הכל יחסי - הבלוג של עקבית לביא מג'ר

הלו? משטרה? הפרסומת הזאת מטרידה אותי. מינית.

סקס אולי מוכר, אבל פורנוגרפיה חולנית זה כבר סיפור אחר לגמרי.

עקבית לביא מג'ר

02/11/2017


אנחנו נמצאים בעידן נוראי.

הפרסומות שקופצות לנו מול העיניים ומתחילות לפעול לבד ובווליום גבוה פשוט תוקפות אותנו הצופים ותופסות אותנו לעיתים לא מוכנים.

זה תקף אגב, לכל הסרטונים הרצים ברשת ובאתרי החדשות. פיגועים, תעודי רצח, אונס, וכן - גם פרסומות שעוברות את הגבול.

אתם בטח תוהים איך פרסומת יכולה להטריד מינית, אז הנה לכם דוגמא אידיאלית לפרסומת החדשה של 'הודיס' עם בר רפאלי ואחיה.

קרה לכם פעם שהרגשתם בחילה נוראית וידעתם שכל מה שאתם רוצים זה רק לשכב, לעצום את העיניים ולתת לגועל הזה להיעלם? ככה בדיוק הרגשתי כשראיתי את הפרסומת החדשה של הודיס עם בר רפאלי ואח שלה רק שבמקרה הזה אי אפשר ממש לעצום עיניים ולתת לזה להעלם כי בעידן הדיגיטלי של היום הפרסומות פשוט מכריחות אותך לצפות בהן.

4324321

בפרסומת רואים את בר מציצה מחלון כלשהו על גבר שיוצא עירום מהמקלחת ומתלבש, לאחר סשן לא קצר של נשיכות שפתיים ומבטי פורנו של רפאלי אל מול הגבר העירום יוצאת הרפאלי אל הרחוב ומגלה שהבחור עליו פינטזה בסטייל ערוץ גרמני הוא לא אחר, מאשר אחיה.

עכשיו, ניחא אם הרשת המדוברת היתה לצורך העניין, רשת ביגוד למועדוני סאדו-מאזו או מועדוני חשפנות כלשהם, עוד הייתי אומרת שהפרסומת מתאימה לשידור אחרי שעת חצות ובטח לבטח לא לרשתות החברתיות בהן נמצאים בני הנוער וגם ילדים. אבל לא, מדובר ברשת אופנה שקונים בה נערים ונערות צעירים שמה שהיא משדרת כאן מעבר לפרסומת הלא ברורה הוא לא מסר אופנתי - אלא מסר משחית, פרוץ, חולני.

321

חברות הפרסום הרגילו אותנו שסקס מוכר. זה קרה לנו עם קרולינה למקה שכדי לקנות משקפיים נתנו לנו תחושה של חשפניות, זה קרה עם קסטרו כשהעמידו דוגמניות בחלון ראווה ועשו סצנת משחק טניס פרובוקטיבית במיוחד וזה קורה בהמון פרסומות אחרות ומטרידות.

הסברה האדישה היא שהכל כבר פרוץ, וחשוף, וכולם רואים את כל התכנים בכל מקום ואין מה לעשות, אבל יש כל כך הרבה מה לעשות. שכחנו שאנחנו אחראיים לתוכן, אנחנו אחראיים למה שהנוער שלנו גדל עליו, אנחנו אחראיים לטוב, ולרע.

כשאני אומרת אנחנו אני לא מדברת רק על ההורים אלא על מנהלי הפרסום. אותם עילויים שיושבים בכסאות שלהם וחושבים לעצמם שהפרסומת הזאת היא אחרת, שונה, מגניבה? לא לא. היא משחיתה. היא מזוויעה. היא נוראית.

היא גורמת לבחילה.

לא העירום, לא המבטים הפורנוגרפיים של רפאלי, אלא הקונספט כולו.

הודיס, לא מתחשק לי לראות את בר רפאלי באקט אינטימי כזה בפרסומת.

לא מתחשק לי לראות גברים עירומים מתלבשים, לא מתחשק לי אפילו לגלות בבחילה שבחרתם בסצנה חולנית של אחות שמפנטזת מינית על אח שלה אבל אתם לא ממש השארתם לי ברירה, הקפצתם לי את הגועל הזה מול העיניים.

סקס כבר לא מוכר - לא אצלי בכל מקרה - איכות כן, ואני לא מדברת כאן על איכות המוצר אלא על איכות מנהלי הפרסום שעומדים מאחורי המוצר.

מישהו שם בהודיס התבלבל - כדי למכור אופנה צריך ממש להציג ביגוד, וזה הדבר האחרון שרואים בפרסומת החולנית הזאת.

***

אני כבר הגשתי תלונה לרשות השניה להסרת הפרסומת, הפרסומת מפריעה לכם? תתלוננו גם:

http://www.rashut2.org.il/public_complain.asp

***

לקריאה נוספת:

רוצה לקנות משקפיים? קודם תרקדי על עמוד!

אתי רוטר, האם היית שמה את הבת שלך בחלון ראווה?