איזבל מארה מביאה את מגע הקסם הצרפתי ל- H&M

בחורה עם מחשב נייד

רשת האופנה H&M הכריזה על שיתוף פעולה חדש ומעורר ציפייה לקראת הסתיו הקרוב, עם המעצבת הפריזאית הטרנדית והכה נחשקת, איזבל מארה. מארה, ללא ספק אחת המעצבות הקוליות והנחשבות של העת האחרונה, יצרה סגנון סקסי ומודרני שכבר מזוהה איתה ומשלב בין שיק אורבני, השפעות בוהמייניות ונגיעות רוקנרול, אשר הפכו אותה לאהובת הפאשיוניסטות ומבינות עניין.

הקולקציה ל – H&M תושק ב- 14 בנובמבר בכ- 250 חנויות ברחבי העולם ואון ליין – בארץ בחנות הדגל בקניון עזריאלי בלבד – וכוללת מלתחה של 42 "פריטי חובה" ואקססוריז לנשים, בסטייל האישי של מארה. בנוסף, לראשונה בקריירה תעצב מארה גם קולקציה לגברים, שללא ספק תקבל את חתימת היד האדג'ית והמתוחכמת שלה.

"שיתוף הפעולה הזה מאוד מחמיא לי. H&M עובדת עם המעצבים הטובים ביותר וההזמנה הזו היא כבוד גדול עבורי. אני רוצה ליצור משהו אמיתי שנשים ירצו ללבוש בחיי היומיום שלהן בקלילות מסוימת שלדעתי אופיינית מאוד לפריזאיות: את מתלבשת יפה, אבל לא מקדישה לזה יותר מדי תשומת לב ועדיין נראית סקסית. הקולקציה מלאה באותה הקלילות. אפשר לשלב בין כל הפריטים לפי תחושת הבטן שלך. אני מאמינה שבאופנה, הכול תלוי באישיות." אומרת איזבל מארה.

מרגרט הון דן בוש, היועצת הקריאטיבית של H&M אמרה כי "היכולת של מארה לשלב בין מרכיבים שונים בקולקציות שלה וסגנונה המודרני והלא מתאמץ, הופכים אותה לרלוונטית מאד ועכשווית. יש לה עין נהדרת לפרטים אתניים ויכולת נדירה ליצור משהו שאנשים מאד רוצים ללבוש".

בין לקוחותיה המוכרות של איזבל מארה, ניתן למנות את השחקניות בלייק לייבלי וגווינת פאלטרו, הדוגמנית מירנדה קר וויקטוריה בקהאם. בארץ, הדוגמנית אסתי גינסבורג נראתה כמה וכמה פעמים לובשת יצירות של מארה וגם בחגיגת יום ההולדת שלה לפני חודשים אחדים, היא צולמה בחליפה מודפסת מקולקציית הקיץ של מארה.

ומילה טובה ל- H&M שבשנים האחרונות לוקחים סוג של סיכון ומביאים שיתופי פעולה אטרקטיביים עם בתי אופנה ייחודיים אך לכאורה גם פחות מסחריים כמו מארני, מיסון מרטין מרג'יאלה (ב – 2012) ועכשיו גם איזבל מארה, ומאפשרים לאוהבי אופנה אמיתיים לרכוש פריטים של מעצבי על, במחירים שידם משגת.

בלייק לייבלי באיזבל מארה

השחקנית קייט וולש גם היא חובבת איזבל מארה

ויקטוריה בקהאם במעיל בסגנון צבאי בצבע חציל משגע (שכבר כיכב בעבר באחד הבלוגים שלי) של איזבל מארה

איזבל מארה ומרגרטה ון דן בוש מ – H&M (צילום הנס מוריץ)

מתוך הבלוג של אלישבע כספי

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.