צרחנית אינטרנט - הבלוג של Netta Doron

אם זה מעורר שיח אנחנו את שלנו עשינו

אסטרטגיה ידועה בעולם הפרסום היא הרצון לעורר שיח רשת כאשר מבקשים להעלות מודעות בנושא מסויים. ומה טוב יותר מאשר לעשות קצת פרובוקציות. ישנו משרד פרסום שבעבר אפילו התמחה בכך. אך לאחרונה נדמה לי יותר ויותר שקמפיינים שמטרתם הראשונית היא העלאת נושאים חשובים ביותר חוטאים בחטא ההשפלה של נשואי הקמפיין. אני לא סבורה שאני יפת נפש. […]

Netta Doron

08/01/2014


אסטרטגיה ידועה בעולם הפרסום היא הרצון לעורר שיח רשת כאשר מבקשים להעלות מודעות בנושא מסויים.

ומה טוב יותר מאשר לעשות קצת פרובוקציות. ישנו משרד פרסום שבעבר אפילו התמחה בכך.

אך לאחרונה נדמה לי יותר ויותר שקמפיינים שמטרתם הראשונית היא העלאת נושאים חשובים ביותר חוטאים בחטא ההשפלה של נשואי הקמפיין.

אני לא סבורה שאני יפת נפש.

כשאני רואה קמפיין שגורם לי תחושה לא נעימה אני יודעת שכנראה משהו כאן לא טוב. זו תחושה אינטואיטיבית.

בקמפיין שבוע המודעות לסם האונס זה צעק לשמיים, משחק המלים האינפטילי בין כוס שתייה לווגינה כבר נלעס היטב ברשת, בפרט באתר סלונה.

ועתה בקמפיין המלחמה בהשמנת יתר של ילדים זה קורה שוב.

נטע דורון

ילד שמן מפסיק להיות חמוד

משרד הפרסום לקח תמונת ילד, ניפח אותו כבלון בתעלול פוטושופ כדי שלא נטעה שהוא באמת מאוד שמן ושזה באמת ילד אמיתי

וכתב (טקסט סמוי) להורים:

"תראי מה זה ,אמא, מרוב שהוא שמן לא רואים שהוא מחייך"

או

תראה מה זה,אבא, הילד שלך כזה דובון שמן, איך יהיה שמח,איך?!

אז תודה רבה, משרדי פרסום רגישים, שאתם עושים קריאייטיב זכיר.

אולי יווצר כאן שיח רשת, אולי העליתם מודעות, אז מה אם בדרך דרכתם על רגשות של כמה אנשים שגם כך עצובים ודואגים. האם לא היה ניתן לגשת לנושא מכיוון חיובי? אני תוהה.

נ.ב.

לא נראה לי שבא לי לעשות האשטג באינסטגרם ולהצטלם ליד פוסטר כזה.תודה רבה,מוותרת.

מה בכלל הקשר?למה "לאנוס" את האינסטגרם בקמפיין הזה?