הבלוג של Late Bloomerit

OrnaGattegno

אורנה גטניו, עיתונאית בתחומי עיצוב ולייף סטייל עורכת תוכן וצלמת חובבת ומזה שנתיים גם דוגמנית... תל אביבית מלידה ובכל הנשמה. עכברית עיר ואוהבת ים.

עדכונים:

פוסטים: 4

החל מיולי 2019

admin-ajax

איך הכל התחיל…

לפני כשלוש שנים התפרסמה מודעה של מותג אופנה ישראלי “כותון” שהחליט לעשות קמפיין אופנה עם לקוחות. נקבע יום אודישנים ונפתחה הרשמה.

לראשונה בחיי החלטתי ללכת. לא יודעת מה דחף אותי. מעולם לא עסקתי בזה ולא חשבתי להיות דוגמנית. אבל משהו משך אותי. באתי ביום שנקבע וברגע שהצלם, שי יחזקאל, פתח את המצלמה מולי… עפתי. עפתי גבוה…

זו הייתה תחושה מיוחדת במינה. כאילו תמיד הייתי שם. הופתעתי מהעוצמה של זה. התקבלתי לקמפיין עם עוד 8 נשים, הופענו על שלטי חוצות ומהרגע הזה התחלתי לקבל הצעות ממעצבות שאני לקוחה שלהן לדגמן עבורן.

השתתפתי גם  בשבוע האופנה בתצוגת אופנה של המותג AnnA שמקדם אג’נדה של אופנה לכל מידה ולכל גיל וקיבלתי המון חיזוקים על התעוזה והצעד הנכון והמתבקש הזה.

אני  עפה מול המצלמה, אוהבת אותה והיא אותי והתוצאות מדברות בעד עצמן. אבל, כשרציתי לקדם את הקריירה המתהווה, וחיפשתי מישהו שיוביל אותי, גיליתי שברמה התודעתית, מעצבי האופנה שלנו לא מקבלים עדיין דוגמניות בוגרות כחלק מאפשרויות הפרסום. מעצבות ומעצבים שקהל הלקוחות המובהק שלהם הוא נשים בנות 50+ (שהן,אגב, גם אלה שיכולות להרשות לעצמן לשלם עבור פריטי האופנה הללו), מעדיפים להציג את הקולקציות החדשות על נערות צעירות בנות 20 וקצת!

רינה צין, דורין פרנקפורט, אלמביקה ורונן חן, הם רק דוגמה קטנה למעצבי אופנה ידועים, שפונים ללקוחות שאינן נשים צעירות מאוד. קהל היעד המרכזי שלהם הוא נשים  בנות 50 +- ודווקא הם אלה שמתעקשים להציג קולקציות חדשות על דוגמניות בנות עשרים פלוס!

אני לא מדברת על תצוגות אופנה “גימיקיות” או קמפיין חד פעמי. אני מדברת על קמפיינים רגילים.

לעומת הגישה הסופר שמרנית ולא ברורה הזו בארץ, באירופה וארה”ב השכילו לא מכבר להבין שדוגמניות בוגרות הן חלק מהתעשייה ולא זו בלבד שהן מככבות בקמפיינים של מותגים נחשקים, יש לא מעט סוכנויות שמיועדות לדוגמניות ודוגמנים בוגרים בלבד והן משגשגות.

אני לא מצליחה להבין את זה… אני וחברותי רוצות לראות אופנה שמיועדת לנו, מוצגת על נשים כמונו. יש דוגמניות בוגרות שנראות נפלא…למה לא לתת להן? חבל שהפתרון היחיד לדוגמניות בגילי הוא להירשם לסוכנות ייעודית בחו”ל!!

אז כתבו עלי בעיתון, והוזמנתי לתוכנית הבוקר בטלוויזיה כדי להעביר את המסר הזה, שהוא כל כך נכון וכל כך הגיוני ומשום מה לא חודר כאן את שכבת השמרנות.

אז מכאן, אני קוראת למעצבים/ות ולמפרסמים- דוגמנית מהממת בת 60+ רוצה לעבוד!

מה  לדעתכן צריך עוד לעשות ואיך צריך להעביר את המסר?

 הנה לינק לכתבה שעשו עלי

62205705_2234538829970887_853383746580119552_n (1) 64646480_2234539066637530_4011608374834626560_n (1)

©Netanel Sharon   צילומים:  מאירה רז, ענת קובי, אביטל שוץ, נתנאל שרון

עוד מהבלוג של Late Bloomerit

כתוב בעור

צילום: ענת קובי את הקעקוע הראשון שלי עשיתי לפני 5 שנים. Late Bloomerit אין לי מושג מאיפה הגיע החשק הזה ,אך מרגע שהגיע אי אפשר היה לעצור אותי. היה ברור לי שזו תהיה ציפור... והיה ברור...

תגובות

פורסם לפני 4 weeks
תצוגה מקדימה

Late Bloomerit

... משהו חדש מתחיל אצלי עכשיו ... אז מה התחלתי לעשות בגיל 60 : יצאתי ממערכת יחסים ארוכה מאוד , חזרתי לגור בעיר שלי תל אביב,  נהייתי בלונדינית, התחלתי לדגמן בקמפיינים ולעשות תצוגות אופנה,  הופעתי בתוכנית הבוקר בטלויזיה,...

תגובות

פורסם לפני 1 month
תצוגה מקדימה

ונדליזם באישור הבד"צ

 מישהו לא אהב את הצילום הזה שלי שהוצג לפני שבועיים בתערוכה במלון "יערים" במעלה החמישה. אז הוא תלש אותו מהקיר. תלש אותו מהקיר יחד עם עוד שלושה צילומים שלא מצאו חן בעיניו....

תגובות

פורסם לפני 4 ימים

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה