ארגובייבי משיק לקראת הטיולים והנסיעות קולקציית מנשאי תינוק איכותיים

לקראת עונת הטיולים והנסיעות המותג ארגובייבי משיק קולקציית מנשאי תינוק איכותיים המתאימים מניו בורן ועד גיל 5! המנשאים עומדים בתקני הבטיחות הבינלאומיים למנשאי תינוקות (כולל אמריקאי, אירופאי, אוסטרלי ויפני).

ארגובייבי מנשא אדאפט אוורירי אוקספורד כחול מחיר 859 שח צילום יחצ חול

עם בוא האביב, כשעונת הטיולים והנסיעות בפתח, הורים לתינוקות ופעוטות מחפשים פתרון קל ונוח שיאפשר יציאה קלה ונוחה, לטיול משפחתי, ללא צורך להיסחב עם עגלת תינוק. מנשאים הם הפתרון המושלם!
והכי חשוב לוודא שהמנשא נוח, בטיחותי ובריאותי לתינוק. מנשא טוב יבטיח התניידות קלה בטיולים כמו גם בכל ימות השנה , זוג ידיים פנויות. קשר עין תמידי עם התינוק,וליטוף והרגעה בשעת הצורך.

ארגובייבי -מחיר 299 שח – מנשא בד אאורה קורל מנוקד. צילום יחצ חול

ארגובייבי מנשא אדאפט אוורירי אוקספורד כחול מחיר 859 שח צילום יחצ חול

ארגובייבי מנשא אומני 360 אפור גינס כוכבים מחיר 999 צילום יחצ חול

מותג מנשאי התינוק הבינלאומי ארגובייבי, הידוע כמנשא "בריאותי לירכיי התינוק" ע"י המכון הבינלאומי לדיספלסיה. משיק קולקציה של מנשאי תינוק המצטיינת בנוחות מרבית, ארגונומית ובטוחה לירכי התינוק ולהתפתחות תקינה של עמוד השידרה שלו. המנשאים עומדים בתקני הבטיחות הבינלאומיים למנשאי תינוקות (כולל אמריקאי, אירופאי, אוסטרלי ויפני).
הקולקציה מציעה שלושה סוגים עיקריים של מנשאים:
אומני 360- מנשא המתאים לתינוק מלידה (3.2 ק"ג) ועד 20 ק"ג! (פעוט בן 4-5) ניתן לשאת את התינוק בכל כיווני הנשיאה ( עם הפנים כלפי חוץ או עם הפנים למבוגר הנושא), מושב המנשא ניתן להתאמה לכל גיל ( ללא צורך במתאם) כתפיות מרופדות וניתן ללכת בצורת איקס (מוצלבות). בנוסף, חגורת מותן תומכת עם ריפוד וסגירה כפולה, תמיכת ראש וצוואר מרופדת וכובע להגנה מהשמש ולפרטיות בהנקה, מצורף פאוץ' תואם המתחבר למנשא. המנשא מוצע גם בדגם אוורירי, נושם עם רשת .
צבעוניות: דגם רשת אוורירי בצבעים שחור, אפור, כחול כהה או כחול אוקספורד, מחירו 1099 ש"ח.
דגם כותנה בצבעים כחול כהה, ירוק זית, תכלת פרחים, אפור, שחור חלק, שחור עירוני, אפור כוכבים (לילה של כוכבים), אפור ג'ינס כוכבים.
אדאפט- מנשא עם 3 כיווני נשיאה ארגונומית ( פני התינוק תמיד להורה) , מתאים לתינוק מלידה (3.2 ק"ג) ועד 20 ק"ג מושב המנשא ניתן להתאמה לגיל הילד ללא מתאם וניתן ללבוש גם בהצלבת כתפיות, הכתפיות נוחות ומרופדות, חגורת מותן תומכת עם ריפוד וסגירה כפולה, כובע להגנה מהשמש ולפרטיות בהנקה , מוצע גם בדגם אוורירי יותר עם רשת.
מוצע בצבעים: דגם אוורירי בצבעים שחור, אפור, כחול אוקספורד מחירו 859 ש"ח
ודגם כותנה בצבעי אפור, שחור משולשים, כחול מנוקד, ירוק מנטה ושחור עירוני.
אאורה – מנשא בד נעים ואוורירי , מתאים לניו בורן ולשנה הראשונה, שומר על מנח M טבעי לתינוק, קל פשוט ואוורירי . הבד טיבעי ומורכב מ 100% סיבי ויסקוזה מעץ אקליפטוס ועץ השיטה.
המנשא מגיע בצבעים: כחול קורל מנוקד (חדש), אפור פסים, כחול אינדיגו וירוק פסטל.
ארגובייבי מנשא אומני 360 אפור גינס כוכבים מחיר שח 999 צילום יחצ חול

ארגובייבי מנשא אדאפט שחור משולשים מחיר 799 שח צילום יחצ חול

ארגובייבי מנשא אומני 360 לילה של כוכבים מחיר שח 999 צילום יחצ חול

טווח מחירי הקולקציה:   299 ₪ עד 1099 ₪
המנשאים עומדים בתקני הבטיחות הבינלאומיים למנשאי תינוקות (כולל אמריקאי, אירופאי, אוסטרלי ויפני).
מנשאי אגרובייבי ניתן להשיג ברשתות שילב, מוצצים ובחנויות התינוקות ברחבי הארץ.
בנוסף בחנות מקוונת WWW.ERGOBABY.CO.IL
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ
עקבו אחרי גם באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?!