knowall - הבלוג של knowall

החוצפה של נציגת השירות הטלפוני של פלאפון

כיצד נציגת השירות בפלאפון הצליחה להעלות לי את הפיוזים

knowall

10/12/2012


אני לא יודעת אם זה ניצני השביתה אבל נציגת השירות פלאפון הצליחה להרגיז אותי אתמול, והיום כתיבת הפוסט נועדה להוריד את הלחץ.

כמו שעבר אמרתי הבלוג הזה הוא התרפיה שלי.

שדרגתי את הטלפון שהיה ברשותי באמצעות מוקד השירות הטלפוני. הגיע הטלפון לבית הפעלתי אותו והכל נראה בסדר גמור, עד שהתקשרה אלי נציגת השירות של פלאפון, והודיעה שכדי לסגור עיסקה היא רוצה לברר מספר פרטים.

כיוון שהיא התקשרה בשעה נוחה לי, אמרתי בסדר בואי נסגור עכשיו והתחילה שיחה דווקא עניינית, ואחרי 30 שניות היא ביקשה סליחה והעבירה אותי למצב המתנה. חשבתי לתומי היא מעדכנת פרטים במערכת, חזרה לשיחה אמרה סליחה, והמשכנו עוד דקת שיחה, ואז שוב ביקשה סליחה וחזרתי חזרה לשמוע את מוזיקת הרקע בעמדת המתנה.

בפעם השלישית שהיא ניסתה לעשות את התרגיל הזה, היא הבינה שכבר עברה את הגבול, ביקשה סליחה (ממש נימוסית) והודיעה שהיא צריכה להפסיק את השיחה ותתקשר שנית בעוד מספר דקות.

מספר דקות זה עניין יחסי, ומספר הדקות הגיע לכך שכבר נאלצתי לצאת מהבית לכיוון שעבודה.

היא התקשרה, עכשיו אני ביקשתי סליחה והודעתי לה שלא נוח לי לשוחח בעת הזו, וביקשתי שתדאג שיתקשרו אלי אחרי הצהריים, כאשר אהיה פנויה.

מאז נעלמו עקבות נציגי השירות של פלאפון –

השאלה שלי, האם השיחה היתה כל כך חשובה כדי לסגור את העיסקה, מדוע אני לא שומעת מהם כבר יומיים?