משפחה שכזו: משפחת סופר על 2

המלצה חמה לכל המשפחה: סרט אקשן קומי של אולפני דיסני-פיקסאר, על משפחת גיבורי על שיוצאת למסע בעקבות הרשע ועל הדרך תגרום לכם לצחוק הרבה

[youtube 0gXn8x5r0vs nolink]

דמיינו לעצמכם עולם שבו יש אנשים עם כוחות מיוחדים, שהם יכולים לתעל אותם להצלה מפני הרוע. זהו עולמם של הלן, בוב ו-3 ילדיהם, שיכולים להפוך בן רגע לגיבורי על.

 

Incredibles_2-Copy-1

/
קומדיית האקשן “משפחת סופר על 2” מבטיחה הנאה לכל המשפחה. אני יצאתי מהסרט עם חיוך ענק. וכמו תמיד, מי שגונב את הפוקוס אלה הקטנים ובסרט הזה, ג'ו-ג'ו, תינוק עם כוחות על, שגורם להרבה פרצי צחוק בקהל. בסרט יש לא מעט קריצות מתובלות היטב בהומור, שפונה בעיקר למבוגרים שבינינו.

promo_long

הסרט מתחיל בחדר חקירות ועל הדרך מציג את משפחת סופר על. הם פועלים כבר שנים במחתרת, כי הוציאו מחוץ לחוק את גיבורי העל ועכשיו נודע להם, שהארגון שדרכו הם עובדים סוגר את פעילותו. הם צריכים להחליט ממה יתפרנסו ואיך ימשיכו בחייהם.
/

Incredibles-15-Copy

/
רגע לפני שהם חושבים לחזור לעבודה רגילה, הלן, נערת הגומי, מקבלת הצעה, שיכולה להחזיר את גיבורי העל לתודעת הציבור ובעקבותיה להתיר להם לפעול כחוק. בוב לוקח על עצמו לטפל בילדים והלן יוצאת למשימה חדורת אנרגיה. מסתבר שהמשימה הקשה נופלת על בוב, שלא מצליח לטפל בילדים, בעיקר בג'ו-ג'ו הקטן, שמצליח להתיש אותו. מסתבר שגם לו יש כוחות על ובזכותם הוא משגע את בוב ואנחנו נקרעים מצחוק. האם הלן תצליח במשימה ומה היא מגלה תוך כדי מרדף אחרי הנבל החדש, שרוקם מזימה זדונית, מרושעת ומסוכנת? ממליצה לכם לרוץ ולראות בבתי הקולנוע. אם הילדים שלכם יכולים לקרוא את התרגום, אל תפספסו את הגרסה באנגלית.
/

incredibles-3-Copy