מדוע אני רוצה להיות בחזית – התובנות מהכנס נשים בחזית 2016

כנס נשים בחזית 2016 של סלונה התגלה ככנס הטוב ביותר מכל הזמנים. גאה להיות חלק מפלטפורמה מובילה שמשמיעה קול נשי ברור עם אג'נדה פורצת דרך לטובת החברה הישראלית. עם אלו תובנות יצאתי מהכנס? איך זה מתחבר ללוח החזון שלי ומדוע אני רוצה להיות אשת השנה שלכם בחזית העשייה והשינוי.

unnamed (3)

בכל שנה מתקיים הכנס השנתי החשוב "נשים בחזית" של סלונה, והשנה חוויתי את הכנס כטוב ביותר בכל הזמנים. הצוות המוכשר של סלונה התעלה על עצמו בכל הפרמטרים בהפקה הזו החל מהמיקום, סדר האירוע וכלה בבחירת התכנים, הנושאים והאורחות המכובדות והאורחים המכובדים שעלו לבמה, ונתנה הרצאות מרתקות ושיתפו מניסיונם הרב בתחומם.

האירוע התחיל בערב הענקת פרסי ״נשים בחזית״ לנשים שחוללו שינוי מהותי, חדשני ופורץ דרך למען החברה הישראלית. היה ערב מרגש ומלא השראה!

unnamed (6)

מירי נבו מנחה את הערב הענקת פרסי "נשים בחזית 2016" של סלונה

unnamed (8)

פרופסור צביה ולדן בהרצאה סוחפת

גאה להיות חלק מפלטפורמה המצליחה ביותר במדיה ישראלית, בעלת קול נשי ברור ומשפיע שמקדמת נשים מוכשרות, ראויות, משפיעות, יזמיות ופורצות דרך במגוון תחומים – תרבות, רפואה, פוליטיקה ועוד.

פתחתי את ״בלוג הכושר של ג׳ני״ באתר סלונה שהפך לביתי החם, לפני 6 שנים מתוך מטרה להכיר לנשים וגברים בישראל עולם הכושר והתזונה שונה, חדשני וסופר אפקטיבי. אורח חיים שמאפשר להתמיד בתהליך, לקבל במהרה תוצאות נפלאות ומרחיקות לכת, ולהתאהב בעצמכם בגרסתכם המשופרת, בריאה וחטובה יותר. בבלוג שלי, בערוץ הכושר ובסדנאות שלי אני חושפת ומפיצה את עולם הכושר והתזונה יעיל, אפקטיבי, מכבד את הגוף והנפש, מהנה ואפילו ממכר.

כאחת שעברה מחלת אנורקסיה חשוב לי דרך הבלוג ודרך הפעילות שלי בבית הספר און ליין שלי לגוף WOW לגרום לכל נשים ובנות ישראל להבין ולהאמין שאפשרי להחלים ולצאת ממחלת האנורקסיה בכוחות עצמכן עם כפי שאני עשיתי בעזרת הכלים שאני מציעה.  לנצח את הפרעות אכילה, לחזור לאכילה נורמלית ובריאה. ובדרך גם לרכוש גוף מדהים לתפארת בעזרת האימונים קצרים וביתיים שאני מפיקה לטובת המתאמנים שלי.

במהלך הכנס הקשבתי לסיפורים עוצמתיים של נשים פורצות דרך ומובילות בתחומן, התמלאתי בהשראה וגאווה גדולה. לפתע נזכרתי בתמונה מתוך לוח החזון שלי – להיות ולהיבחר לאשת השנה בתקשורת ולהופיע ברשימת האנשים שעשו את 2016 על העשייה פורצת דרך ומחוללת שינוי בחברה הישראלית ותעשיית הכושר בארץ.

מדוע אני רוצה לעמוד על הבמה ולקבל פרס על העשייה שלי? לא בגלל המעמד המכובד וגם לא בגלל הפרס, אלה בגלל ההזדמנות להפיץ את הסיפור ההצלחה וניצחון על אנורקסיה בתפוצה ברחבה ביותר שקיימת! להפיץ את הבשורה שהכל אפשרי, להעניק תקווה, בטחון ופתרון ממשי עבור כל אותן בנות, נשים וגברים אשר מתמודדים  ברגעים הללו עם מחלת אנורקסיה או הפרעות אכילה בדרגות חומרה שונות.

כשהגשמתי לפני שנה את החלום הקודם – לספר את  סיפור הניצחון שלי על מחלת האנורקסיה בפריים טיים בערוץ 2 בסרט "הצד האפל של הדיאטות" של אברי גלעד, יצרתי אימפקט תקשורתי עצום. תיבת הדואר שלי בכל המדיות הייתה מלאה במכתבים נרגשים  ותודות  מבנות ונשים שנתתי להן תקווה לאופק חדש, להחלים ולחזור לחיי השמחה ואכילה תקינה. זה היה עבורי סימן להמשיך לקדם את המודעות, את האמונה, את התקווה, את הביטחון, את הידיעה שזה אפשרי, והכי חשוב – להפיץ את הפתרון שגיליתי, למדתי ושכללתי במשך שנים – שילוב של כלים בתחום הכושר, תזונה ותודעה שיצרתי כשיטת WOW YOUR BODY.

שרדתי ויצאתי מהמחלה שמסרסת בטחון עצמי, ספונטניות, הנאה מהחיים, בריאות וכל מה שיפה ושמח באדם – בכוחות עצמי, וכל הדרך שעשיתי אחר כך של התנסות ולמידה הייתה למען שאבין ואדע את השליחות שלי ואפיץ את הדרך שלי הללה ברבים.  גיליתי ולמדתי מגוון שיטות הכושר והתזונה מהפכניות בעיקר מחו"ל, שעזרו לי להגשים את החלום הפשוט – לחיות בבריאות, בכושר, עם גוף שאני אוהבת ומכבדת, בשמחה, בספונטניות, בהגשמה ובאהבה. הפכתי למאסטרית של הדבר כמו כל דבר שאני רואה בו פוטנציאל רב ואני חיה את הדרך הזו 24/7.

התנסיתי בכל שיטות התזונה עד מצאתי נוסחה אופטימלית, ניסיתי כל שיטות הכושר עד שמצאתי את סוגי האימונים שמחוליים שינוי מהפכני. הוספתי כלים תודעתיים מתחום הפסיכולוגיה ומטה -פסיכולוגיה כדי להתמיר ולהשריש את שינוי לנצח באופן מיידי לכל מי שמוכנה ורוצה ליצור שינויי מהפכני לטובה בחייה.

הפכתי את עצמי עם הרבה רצון, לימודים, ניסיון, התמדה ועקביות למאמנת כושר והתזונה המובילה בארץ, למנטורית של אורח חיים של כושר ובריאות הרמוני ומשמח. אני מפיצה את מסרי הבריאות, אימוני כושר המהפכניים ואפקטיביים שלי, טיפים של תזונה ומתכונים בכל ערוצי מדיה שלי – האתר, הבלוג, ערוץ הכושר ביוטיוב, בית הספר און ליין לגוף WOW, פייסבוק, אינסטגרם, כתיבה במגזינים מקצועיים כגון שוונג, אימונים אישיים, סדנאות והרצאות ותמיד עם הפנים קדימה.

הרצון והצורך בהפצה רחבה של השליחות שלי, להנגיש את  הבשורה והשירות שלי לכל הארץ וגם בחו"ל דחף אותי לפתוח בית הספר און ליין לגוף WOW  אשר מציע יעוץ אישי און ליין עם התאמת תכנית תזונה וכושר ביתית ויעילה וליווי אישי מדיה אלקטרונית לכל מי שרוצה ללמוד להפוך את דרך ההצלחה שלי להצלחה שלו, לחוות את עצמכם בהגשמה, בבריאות, עם גוף חטוב בשיא הכושר, עם חיוך תמידי בפנים ומלא אמונה ובטחון בעצמכם.

unnamed (8)

אני יודעת שזה אפשרי! אני מאחלת שבית הספר און ליין של ג'ני לגוף  WOW ימשיך לצבור תאוצה, שתכניות אימונים און ליין שלי יגיעו לכל בית בישראל ולכל בית ישראלי גם בחו"ל. נשיל את הפחדים וקילוגרמים עודפים שהצטברו בעקבות דיאטות מסוכנות, נעשה כושר אפקטיבי, בריא ומהנה בכל מקום בעולם, ועם תכניות הכושר הביתיות המהפכניות שלי – אפילו אצלכם בסלון! נבלה בשיא הכושר והגשמה בכל נקודה זמן בחיינו  וכל אחד יחווה בטחון מלא בגורלו, בגופו, בשמחתו ואושרו.

unnamed (5)

בבוקר למחרת התייצבתי שוב בעולם האירועים "סטואה" בגעש לכנס נשים בחזית 2016 של סלונה.

ממשיכה להתמלא בהשראה ורעיונות חדשניים לעשייה פורצת דרך, מנהיגות נשית עוצמתית, מאוזנת ומשפיעה על טובת הכלל העולמי.

התחלתי את היום מוקדם עם מים עם לימון ואשכולית, תרגילי נשימה, מדיטציה וטעינה אנרגטית, אימון מוביליטי זורם, ממלא באנרגיה וכוח ופותח את הגוף והנפש לכל החוויות המדהימות שהיום הזה מציע ומביא איתו.

איך אני עומדת בפיתוי מול קרואסונים מפתים שמונחים יפה ליד הקפה? מאוד פשוט – ארוחת הבוקר הרגילה שלי בסגנון Wow – ירקות, ביצים קשות, אבוקדו, שמן זית ומעט מלח אטלנטי. זה לא דיאטה, התאפקות או מסכנות. זו הקשבה, כבוד לגוף ורצון להיות מלאת אנרגיה חיונית לאורך היום וכך קורה!

כל הכתבות, חדשות והרצאות מרתקות שהיו בכנס בדף שמוקדש לכנס נשים בחזית 2016 באתר סלונה 

מוזמנים לצפות במגוון הרצאות מרתקות בשידור חי בעמוד של Saloona.

תודה ל Saloona אהובתי על ערב מלא השראה ותכניות קדימה ומפגש עם אנשים מרתקים ונפלאים.

כבר מצפה לכנס נשים בחזית 2017, ממליצה לא לפספס את החוויה.

קטע של סיפור הניצחון שלי על אנורקסיה מתוך הסרט "העולם האפל של הדיאטות"

כל הכתבות בקטגוריית הפרעות אכילה ואנורקסיה 

שיהיה לכם המשך יום מדהים וממלא באנרגיה ורעיונות ליצירת הרמוניה ושמחה בחיינו, חברים יקרים!

באהבה ובברכה, שלכם, ג'ני

הבגדים שלבשתי בכנס ותמונות: אדידס אוריג'ינלס (בהמשך לשאלות הרבות, ניתן להשיג בחנויות אדידס אוריג'ינלס – נמל תל אביב/ קניון מלחה ירושלים/גראנד קניון באר שבע/ אילת)

.

לטיפים ואימונים נוספים, בקרו באתר שלי WOW YOUR BODY, עקבו אחרי בדף הפייסבוק ובאינסטגרם ותישארו מעודכנים וחטובים.

ג’ני קפלן

מאמנת כושר בשיטת PRIMAL MOVE, TACFIT :WOW YOUR BODY

KETTLEBELLS , FMS – Functional Movement Screen

TRX,  HIIT

מייסדת “בית הספר של ג’ני לגוף WOW” – תכנית ליווי אישית בכושר ותזונה עם הדרכה אישית ומעקב און ליין

אלופת ישראל בספורט הנפת קטלבלס 4 פעמים ברציפות

אימוני כושר אישיים וקבוצתיים/ יעוץ וליווי אישי און ליין/ סדנאות בהכוונה לתזונה נכונה ובניית תפריטים והקניית כלים אישיים להצלחה בתחום התזונה, ירידה במשקל, חיטוב הגוף ושיפור הכושר הגופני.

לתיאום האימונים וסדנאות ולהרשמה ל”בית הספר של ג’ני לגוף WOW

צרו קשר בטלפון: 054-2000-995 אלעד – המנהל האישי והמקצועי שלי

*מדריכת תזונת ספורט מטעם “קמפוס שיאים” אונ’ תל אביב

*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה

*בעלת “בלוג הכושר של ג’ני”, ערוץ הכושר ואתר WOW YOUR BODY

Made with Repix (http://repix.it)