ללמוד ולגדול ביחד - הבלוג של publishing

מידע שיווקי ישירות על הדלת

הלקוחות של היום כבר כל כך רגילים לקבל מידע שיווקי בכל תצורה עד כי הם באופן אוטומטי כבר עונים בסירוב לשיחות שיווקיות, סוגרים כל פרסומת באינטרנט ובטלביזיה מנמיכים אותה ומשליכים לפח כל סוג כזה של מידע שנמצא בתיבת הדואר. אולם, אין זה אומר כי בעלים של עסק צריך לחדול מכל פעולה שיווקית, אלא לנתב את […]

publishing

04/07/2019


הלקוחות של היום כבר כל כך רגילים לקבל מידע שיווקי בכל תצורה עד כי הם באופן אוטומטי כבר עונים בסירוב לשיחות שיווקיות, סוגרים כל פרסומת באינטרנט ובטלביזיה מנמיכים אותה ומשליכים לפח כל סוג כזה של מידע שנמצא בתיבת הדואר.

אולם, אין זה אומר כי בעלים של עסק צריך לחדול מכל פעולה שיווקית, אלא לנתב את המידע הזה בצורה שהכי נכונה ללקוחות העסק שלו בצורה שתביא אותם לפעול ולא לסגור את הדלת. איך יכולים לעשות את זה חכם? אחת מן הדרכים היעילות היא על ידי הנחה של מידע שיווקי על גבי ידית הדלת.

יצירה של תלי דלת היא כזו שנעשית באופן אוטומטי ליותר בולטת, כשאר הרוב המכריע של המשווקים מניחים עלונים בעיתונים ובתיבות הדואר. אלה אשר יוצרים פרסום מעניין במידה גדולה ובפריסה נכונה, מקבלים גם את הפניות של לקוחות מתעניינים שמצאו את המידע הזה למושך.

לא צריכים להשקיע הרבה מאוד כסף, מה שכן צריכים הוא לשווק את העסק ולעשות את זה בצורה בולטת שתהיה חביבה על האנשים שאת המסר מקבלים.