הנעליים של קיץ 2016 – חלק א'

קולקצית קפסולה בהשראת שנות ה-60 בקלארקס, קולקציה בעיצובה של עדי הימלבלוי בטו-גו, חגיגה של צבעים בעיצוב ג'רמי סקוט למליסה וחנות חדשה ל-2 מותגי סניקרס נחשבים

כמיטב המסורת, סקירות הנעליים של הקיץ. הן ילכו ויתרבו ככל שתתקדם העונה ואני אשתדל לתת מענה לטווח גדול של סגנונות, טעמים ומחירים.

קלארקס

קלארקס אביב קיץ 2016 צילום יחצ_09

מותג הנעליים הבריטי שמתמחה בנעליים נוחות, מקפיד להתייחס למורשת הותיקה של המותג ולתת לה פרשנות מודרנית הן מבחינה אופנתית והם מבחינת החומרים וטכנולוגיות הייצור (למשל בפיתוח סוליה בשם flex 3 שהיא כמעט נטולת משקל ותורמת לתחושה של ריחוף).

הקולקציה כוללת, כבכל עונה, נעלי קז'ואל לצד נעלי ערב וקולקציית קפסולה ייחודית של מוזיאון ויקטוריה ואלברט. בין הדגמים: מגוון נעלי ערב בסוגים וגבהים שונים של עקבים (עד 8.5 ס"מ), בגימור לק או מט, מגפוני קיץ עם פתחי אוורור, נעלי מרי ג'ין (סוג של נעלי סירה עם רצועה התורמת ליציבות של הרגל), סניקרס ונעלי ספורט, סנדלים פתוחים, מוקסינים ועוד. והכל בצבעוניות מגוונת, שנעה מצבעים טבעיים דוגמת ניוד, חום ומוקה, לפסטלים, צבעים טרופיים עזים (כתום, טורקיז, כחול וסגול), כסף וכמובן השחור הקלאסי.

לצד המגוון הרחב, הושקה לקראת הקיץ קולקציית קפסולה מצומצמת לנשים בשם V&A, שנוצרה בשיתוף פעולה עם המוזיאון הבריטי לאומנות ועיצוב – ויקטוריה ואלברט. הדגמים עוצבו לאחר נבירה בארכיונים של קלארקס ובאוספי המוזיאון משנות ה-60 והתוצאה המקסימה לפניכן –

קלארקס אביב קיץ 2016 צילום יחצ_20

CLARKS19316

טווח מחירים: 400-700 שקל.

להשיג ברשת חנויות Clarks ברחבי הארץ (הקולקציה של ויקטוריה ואלברט בחנויות נבחרות).

קלארקס בפייסבוק 

*

ניין ווסט

NINEWEST634193

רשת ניין ווסט מזוהה בעיקר עם נעליים על עקבים גבוהים, הרבה דיטיילים וצבעים נועזים. לא משהו שרובנו נועלות ביומיום, או בכלל. אבל בפועל, היא מציעה לא מעט דגמים "שקטים" יותר שיכולים להתאים למגוון גדול של נשים.

קולקציית קיץ 2016 נחלקת ל-3 קבוצות עיקריות. הרומנטית כוללת צבעי פסטל וניוד, דפוסים פרחוניים, פפיונים ונצנצים ושילובים של עורות מטאליים ומבריקים. הקבוצה הספורטיבית מאופיינת בצבעוניות נועזת שנלקחה מקוביות לגו, ובהדפסי פסים, והקבוצה הבוהמיינית שואבת השראה מהעולמות האתניים ומציעה דגמים מקושטים בפרנזים, ניטים וחרוזים, עקבי עץ, קש ושעם, והדפסי נחש ונמר. את סגנון הנעליים בכל קבוצה משלימים תיקים המדברים באותה שפה.

הנעליים כולן נעלי עור (למעט נעלי האספדריל מבד). התיקים לעומת זאת, כולם דמוי עור.

NINEWEST19316

טווח מחירים: נעליים- 349-749 שקל, תיקים: 299-749 שקל.

ניתן להשיג בסניפי רשת NINE WEST בפריסה ארצית

ניין וסט הפייסבוק

*

מליסה X ג'רמי סקוט

melissaXjerrmy scott לסטורי צילום יחצ חול (4)

מותג נעלי הפלסטיק (הממוחזר יש לציין) מליסה, המאופיין במקוריות וצבעוניות (וגם בריח המשכר של הנעליים), נחשב לחלוץ בשיתופי פעולה עם מעצבי על. אחרי שברקורד נרשמו קולקציות שעוצבו עם המעצבים ז'אן פול גוטייה, האחים קמפנה, קארים ראשיד, ויוויאן וסטווד, ג'ייסון וו ועוד – בקיץ 2015 מושקת קולקציה בעיצובו של ג'רמי סקוט, המעצב הראשי של בית האופנה מוסקינו, בעל הסגנון ההומוריסטי הנועז והצבעוני.

את ההשראה לקולקציה, שהוצגה לראשונה בתצוגת האופנה של ג'רמי סקוט בשבוע האופנה בניו-יורק, הוא שאב מצעצועי בריכה מתנפחים וכל אחד מהדגמים מעוטר בפיית ניפוח (אל תנסו בבית, זה לא באמת עובד). הקולקציה מורכבת מ-5 דגמים – מגפונים על עקב קטן, כפכפים על עקבים גבוהים, סנדלי צינורות שטוחים, ושני דגמים של נעלי סירה, שכל אחד מהם מגיע במספר צבעים נועזים (ורודים, צהובים, טורקיז, כחול רויאל ואדום) ושחור ולבן קלאסיים (וגם דגם אחד של מגפונים לילדים עם דובי בחזית).

melissaXjerrmy scott לסטורי צילום יחצ חול (10)melissaXjerrmy scott לסטורי צילום יחצ חול (9)melissaXjerrmy scott לסטורי צילום יחצ חול (6)melissa X jermy scott לסטורי צילום יחצ חול מחיר 799 שח

טווח מחירים: 299-799 שקל

להשיג בבלעדיות ברשת סטורי ובאתר לצד דגמי קולקציית הקיץ של מליסה.

סטורי בפייסבוק

*

 טו גו

TOGO צילום עידו איזק

רשת הנעליים ששינתה את חוקי המשחק ומציעה נעליים זולות ואופנתיות, מקפידה בכל עונה לייצר דגמים שעונים בדיוק על הטרנדים החמים של השעה, לצד דגמים קלאסיים דוגמת נעלי סירה שטוחות או על עקב וסנדלי רצועות פשוטים.

המבחר ענק ונותן מענה לכל טרנד שעולה בדעתכן – סניקרס ונעלי אספדריל, הדפסי פרחים והדפסים אתניים, פרנזים, נעלי בובה עם שרוכים, גימורים מטאליים, נעליים מתוכשטות עם חרוזים, ניטים ושרשראות, כפכפי עץ ועוד.

העונה גם חזר שיתוף הפעולה עם הפרזנטורית עדי הימלבלוי בעיצוב קולקציית קפסולה הנושאת את שמה וכוללת דגמים לנשים, גברים וילדות. קולקציית הנשים של הימלבלוי מציעה 6 דגמים, ביניהם סנדלים על עקבי סטליטו עם קשירה בקרסול, סנדלים על עקב רוקי נמוך ונעלי שרוכים שטוחות עם חיתוכים בצדדים ופתוחות מאחור.

 TOGO19316

טווח מחירים (נשים): 80-180 שקל (לילדים שי נעליים במידות 24-35 בטווח מחירים של 80-130 שקל).

www.togoshoes.co.ilטו גו בפייסבוק

*

חנות חדשה למותגי הסניקרס SUPERGA ו- CONVERSE

FH14-ALL_STAR-EG_2

טרנד נעלי הסניקרס עם כל דבר, כנראה פה בשביל להישאר, כי עוד ועוד מותגי סניקרס פותחים חנויות עצמאיות. לאחרונה נפתחה בדיזנגוף סנטר בת"א חנות של המותגים קונברס האמריקאי (שאנחנו מכירים בעיקר כאולסטאר) וסופרגה האיטלקי.

בחנות יוצגו מהדורות מוגבלות של 2 המותגים, לצד קולקציות חדשות ודגמים על זמניים. קונברס עושה העונה קאמבק ענק (בדומה לקאמבק של הסטן סמית לפני מספר עונות). הלהיט הוא כמובן דגם האולסטאר הקלאסי שכולנו מכירים, אבל למותג יש מלבד הדגמים הקלאסיים גם דגמים חדשים שחלקם תוצר של שיתופי פעולה, למשל עם בית האופנה מיסוני ודגמים בהשראת עבודות של האמן אנדי וורהול. גם לסופרגה יש דגם בסיסי מקנבס עם סוליה עבה שמגיע במגוון גדול של צבעים ואהוב על סלברטאיות ופאשניסטות בארץ ובעולם ובכל עונה מתווספים הדפסים חדשים ומהדורות מוגבלות של שיתופי פעולה מעניינים.

CONVERSE19312813939_1585957991728199_1640362048285757499_n

מחירים: קונברס (מבוגרים) – 299-500 שקל, סופרגה (נשים) – 249-599 שקל.

דיזנגוף סנטר בבניין A, מול שער 9

***

ואם אתן רוצות להרגיש ממש בעניינים אז כדאי שתדעו שהדגם הכי מדובר של אולסטאר עכשיו הוא All Star Chuck Taylor 2 שמתבסס על העיצוב הותיק והמוכר בתוספת חידושים טכנולוגיים מבית נייק (שרכשו את חברת קומברס בשנת 2003), למשל רפידה מקצועית שמעניקה תמיכה ויציבות לרגל.

האולסטאר צ'אק טיילור 2 מגיע בשני דגמי יוניסקס, גבוה ונמוך ובארבעה צבעים (שחור, לבן, כחול, אדום).

ALLSTAR לסטורי צילום יחצ חול מחיר 399 שח  (10)

מחירים: נמוך 399 שקל, דגם הגבוה 419 שקל.

את דגמי צ'אק טילור 2, אפשר להשיג גם ברשת סטוי ובאתר  www.storyonline.co.il

***

KONAFACEBOOK2