Tanaqua המרכז לספורט אקווה ג'ים - הבלוג של ענת גרבר

תרגילים לחיזוק פלג גוף עליון ושרירי ליבה ב-2 דקות

אם אתן בבריכה או בים, קחו 2 דקות לחיזוק פלג גוף עליון ושרירי הליבה. ❗ כמה דגשים חשובים: ✅ לעמוד עם כל כף הרגל על קרקעית הבריכה/ ים, ✅ ברכיים כפופות, ✅ לגרוף חזק את המים עם כפות הידיים, ✅ בזמן הגריפה, לדאוג שכפות הרגליים לא יזוזו מהמקום (וכך תפעילו את שרירי הליבה embedded by Embedded VideoYouTube Direkt

ענת גרבר

14/05/2019


אם אתן בבריכה או בים, קחו 2 דקות לחיזוק פלג גוף עליון ושרירי הליבה.

❗ כמה דגשים חשובים:
✅ לעמוד עם כל כף הרגל על קרקעית הבריכה/ ים,
✅ ברכיים כפופות,
✅ לגרוף חזק את המים עם כפות הידיים,
✅ בזמן הגריפה, לדאוג שכפות הרגליים לא יזוזו מהמקום (וכך תפעילו את שרירי הליבה

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt