קולור קלאב משיק קולקציית לק זרחנית

בחורה עם מחשב נייד

לקראת הקיץ 2012  משיקה קולור-קלאב חברת הלק הניו-יורקית, קולקציית לק זרחנית המאגדת 10 גוונים חדשים המובילים את קולקציית "נערת צבעי המארקר".

הצבעים הזרחניים שכיכבו באייטיז – עושים קאמבק גדול. הטוויסט החדש: גרסאות אקסטרים של גווני כתום, צהוב, ירוק וורוד .  קבלו את אופנת לק הניאונית, הגרסה האקסטרווגנטית.

 

בחזית הסטייל הניאוני מקדמות את הטרנד הזמרות ליידי גאגא  ודיוות האינדי מ.י.ה.

קשת צבעי הניאון של המותג הגיעה בהשאלה מעולם הספורט. אתלטים וספורטאים מאובזרים בפריטי לבוש ואקססוריז נראו בצבעים אלו מטעמים בטיחותיים. המעבר של גוני הנאון לעולם האופנה הגיע עם ההתפתחות הטכנולוגית שאפשרה לעשות כן גם בטקסטיל ומשם הדרך אל תעשיית הלק הייתה קצרה.

 

לדברי הרייט רוז, מבעלי החברה בעונה הנוכחית, השינוי המרכזי שחל בטרנד הלק הוא המעבר משימוש בגווני ניאון סולידים לכאלה שהם נוכחיים ודומיננטיים יותר – גווני המרקר.

 

 "השילוב בין התעוזה הזרחנית לאקסטרווגנטיות הבוטה מביא משהו קולי ודי נונשלנטי ובין הגוונים המוצלחים בגווני הקיץ  החדשים ניתן למנות את המג'נטה ורוד פוקסיה, הירוק נאון, כתום- גלאם, צהוב מארקר, וכחול -אלקטריק". רוז מוסיפה "הקיץ ניתן יהיה לראות שילוב דוגמאות גיאומטריות ועיטורים נוספים של צבעי הקולקציה על כל ציפורן".

 

קבלתי להתנסות צבע ורוד.

תחילה קצת חששתי מהצבע החזק, אבל אחר כך התגברתי על הסטיגמות בראש ולאחר כמה מחמאות מחברות ואפילו בעלי, אהבתי את הצבע המיוחד הזה.

מחיר: 29 שקל ל-15 מ"ל

 

במרכזי הטיפוח המקצועיים ובסניפי רשת "נייל סטודיו" ברחבי הארץ.