזרחי. ששומעים את זוהר ארגוב שר. נראה לי שזה הוא. בכל מקרה אכן איבוד סף השפיות בהמתנה ומעברי נציגים ומחלקות ומענה ובעצם בשפת הסלנג הישראלי המצוי ראוי לקרוא לכל אלו- חפירות

לרוב אני לא אדם של סלנג ואפילו לא של פרסומות, וגם לא של והר ארגוב (המלך!),
אבל שירות היברידי בשעה 9 בערב אחרי יום של הילולה טלפונית מול תאגיד נשמע טוב.

עוד יומיים הוא יחזור מהמעבדה וכך גם השפיות שלי

בינתיים...כתבתי עליו.

תודה. והלוואי ולא יקרה דבר לפלאפונים שלכם.