מה באמת קורה בשירותים של הישראלים?

מהם הרגלי הבילוי והניקיון של הישראלים בחדר השירותים? האם גם אתם נוהגים לרפד את מושב האסלה בנייר כאשר אתם משתמשים בשירותים?

מה באמת קורה בשירותים של הישראלים? דאק נוזל לאסלה ב-2 ניחוחות חדשים טרופי ופריחה מרעננת צילום - אפרת אשל

מהם הרגלי "הבילוי" והניקיון של הישראלים בחדר השירותים?
כמה פעמים בשבוע מנקים הישראלים את האסלה?
האם גם אתם מרפדים את מושב האסלה בנייר כאשר אתם משתמשים בשירותים?
סקר שערכה חברת אס סי ג'ונסון יצרנית מותג DUCK בשיתוף חברת דיאלוג חושף את הרגלי "הבילוי" והניקיון של הישראלים בחדר השירותים.

מה באמת קורה בשירותים של הישראלים?
דאק נוזל לאסלה ב-2 ניחוחות חדשים טרופי ופריחה מרעננת
צילום – אפרת אשל

הסקר נערך לרגל השקת 2 הניחוחות החדשים של מותגDuck (דאק) והשתתפו בו 611 נשאלים – גברים ונשים בגילאי 18-64 במדגם ארצי מייצג.
מניתוח הסקר עולה כי:

  • רק 36% מכלל האוכלוסייה מנקים את האסלה כל יום
  • 48% מכלל הציבור חשפו כי בעודם יושבים בשירותים הם גולשים ברשתות החברתיות
  • 39% גילו שהם מרפדים את האסלה בנייר כאשר נכנסים לשירותים במקום עבודתם
  • עוד נתון שנחשף הוא – 90% מהישראלים מנקים את האסלה לפחות פעם בשבוע.


דאק – סדרת ג'ל נוזלי לניקוי האסלה עם פורמולה חדשה ב7 ניחוחות חדשים
צילום – אפרת אשל

מסתבר שהמדיות החברתיות נכנסו לנו לתחתונים והן שולטות גם בדרך בה הישראלים מעבירים את זמנם בשירותים – 46% מהגברים לעומת 50% מהנשים,16% מעדיפים להעביר את הזמן בקריאת עיתון או ספר,  מתוכם 22% גברים 11% נשים, 3% מדברים בטלפון, נשים וגברים גם יחד.
עוד נתון שהתגלה בסקר מראה כי מעל גיל 35 השימוש בטלפון הסלולרי בשירותים יורד משמעותית, בגילאי 18-24 60% גולשים ברשתות החברתיות בעודם יושבים בשירותים לעומת 16% בגילאי 64.
הישראלים לא ממש מרוצים מניקיון השירותים במקום עבודתם בו הם מבלים את רוב היום שלהם – 61% ענו שהניקיון סביר ו-17% ענו כי גרוע במיוחד.
ומה לגבי טיב המפגש עם האסלה במקום העבודה?

  • 24% ענו כי יושבים על האסלה, מתוכם 26% גברים ו-22% נשים.
  • 28% עושים סקוואט באוויר ודווקא שמענו שזה מחזק את השרירים, 41% בקרב הנשים לעומת 13% בקרב הגברים.
  • 39% מתעסקים במלאכת הריפוד בנייר, מסתבר שרוב העוסקים במלאכה הם דווקא הגברים עם 51% בהשוואה לנשים עם 29%.

מה באמת קורה בשירותים של הישראלים?
דאק – סדרת ג'ל נוזלי לניקוי האסלה עם פורמולה חדשה
צילום – אפרת אשל

לדברי רוית קלוד מנכ"ל חברת אס סי ג'ונסון יצרנית המותג  DUCK:
"לחיטוי השירותים וקבלת שירותים נקיים – הכרחילנקות מידי יום. למדנו מהסקר כי מהפכת התקשורת נכנסה גם לשירותים ". עוד מסרה קלוד: "אין ספק שלישראלים חשוב להשתמש בשירותים נקיים, במיוחד משום שהשהייה בשירותים אינה זמן מבוזבז והיא מנוצלת לפעילויות נוספות כמו קריאה, גלישה ופעילות ברשתות החברתיות"
המותג DUCK משווק על ידי חברת אס. סי. ג'ונסון, החברה המובילה בעולם בפיתוח וייצור מוצרי טיפוח וניקיון לבית, מבשמיי אוויר ומוצרים מתקדמים להדברה. החברה נוסדה בארצות הברית בשנת 1886. בישראל משווקים מוצריה החל משנת 1985. אס.סי. ג'ונסון ישראל משווקת בארץ את המותגים – דאק, מיסטר מאסל, גלייד, רייד, פלדג', אוטן, גלילונית, קיווי, וגודרס.
אז מהם הרגלי "הבילוי" והניקיון שלכם בחדר השירותים?
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היח"צ