סוף עונת הסנדלים

נעלי מעצבים, נעליים ממותגות, או טרנדיות זולות? 4 קולקציות נעליים וסנדלים שפונות לסגנונות שונים בטווח מחירים רחב. וכולן במחירי סוף עונה

לרוב אני משתדלת לקבץ בכל פוסט שלי מספר מותגים שדומים זה לזה מבחינת הקולקציות שהם מציעים, הקהל אליו הם פונים וטווח המחירים. כך יוצא שהפוסטים בהם אני מסקרת קולקציות הם די הומוגנים. לי זה עושה סדר ואני מקווה שגם לכן.

מצד שני, לפעמים אני אוהבת לתת מספר אופציות לאותו פריט, כמו שאני עושה במדור העשיריות שבו אני מציגה וריאציות שונות של פריט ספציפי, שיתאימו לטעמים שונים ובטווח מחירים מגוון.

בפוסט הזה החלטתי לשלב בין הדברים. מצד אחד סקירת קולקציה ומן הצד השני, 4 חברות שמציגות לכאורה את אותו הפריט-נעליים, ובפועל הן מאוד שונות זו מזו. המשותף לכולן-סוף עונה. 

coupleof

קאפל אוף הוא אחד ממותגי הנעליים הישראלים הותיקים בשוק. הם החלו בייצור כחול לבן, אבל בשל מגבלות טכנולוגיות ומספר האימומים המצומצם שאפשר להשיג בארץ הם נאלצו להעביר חלק מהייצור למזרח. כך הם מצליחים ליצור בידול ממעצבי נעליים ישראלים אחרים שמוגבלים בייצור המקומי.

קולקציית הקיץ של קאפל אוף רחבה וכוללת מספר קבוצות. קבוצת הוינטג' שבה מככבות בעיקר נעלי סירה צבעוניות בטקסטורות מעניינות, קבוצת הספיידר עם סוליית טרקטור טרנדית שקיבלה את הפרשנות הא-סימטרית המזוהה עם המותג, קבוצת חץ שבה כפכפים ומגפונים פתוחים עם עקב רוקי ואימום שפיצי בהשראה יפנית, וקבוצת הכפכפים שבה בולטים הדגמים הותיקים עם רצועות שנוצרו מקיפולי עור מקוריים. לצד כל אלו, תמיד תמצאו בקאפל אוף מבחר מוקסינים שהם הדגם המועדף על שלי סתת המעצבת.

גם העונה, כמו בעונות קודמות, בחרו בקאפל אוף פרזנטורית מתחום הספורט. הפעם זו הסייפת אביגיל אלפטוב שצולמה לקמפיין לבושה בבגדי הסייף הלבנים ובכך מעצימה את הקו הנקי של הנעליים.

בנימה אישית: קפצו לבקר בחנות החדשה והמעוצבת של קאפל אוף בשרונה ונצלו את מחירי סוף העונה. בקאפל אוף הטרנדים מפנים מקום לעל זמניות, לכן היא בדיוק מסוג החנויות שכדאי לקנות בהן בהנחה משמעותית מוצר איכותי שילווה אתכן שנים.

טווח המחירים: 480-670 שקל לפני הנחות סוף עונה (עד 40% הנחה)

קאפל אוף בפייסבוק

קאפל אוף קיץ 2014 צילום תום מרשק  (9) (Custom)

Pictures1

***

NINE WEST

המותג האמריקאי ניין ווסט, מעיד שהוא לוקח אותנו עם קולציית הקיץ למסע סביב העולם דרך תרבויות שונות. בפועל, רוב הדגמים מאוד מזוהים עם הקו האלגנטי המקושט והצבעוני האופייני למותג.

הרבה צבעים חזקים מלווים את קולקציית הקיץ, מפוקסיה לצהוב, ביחד או בנפרד, לצבעים מטאלים והשחור-לבן הקלאסי, לצד שימוש נרחב בהדפסים גאומטרים, חרוזים, אביזרים ואבנים. גם הטקסטורות עשירות ונעות מעור, לבדים מודפסים, עקבי קש ועץ ועוד.

בגדול ניתן לחלק את הקולקציה לקבוצת הדגמים שמזוהים עם שנות ה-60 ושנות ה-70, קבוצת נעלי פלטפורמה צבעוניות, קבוצת נעליים שטוחות עם מוטיבים מעולם הים, קבוצת נעלי עקב מקושטות, וקבוצת הנעליים הפרחוניות.

בנימה אישית: הגיע הזמן לחדש. עושה רושם שהשינויים בניין ווסט בין עונה לעונה הם בשוליים. תנו לנו דגמים מעניינים יותר וסיבות חדשות להכנס לחנויות הרשת.

מחירי הנעליים: 299-699 שקל לפני הנחות סוף עונה (עד 50% הנחה על קולקציות הקיץ)

ניין ווסט ישראל בפייסבוק

Pictures2

סקופ

רשת סקופ תשמח לספק לכן כל טרנד שתחפצו בו. כ-200 דגמים מחכים לכן בחנויות בכל רגע נתון. רובם צבעוניים ו/או מקושטים במיני אבזמים ואבנים ולצידם דגמים קלאסים בצבעוניות רגועה. מה שאותי הפתיע בביקור בחנות, הוא שלצד הדגמים המזוהים עם הרשת, מסתתרים כמה זוגות סנדלי עור מקסימים, בהשראת סנדלים תנכיים או סנדלי רצועות, שחורגים מהסגנון המוכר.

4 המגמות המרכזיות בקולקצית הקיץ הן: צבעוניות חזקה (מפסטלים ועד צבעים עזים וזרחניים), שחור ולבן (ביחד ולחוד), דגמים בהשראה אתנית ודגמים מטאלים. בכל אחת מהקבוצות תמצאו נעליים שטוחות ועל גבהי עקב שונים.

בנימה אישית: בסקופ יש תחושה שמרוב עצים לא רואים את היער. חבל, כי בין ערמות הדגמים מסתתרים כמה מוצלחים במיוחד, אבל העומס שמורכב ברובו מנעליים שתמצאו בלא מעט רשתות דומות יוצר תחושה שהכל אותו דבר וירחיק מהחנות את אלו שמחפשות קצת ייחוד (הייתי שמחה להראות לכן דוגמאות של הדגמים היותר מוצלחים לטעמי, אבל הם לא היו בין התמונות שהגיעו אלי).

מחירי הנעליים: 50-250 שקל (זוג שני ב-50% הנחה)

סקופ בפייסבוק

Pictures3

***

TOMS

את הפוסט הזה אני שמחה לסיים במותג נעליים עם ערך מוסף. 

TOMS, הוא מותג נעליים שהוקם בשנת 2006 על ידי בלייק מייקובסקי (החתיך). בעת טיול בארגנטינה הוא ראה שרבים מהילדים מסתובבים יחפים בשל העוני החמור שלא מאפשר קניית נעליים. לא עבר זמן רב והוא ייסד את TOMS במודל של  ONE FOR ONE על פיו על כל זוג שימכור, ייתן זוג לילד במצוקה. בתוך חצי שנה מיום הקמתה מכרה תומס 10,000 זוגות נעליים וחילקה כמות זהה לילדים בארגנטינה. היום החברה פועלת בשת"פ עם ארגוני הצדקה המובילים בעולם ומחלקת מיליוני זוגות. במקביל, השיקה החברה קו משקפי שמש שפועל בדרך דומה, כל זוג שנמכר מעניק בדיקת ראיה וטיפול לאדם שנזקק לו.

הנעליים של TOMS החלו כנעלי בד בסיסיות, שהיו מוכרות בארץ מחיקויים של המותג שעשו עליה לפני המקור. עם השנים, לאור הדרישה, הציעו בתומס דגמים חדשים דוגמת הקו האקסלוסיבי הכולל דגמים בטקסטורות עור, ומספר דגמים של סנדלים.

בנימה אישית: לי יש את הסנדלים האלה, בכאלה נוחים לא נתקלתי מזמן (אגב, אם אתן מתפתות להזמין, אני בימים כתיקונם נועלת 39, את אלו לקחתי ב-38. קחו בחשבון)

טווח מחירים: גברים (41-46): 269-599 שקל, נשים (36-41): 269-599 שקל, ילדים (30-36): 165-169 שקל, משקפי שמש: 549-949 שקל

ניתן להשיג ברשת סטורי ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ ובאתר www.storyonline.co.il

סטורי בפייסבוק

TOMS לסטורי

 

הקונה נחמה בפייסבוק