הבלוג של אסנת אלי-וויס

אסנת אלי-וויס: ליווי שיווקי ופיתוח עסקי

Purpose Driven Marketing ~~~~ *** ~~~~ *** ~~~~ אני מאמינה שהכול אפשרי ושהמשמעות מניעה אותנו ליצור מציאות. אני מבקשת לאפשר לכל אדם ליצור ולפתח מרחב עסקי, שמספק מימוש אישי ואימפקט חברתי. הערכים שמנחים אותי בחיי הם שיתופיות,... +עוד

Purpose Driven Marketing ~~~~ *** ~~~~ *** ~~~~ אני מאמינה שהכול אפשרי ושהמשמעות מניעה אותנו ליצור מציאות. אני מבקשת לאפשר לכל אדם ליצור ולפתח מרחב עסקי, שמספק מימוש אישי ואימפקט חברתי. הערכים שמנחים אותי בחיי הם שיתופיות, השראה, התמדה ושאיפה למצוינות, ואני מאמינה ש"הזמן הוא עכשיו". ~~~~ *** ~~~~ *** ~~~~ עוסקת בייעוץ שיווקי, עיצוב אסטרטגי ופיתוח עסקי למעלה מ 2 עשורים. בונה תוכניות שיווק און ליין ואוף ליין. מלמדת אמניות ויוצרות איך למכור באטסי, כיצד לפתוח הזדמנויות עסקיות בלינקדאין, איך לפתח את סיפור המותג שלך. מאמינה שהמשמעות

עדכונים:

פוסטים: 4

החל ממאי 2010

אחרי עשרות שעות חשיפה לבלוגים, פוסטים ורשתות חברתיות + הרצאה מעניינת של האוניברסיטה הפתוחה (בשבוע שעבר) בנושא רשתות חברתיות החלטתי לגשת לעניין וברצינות…

10/05/2010

אחרי עשרות שעות חשיפה לבלוגים, פוסטים ורשתות חברתיות + הרצאה מעניינת של  האוניברסיטה הפתוחה (בשבוע שעבר) בנושא רשתות חברתיות החלטתי לגשת לעניין וברצינות.

כבר הרבה זמן אני בוחנת את הכלי השיווקי הזה, אני עוסקת בשיווק וחשופה לכלים רבים, אבל כשמדובר במדיה חברתית לקח לי זמן לאמץ!

לא, אף אחד לא היה צריך לשכנע אותי שזה עובד, להיפך.. הייתי צריכה להאמין שאני רוצה בזה.

הכלים השיווקיים המסורתיים נוהגים לקחת פרזנטורים מקצועיים לקידום העסק ולבניית תדמיתו, הכלי הזה הופך אותנו בעלי העסק לפרזנטור העיקרי. ואז לחשיפה, לחדירה לפרטיות ולקוהרנטיות שבין בעל העסק למוצר/שירות שהוא מקדם יש משמעות כפולה ומכופלת.

כשמגיעים לתובנות האלו, החשיפה מעוררת התרגשות ופרפרים בבטן, זה עומד לקרות ובגדול, יכירו אותי, ידעו מה עובר לי בראש… אך ON THE OTHER HAND זה יקדם את העסק שלי, אלו הכלים הנכונים.

ועד שזה קורה, אנו עסוקים בשמירה על הפרטיות שלנו כשמנגד עומד אגם, איזה אגם? ים! ים של הזדמנויות, חברתיות, עסקיות..

אז כמו שאתן מבינות בחרתי להיות !

אני כאן כל כולי, כמו שאני יודעת להיות כחברה, כבעלת עסק, כאמא.. נותנת מכל הלב ואת הנשמה. אולי זה נשמע קיצוני, אבל אחת האמונות שהתעצבה בי בשלושת העשורים של חיי נוגעת למשפט הבא: לעשות טוב, או יותר טוב לא לעשות..

ועכשיו, כשכבר קפצתי למים, כמו שאני יודעת מאמינה ומשרישה:  עליי להמשיך ולפעול בהתאם לתוכנית העבודה.

מה יהיה הצעד הבא? הפוסט הבא? למי הוא ייועד? ומה מטרותיו?

האם נפגש כאן? בוודאי. מתי ? אני ניגשת להציץ בתוכנית שלי וכבר חוזרת.

 TO BE CONTINUE

לסיום, היכנסו לקישור הבא: (נחשפתי אליו בהרצאה על רשתות חברתיות, ממחיש ומשכנע מאוד)

http://www.youtube.com/watch?v=6a_KF7TYKVc

להת’

אסנת

עוד מהבלוג של אסנת אלי-וויס

בְּריף כבר כתבתם?

מחפשים לעבוד נכון? רוצים שמשרדי הגרפיקה והפרסום יבינו אתכם? רוצים לדעת מה אתם בעצם מחפשים מהפרויקט השיווקי שלכם? הכירו את פתרון הקסם: הבריף (Breif = תדריך). הזהות התאגידית ואישיות המותג הינם חלק בלתי נפרד מקיום העסק ושיקופו...

הכינו עסקיכם לקיץ!!

הקיץ בפתח, מתחילים לחוש את הלחות והברחשים? מורגשת תכונה בבתי האב בארץ.. משפחות שלמות עמלות ממש עכשיו על משימת "עונת המעבר" : גברים חסונים מנקים פילטרים של מזגנים, נשותיהם מאווררות כל חלקה טובה והילדים מאפסנים את שמיכות...

תגובות

פורסם לפני 9 years

אחריות חברתית בעסקים

העובדות מדברות בעד עצמן מחקר שנערך ב1999 ובדק 25,000 תושבים ב- 23 מדינות מצא: 90% מהנשאלים מעוניינים לבצע רכישות מחברות שאינן מתמקדות רק ברווחיהן 60% ענו שהם קובעים את התרשמותם מהחברות על פי מידת אחריותן החברתית 40% הגיבו בצורה...

תגובות

פורסם לפני 1 year

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה